تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 64335

آغاز تولید دیگنیتی پرایم با آپشن های جدید بدون افزایش قیمت!

آغاز تولید دیگنیتی پرایم با آپشن های جدید بدون افزایش قیمت!

آغاز تولید دیگنیتی پرایم با آپشن های جدید بدون افزایش قیمت! گروه خودروسازی بهمن به تازگی دو آپشن جدید را به کراس اوور دیگنیتی پرایم اضافه کرده است. برای آشنایی با این آپشن‌ها در ادامه با ما..

آغاز تولید دیگنیتی پرایم با آپشن های جدید بدون افزایش قیمت!

گروه خودروسازی بهمن به تازگی دو آپشن جدید را به کراس اوور دیگنیتی پرایم اضافه کرده است. برای آشنایی با این آپشن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

دیگنیتی پرایم در واقع نسخه ایرانی ix5 است که هم‌اکنون توسط شرکت بهمن موتور به صورت مونتاژی روانه بازار کشور می‌شود. این اتومبیل اولین کراس اوور کوپه مونتاژ‌ داخل محسوب می‌شود و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده است که توانی برابر با ۱۴۸ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر به تولید می‌رساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده اتوماتیک CVT گذاشته شده است.

گروه خودروسازی بهمن تا پیش از این دیگنیتی پرایم را با امکاناتی نظیر کروز کنترل و محدود کننده سرعت،‌ دوربین ثبت وقایع، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فناوری LED چراغ‌ها، فرمان کمک برقی، صندلی برقی راننده،‌ استارت دکمه‌ای، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما، سامانه پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، دوربین ۳۶۰ درجه، رینگ آلومینیومی،‌ در صندوق برقی و تهویه اتوماتیک روانه بازار کشور می‌کرد.

با آپشن‌های اضافه شده به دیگنیتی پرایم آشنا شوید

اما هم‌اکنون دو آپشن دیگری نیز توسط شرکت بهمن موتور به این کراس اوور اضافه شده است که عبارتند از گرم‌کن صندلی‌های جلو و صندلی برقی شاگرد. این کراس اوور هم‌اکنون با دو تریم داخلی مارون و مشکی مونتاژ می‌شود و اخیرا موفق به دریافت پنج ستاره کیفی از ISQI شده است.

شرکت بهمن موتور با وجود افزودن برخی از امکانات به دیگنیتی پرایم قیمت این خودرو را بالا نبرده و همچنان این اتومبیل را با قیمت قبلی به فروش می‌رساند. اما دلالان قیمت این اتومبیل را به دلیل اضافه شدن امکانات جدید ۴۰ میلیون تومان افزایش داده‌اند و این ویژگی‌ها را در قالب یک تیپ جدید برای دیگنیتی به خریداران معرفی می‌کنند. این در صورتی است که دیگنیتی پرایم از این پس با این دو آپشن جدید به بازار عرضه خواهد شد و دیگر شاهد نسخه پیشین در بازار نخواهیم بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.