تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
کد خبر : 58806

آغاز فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت با اقساط ۶۰ ماهه

آغاز فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت با اقساط ۶۰ ماهه

آغاز فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت با اقساط ۶۰ ماههشرکت سروش دیزل به تازگی فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت را آغاز کرده است. به نظر نمی‌رسد این خودرو از امکانات زیادی برخوردار باشد.
..

شاسی بلند روسی یواز پاتریوتآغاز فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت با اقساط ۶۰ ماهه

شرکت سروش دیزل به تازگی فروش اقساطی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت را آغاز کرده است. به نظر نمی‌رسد این خودرو از امکانات زیادی برخوردار باشد.

تاکنون شرکت‌های چینی و کره‌ای خودروهای شاسی بلند بسیاری را به بازار کشور روانه کرده‌اند که البته به دنبال اعمال تحریم‌های بین‌المللی، حضور کره‌ای‌ها در این بازار کم‌رنگ‌تر شده است. این در صورتی است که هم‌اکنون یک اتومبیل شاسی بلند روسی نیز از سوی شرکت سروش دیزل روانه بازار شده است که متقاضیان می‌توانند آن را به صورت اقساطی خریداری کنند.

حداقل پیش پرداخت یواز پاتریوت

شاسی بلند روسی یواز پاتریوت

پیش پرداخت این اتومبیل از ۳۱۴ میلیون تومان آغاز می‌شود. بدین صورت که متقاضیان می‌توانند مبلغ ۳۱۴ میلیون را به عنوان پیش‌پرداخت در اختیار شرکت سروش دیزل قرار دهند و مبلغ باقی مانده را در ۶ چک ۳۰۸ میلیون و ۷۱۵ هزار تومانی بپردازند. لازم به ذکر است که حد فاصل هر چک سه ماه است. علاوه بر این افرادی که قصد خرید شاسی بلند روسی یواز پاتریوت را با حداقل پیش پرداخت دارند باید یک چک ۷۷۱ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را به عنوان تضمین در اختیار شرکت سروش دیزل قرار دهند.

متقاضیانی که قصد خرید اقساطی این کراس اوور روسی را دارند می‌توانند علاوه بر مورد بالا با پیش پرداخت مبالغی نظیر ۳۱۶ میلیون تومان، ۳۱۸ میلیون تومان، ۳۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۳۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۳۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۳۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۳۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و همچنین ۳۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز اقدام به خرید این خودرو کنند. حداقل مدت بازپرداخت اقساط این خودرو ۹ و همچنین حداکثر آن نیز ۶۰ ماه خواهد بود که بستگی به شرایطی که خریدار انتخاب می‌کند دارد. علاوه بر این، مبالغی که افراد باید به وسیله چک پرداخت کنند نیز با یکدیگر متفاوت است؛ اما شرکت سروش دیزل سررسید چک‌ها را همان سه ماه در نظر گرفته است.

برای نمونه، بالاترین رقمی که افراد می‌توانند به عنوان پیش پرداخت در اختیار سروش دیزل قرار دهند ۳۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و همچنین حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط نیز ۶۰ ماه خواهد بود. با توجه به این موضوع، مبلغ باقی مانده نیازمند ۶۰ فقره چک از سوی مشتری است که حد فاصل هر فقره آن ۳ ماه بوده و مبلغ هر یک از آن‌ها نیز ۴۸ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان تعیین شده است.

بررسی طراحی شاسی بلند روسی یواز پاتریوت

شاسی بلند روسی یواز پاتریوت

این کراس اوور روسی، ۴۷۸۵ میلی‌متر طول، ۱۹۰۰ میلی‌متر عرض و همچنین ۱۹۱۰ میلی‌متر ارتفاع دارد. با توجه به این مسائل می‌توان گفت که این خودرو روسی در کلاس خودروهای متوسط قرار دارد و به دلیل برخورداری از ساختار شاسی مستقل کراس اوور محسوب نشده و یک شاسی بند حقیقی به شمار می‌رود. وزن این شاسی بلند نیز برابر با ۲۱۲۵ کیلوگرم است و همچنین قادر است تا ۵۲۰ کیلوگرم بار را حمل کند.

برای شاسی بلند روسی یواز پاتریوت موتور ۲.۷ لیتری ZMZ یورو ۵ تنفس طبیعی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون دو نسخه از این پیشرانه در بازار موجود است؛ نمونه‌ای با کد ۴۰۹۶ که قادر است تا ۱۳۵ اسب بخار قدرت را به همراه گشتاور ۲۱۷ نیوتن‌متری به تولید برساند. نمونه دیگر هم با کد ۴۰۹۰۵۱ است که می‌تواند قدرت ۱۵۰ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر به تولید برساند. مطابق با اخبار منتشر شده، نسخه قوی‌تر این خودرو به بازار کشور ورود پیدا خواهد کرد. این نسخه از شاسی بلند روسی پاتریوت در ۱۳ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک یا ۴WD یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده یواز پاتریوت محسوب می‌شود. این سیستم حرفه‌ای متناسب با شرایط رانندگی، میزان انتقال قدرت تولیدی توسط پیشرانه را بین دو محور جلو و عقب یا یک محور توزیع کند. حالت‌های چهار چرخ محرک سبک یا ۴H، محور عقب محرک سبک یا ۲H، چهار چرخ محرک سنگین یا ۴L و چهار چرخ محرک سنگین به همراه قفل دیفرانسیل یا +۴L در این بخش وجود دارند.

تاکنون مشخص نشده است که این اتومبیل با چه آپشن‌هایی پا به بازار کشور ما خواهد گذاشت، ولی با توجه به امکانات این خودرو در بازار روسیه که ترمز کاسه‌ای عقب، سنسورهای جلو و عقب، مانیتور با دوربین عقب، چراغ‌های دی لایت، تنظیم دستی صندلی‌های جلو و همچنین دو ایربگ جلو از جمله آن‌ها هستند نمی‌توان آپشن‌های زیادی را برای آن متصور بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.