تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
کد خبر : 46448

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان خبر د..

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین فتح آبادی-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اعلام امضای تفاهم نامه با شرکت نوآوران فن آوازه،گفت: با امضای این تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران با شرکت نوآوران فن آوازه ( دیجی کالا) که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کند، مددجویان از معافیت و پس از یک دوره زمانی از تخفیف در کارمزد فروش برخوردار می شوند.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی تنها به پرداخت تسهیلات اشتغال اکتفا نمی کند و در زمینه آموزش، پشتیبانی، بازاریابی و فروش نیز به مجریان طرحهای اشتغال و خودکفایی خدمات ارائه می‌دهد.

فتح آبادی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و اختلال در کسب و کارهای بسیاری از افراد، بیان کرد: با توجه به آسیب پذیری قابل توجه مددجویان در شرایط مذکور با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی و فروش اینترنتی در شرایط فعلی کمیته امداد استان تهران نیز در این جهت اقدام به ایجاد بستر فروش مجازی برای مجریان طرح های اشتغال در استان تهران کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اعلام بهره مندی سایر استان ها از این اقدام ادامه داد: در همین جهت جشن رمضان امسال به صورت مجازی آغاز و پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این تفاهم نامه از فروردین ماه امسال عملیاتی شده است و بر اساس آن مددجویان معرفی شده پس از یک دوره سه ماهه معافیت پرداخت کارمزد، از ۵۰ درصد تخفیف کارمزد فروش محصولات شرکت نوآوران فن آوازه (دیجی کالا) برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، فتح آبادی یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۸۰ مددجوی تهرانی به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام کرده اند و از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۱۵ ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.