تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۴:۳۰
کد خبر : 27391

آغاز شمارش معکوس خاموشی گوگل پلی موزیک در Wear OS

آغاز شمارش معکوس خاموشی گوگل پلی موزیک در Wear OS

آغاز شمارش معکوس خاموشی گوگل پلی موزیک در Wear OSسرویس گوگل پلی موزیک به‌زودی روند تدریجی از دسترس خارج شدن خود را از اول ماه جدید میلادی آغاز خواهد کرد. اما کاربران Wear OS (وِر اواِس) تنها چند هفته برای استفاده از اپلیکیشن ساعت هوشمند خود وقت دارند قبل از آنکه این اپلیکیشن نیز بی‌استفاده شود. در اعلام رسمی گوگل که ماه دسامبر را تاریخ انقضای این سرویس مشخص کرده بود اشاره‌ای به جزئیات موضوع فوق نشد و خارج از توجه قرار گرفت. اما اندروید پلیس (Android Police) توانسته است یک مطلب را در انجمن Wear OS پیدا کند که به جزئیات از دسترس خارج شدن سرویس از این ساعت هوشمند می‌پردازد.
چیزی که بیشتر از همه به چشم می‌خورد این است، در حالی که شما می‌توانید کتابخانه گوگل پلی موزیک را به‌آسانی به یوتیوب موزیک در اپلیکیشن موبایلی انتقال دهید، اپلیکیشنی برای سرویس یوتیوب موزیک برای Wear OS در دسترس نیست که جای گوگل پلی موزیک را بگیرد. گوگل در انجمن خود اعلام کرده است که طی ماه‌های پیش رو برنامه‌هایی برای بهبود یوتیوب موزیک دارد، اما در آن قولی در رابطه با آمدن یک اپلیکیشن جدید داده نشده است. از آنجایی که گ..

آغاز شمارش معکوس خاموشی گوگل پلی موزیک در Wear OS

سرویس گوگل پلی موزیک به‌زودی روند تدریجی از دسترس خارج شدن خود را از اول ماه جدید میلادی آغاز خواهد کرد. اما کاربران Wear OS (وِر اواِس) تنها چند هفته برای استفاده از اپلیکیشن ساعت هوشمند خود وقت دارند قبل از آنکه این اپلیکیشن نیز بی‌استفاده شود. در اعلام رسمی گوگل که ماه دسامبر را تاریخ انقضای این سرویس مشخص کرده بود اشاره‌ای به جزئیات موضوع فوق نشد و خارج از توجه قرار گرفت. اما اندروید پلیس (Android Police) توانسته است یک مطلب را در انجمن Wear OS پیدا کند که به جزئیات از دسترس خارج شدن سرویس از این ساعت هوشمند می‌پردازد.

چیزی که بیشتر از همه به چشم می‌خورد این است، در حالی که شما می‌توانید کتابخانه گوگل پلی موزیک را به‌آسانی به یوتیوب موزیک در اپلیکیشن موبایلی انتقال دهید، اپلیکیشنی برای سرویس یوتیوب موزیک برای Wear OS در دسترس نیست که جای گوگل پلی موزیک را بگیرد. گوگل در انجمن خود اعلام کرده است که طی ماه‌های پیش رو برنامه‌هایی برای بهبود یوتیوب موزیک دارد، اما در آن قولی در رابطه با آمدن یک اپلیکیشن جدید داده نشده است. از آنجایی که گوگل مطلب مربوط به چگونگی گوش دادن به موسیقی با ساعت هوشمندتان را پاک کرده است، آمدن یک اپلیکیشن جایگزین نیز زیاد محتمل به نظر نمی‌رسد.

بعد از اینکه اپلیکیشن روی Wear OS برای همیشه خاموش شود، گوگل گفته است که ساعت هوشمند شما به‌آسانی به یک کنترل از راه دور تبدیل می‌شود و می‌تواند موسیقی‌های یوتیوب موزیک را در گوشی اندروید و یا iOS شما اجرا کند. این قابلیت در مقایسه با کارایی گسترده روزهای اول گوگل پلی موزیک نیز یک شکست تمام عیار است. با گوگل پلی موزیک می‌توانید موسیقی‌ها را دانلود کنید، از طریق بلوتوث به تماشا و گوش دادن بپردازید و گوشی هوشندتان را در خانه بگذارید، اما همه این‌ها تنها چند هفته دیگر قابل‌دسترس است. در حال حاضر، هیچ اپلیکیشن دیگری نیست که بتواند این کارها را انجام دهد و این امر، کاستی بزرگی برای پلتفرم موردبحث محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.