تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
کد خبر : 61688

آغاز ثبت‌نام برای کارگاه‌های تخصصی «سینما حقیقت»

آغاز ثبت‌نام برای کارگاه‌های تخصصی «سینما حقیقت»

ثبت‌نام برای حضور در کارگاه‌های تخصصی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد. به گزارش کافه دانش، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در بخش کارگاه خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفتگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد. ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه‌ها از امروز ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا …

ثبت‌نام برای حضور در کارگاه‌های تخصصی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد.

به گزارش کافه دانش، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در بخش کارگاه خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفتگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه‌ها از امروز ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۷ آذر ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان با سابقه‌ فیلمسازی یا تحصیلی مرتبط می‌توانند به صورت رایگان در این بخش ثبت‌نام کرده و براساس علاقه‌مندی خود، از هر کدام از موارد ارائه شده در زمان جشنواره به شکل آنلاین استفاده کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام اولیه و بررسی سوابق ایشان هماهنگی با افراد پذیرفته‌شده انجام خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت‌نام اینترنتی ابتدا باید وارد پرتال جشنواره سینماحقیقت شده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند؛ پس از تکمیل فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق پیشخوان پرتال روی گزینه‌ی «ثبت‌نام کارگاه‌ها» کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه با دبیری محمد حمیدی مقدم برگزار می‌شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.