تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
کد خبر : 71139

آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو – سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو – سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو – سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱در سال جاری، طرح جدید پیش فروش ایران خودرو با عرضه هشت محصول از تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. جزئیات را در ادامه بخوانید.
اواخر س..

آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو – سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

در سال جاری، طرح جدید پیش فروش ایران خودرو با عرضه هشت محصول از تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. جزئیات را در ادامه بخوانید.

اواخر سال ۱۴۰۰ بود که زمزمه هایی درباره حذف قرعه کشی ایران خودرو و سایپا به گوش می‌رسید. با این حال همچنان قرعه کشی این دو خودروساز بزرگ کشور ادامه دارد و شواهدی مبنی بر تعطیلی یا حذف این روش دیده نشده است.

پیش فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ آغاز شد

ایران خودرو طرح پیش فروش عادی برخی از محصولات خود را با حداکثر موعد تحویل یک ساله و از طریق فرآیند قرعه کشی آغاز کرده است. بر این اساس علاقه مندان به ثبت نام در این طرح می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۵ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پس از مصوبه مجلس مبنی بر حمایت از فرزندآوری و در جهت افزایش جمعیت طرح‌های جدیدی به پیش فروش‌های ایران خودرو و سایپا اضافه شد. اکنون این شرکت خودروساز قصد دارد از هشت محصول خود در پیش فروش یک ساله‌اش رونمایی کند و تحویل مشتریان دهد.

پیش فروش ایران خودرو

این محصولات در قالب دو بخشنامه پیش فروش عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت خواهد پذیرفت. در دو بخشنامه مذکور قرار است که محصولاتی نظیر تارا دستی و اتوماتیک، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه تحویل مشتریان داده شود.

تاریخ قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان روز شنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. این قرعه کشی همچون دفعات قبلی با حضور نمایندگان نظارتی آغاز می‌شود و نتایج حداکثر تا ساعت ۱۴ همان روز در صفحه شخصی کاربران خواهد نشست. لازم به ذکر است که پیامکی نیز به برندگان ابلاغ خواهد شد. در جدول بالا می‌توانید تمامی اطلاعات این خودروها را ببینید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.