تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 72224

آشنایی با سه مانیتور پر فروش ایسوس در بازار کامپیوتر ایران

آشنایی با سه مانیتور پر فروش ایسوس در بازار کامپیوتر ایران

آشنایی با سه مانیتور پر فروش ایسوس در بازار کامپیوتر ایرانآیا میخواهید به عنوان یک تدوینگر ( یا طراح )، بهترین خروجی را از عکس‌ها و فیلم‌هایتان داشته باشید؟ پس مهرگان آی‌تی به شما پیشنهاد می‌کند که اب..

آشنایی با سه مانیتور پر فروش ایسوس در بازار کامپیوتر ایران

آیا میخواهید به عنوان یک تدوینگر ( یا طراح )، بهترین خروجی را از عکس‌ها و فیلم‌هایتان داشته باشید؟ پس مهرگان آی‌تی به شما پیشنهاد می‌کند که ابزارهای مورد استفاده خود را نیز مطابق با استانداردهای حداقلی انتخاب کنید.

مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس مدل VA27EHE مناسب برای طراحی و تدوین عکس و فیلم

مانیتور پر فروش ایسوس

آیا میخواهید به عنوان یک تدوینگر ( یا طراح )، بهترین خروجی را از عکس‌ها و فیلم‌هایتان داشته باشید؟ پس مهرگان آی‌تی به شما پیشنهاد می‌کند که ابزارهای مورد استفاده خود را نیز مطابق با استانداردهای حداقلی انتخاب کنید. مادامی که ابزارهای خود را ارتقا ندهید، پیشرفت چشمگیری در کار خود نخواهید داشت. یکی از این ابزارها، مانیتور است که نقش بسزایی ایفا می‎کند. قبل از خرید یک مانیتور برای نیازهای هنری خود، باید به رزولوشن، اندازه صفحه، دقت رنگی، اتصالات، پنل، ارگونومی و صد البته قیمت آن توجه داشت. مهرگان آی تی قصد دارد شما را با یکی از مانیتورهای مناسب حوزه هنری آشنا کند که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت قابل قبولی دارد.

همانطور که می‌دانید، در تدوین عکس و فیلم جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار هستند، بنابراین رزولوشن اولین چیزی است که باید برای شما حائز اهمیت باشد. مانیتور ۲۷ اینچ ایسوس مدل VA27EHE از رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ یا همان کیفیت Full HD بهره می‌برد. همچنین تکنولوژی هوشمند Flicker-free و Low Blue Light که در این مانیتور به‌کار گرفته شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا از تماشای جزئیات تصاویر نهایت لذت را ببرند.

زمانیکه در حال کار با تصاویری با جزئیات بالا و رزولوشن Ultra-High هستید اندازه صفحه مانیتور بسیار مهم است. البته به شرطی که با محدودیت فضا و میز کار مواجه نباشید. خرید مانیتورایسوس مدل VA27EHE با صفحه نمایش ۲۷ اینچی از سایت مهرگان آتی می‌تواند برای طراحان و تدوینگران فیلم و عکس گزینه مناسبی باشد.

طراح، عکاس و تدوینگر فیلم، نیاز دارد قبل از اینکه پروژه خود را نهایی کند، مطمئن شود که خروجی کار در صفحه نمایش خود با آنچه در چاپخانه یا دنیا واقعی وجود دارد، تفاوتی نداشته باشد. مانیتور ایسوس مدل VA27EHE توانایی تولید و نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ را دارد. و سرعت پاسخگویی پیکسل آن ۵ میلی‌ثانیه و بیشتر است.

یک تدوینگر به خوبی می‌داند که اگر مانیتور نتواند زاویه دید مناسبی ارائه دهد نیز، مشکلات زیادی در کار کردن با آن پیش خواهد آمد. VA27EHE زاویه دید ۱۷۸ درجه افقی و عمودی را به کاربر ارائه می‌دهد. این مانیتور با داشتن فناوری Eye Care به کمک کاهش نور آبی و جلوگیری از سوسو زدن صفحه مانیتور، از آسیب رسیدن به چشم در صورت استفاده طولانی­مدت جلوگیری می‌کند. درنتیجه شرکت مهرگان تجارت نصر در سایت مهرگان آی‌تی، خرید این مانیتور را به تدوینگران توصیه و عرضه کرده است.

جهت مشاهده یا خرید به این لینک مراجعه کنید.

مانیتور ۲۴ اینچ ایسوس مدل VA24EHE دستی بالاتری در مقابل حریفان در بازی‌های آنلاین

دومین مانیتوری که در زمینه گیم در سایت مهرگان آی‌تی به فروش گذاشته شده است، مانیتور ۲۴ اینچ ایسوس مدل VA24EHE است. این مانیتور دارای پنل IPS با رزولوشن Full-HD و دقت رنگ بالا و قدرت نمایش رنگ‌هایی زنده و شاداب است. بنابراین خرید آن می‌تواند برای یک گیمر نیمه حرفه‌ای بسیار مناسب باشد.

رفرش ریت این مانیتور تا ۷۵Hz بالا می‌رود. این قابلیت‌ها و رفرش ریت بالا باعث می‌شود تا در بازی‌های آنلاین و حساس دست بالاتری را در مقابل حریفان خود داشته باشید.

طراحی با فریم‌های بسیار باریک این مانیتور ۲۴ اینچی ایسوس باعث می‌شوند تا در هنگام استفاده از چندین مانیتور در کنار هم مزاحمت کمتری توسط بردارهای تصویر وجود داشته باشد. و شما را در عمق تصویر رو‌به‌رویتان قرار دهد. همچنین تکنولوژی GamePlus در مانیتورهای ایسوس مدل VA24EHE به شما پوشش‌های CrossHair، تایمر، شمارنده FPS و ابزار Alignment تصویر را به شما ارائه می‌دهد تا هم در هنگام بازی و هم در هنگام کار به شما کمک کنند.

خرید این مانیتور ایسوس با ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری که دارد، گزینه‌ای عالی برای گیمرهای حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای بوده و به همین دلیل جزء پرفروش‌ترین‌های بازار محسوب می‌شود.

شما می‌توانید به مراجعه به وب‌سایت مهرگان آی‌تی، مانیتورهای معرفی شده را با گارانتی ۲۴ ماهه مهرگان تجارت نصر تهیه نموده و از شرایط عالی ۲۴ ماهه گارانتی آن بهره‌مند گردید.

جهت مشاهده یا خرید به این لینک مراجعه کنید.

مانیتور ۲۴ اینچی ایسوس مدل VP248H مناسب برای گیمرها

مانیتور پر فروش ایسوس

اندازه یک مانیتور برای شخصی که بیشترین تایم خود را صرف بازی می‌کند بسیار مهم است. مانیتور بزرگ به گیمر حس غرق شدن در بازی را می‌دهد. با تمام این اوصاف باید در خرید مانیتور گیمینگ بسیار هوشمند باشید و از خرید یک مانیتور بسیار بزرگ نیز بپرهیزید. زیرا در آن صورت لازم است تا فاصله بیشتری با مانیتور داشته باشید. مهرگان تجارت نصر با ارائه دو محصول گیمینگ و مقرون به صرفه نیاز گیمرهای مبتدی تا نیمه حرفه‌ای را برای داشتن یک مانیتور مناسب براورده ساخته است.

مانیتور ایسوس مدل VP248H دارای صفحه نمایش ۲۴ اینچی بوده و از نظر ابعاد گزینه مناسبی برای گیمرها می باشد. از دیگر مواردی که در هنگام خرید یک مانیتور گیمینگ باید به آن توجه کنید، نسبت عرض به ارتفاع آن است. نسبت عرض به ارتفاع مانیتور را نسبت تصویر می‌نامند. به عنوان مثال نسبت تصویر ۱۶ به ۹ تصویری با رزولوشن فول اچ دی یا ۱۰۸۰p دارد که برای یک مانیتور گیمینگ مناسب است. مانیتورهای ایسوس مدل VP248H از نور پس زمینه LED و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ یا همان کیفیت Full HD بهره می‌برد.

همچنین در حین بازی لازم است تا نرخ نوسازی تصاویر بالا باشد تا شاهد حرکات روان تری باشیم. مانیتور ۲۴ اینچ ایسوس مدل VP248H دارای پنل TN بوده که نرخ به‌روز‌رسانی تصویر ۷۵Hzو زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه دارد. این مانیتور به دلیل مقرون به صرفه بودن، گزینه مناسبی برای آن دسته از گیمرهایی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید مانیتور انجام دهند.

جهت مشاهده یا خرید به این لینک مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.