تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 31132

آشنایی با روش های مختلف برای مهاجرت به کانادا

آشنایی با روش های مختلف برای مهاجرت به کانادا

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از راه های پرطرفدار به منظور کسب اقامت دائم و مهاجرت به کشور کانادا در شمال قاره آمریکا است. سرمایه گذاری در کانادا یک روش سریع، مطمئن و قابل اعتماد به منظور مهاجرت آینده دار و بدون دغدغه به یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به شمار می …

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از راه های پرطرفدار به منظور کسب اقامت دائم و مهاجرت به کشور کانادا در شمال قاره آمریکا است. سرمایه گذاری در کانادا یک روش سریع، مطمئن و قابل اعتماد به منظور مهاجرت آینده دار و بدون دغدغه به یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به شمار می آید. به منظور اطلاع از شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و قوانین مختلف وضع شده در خصوص روش‌های مختلف سرمایه گذاری، با ما همراه باشید.

 مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر و مهاجر دوست در سراسر جهان است. رشد اقتصادی فوق العاده، نظام آموزشی برتر، امکان ایجاد موقعیت های شغلی پس از اتمام دوره تحصیلی، وضع قوانین و در نظر گرفتن امکانات ویژه برای مهاجرین، برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی، دریافت حقوق متناسب با شغل مورد نظر و حقوقی برابر با حقوق شهروندان کانادایی، از دلایل اصلی افزایش تقاضا به منظور اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا است. امکان دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت به این کشور به منظور راه‌اندازی و تاسیس کسب و کارهای نوین و یا کارآفرینی های سودآور و موثر در چرخه اقتصادی کانادا، یکی از امتیازهای ویژه و فرصت های طلایی از سمت سازمان های مهاجرتی کانادا برای متقاضیانی است که قصد مهاجرت کم هزینه به این کشور را دارند.

 مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

امروزه به دلیل افزایش تقاضا به منظور مهاجرت به کشور کانادا، فرایند اخذ ویزا در زمینه‌های مختلف احتیاج به زمان طولانی تری داشته و در برخی موارد، چندین سال نیز طول خواهد کشید. ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به این کشور است. با توجه به ایجاد روش های مختلف، فرصت های ویژه سرمایه گذاری، برنامه های اعلام شده از سمت فدرال و روش های مختلف سرمایه گذاری در نظر گرفته شده توسط ایالت های مختلف این کشور، همچنان اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از روش های زمانبر بوده و احتیاج به مدت زمان بیشتری خواهد داشت.

 شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا

توصیه می شود با توجه به تغییر مداوم اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و در نظر گرفتن برنامه های سرمایه‌گذاری مختلف از جانب فدرال کانادا، با یک وکیل مهاجرتی مجرب و کارآزموده واحد مشاوره شرکت های مهاجرتی مشورت نموده و از شرایط به روز رسانی شده مطلع شوید. اولین مرحله در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، اقدام به شرکت در آزمون زبان و کسب نمره تعیین شده است. تمکن مالی یکی دیگر از شروط  اصلی و ضروری به منظور مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا بوده و احتیاج به ارائه اسناد ملکی و یا مدارک مالی معتبر خواهد داشت.

 ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال  ۲۰۲۰

یکی از باورهای اشتباه متقاضیان مهاجرت به کانادا، اخذ اقامت مستقیم بدون نیاز به ویزا و زندگی در ایالت مورد نظر است. اما باید توجه داشت که اکنون هیچ یک از  برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا، امکان دریافت اقامت مستقیم را نداشته و نیاز به دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا و اقامت دو ساله در ایالت های مختلف این کشور وجود خواهد داشت. توصیه می شود در این خصوص و جهت راهکارهای مختلف کسب ویزای سرمایه گذاری کانادا با مشاورین حقوقی شرکت های مهاجرتی در ارتباط باشید.

 اخذ ویزای سرمایه گذاری با ثبت شرکت

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری، ثبت شرکت در یکی از ایالت های مورد نظر است. در چنین حالتی، سرمایه مورد نظر به منظور تاسیس کسب و کار، در یکی از حساب های بانکی سپرده گذاری شده و گزارش های مبنی بر راه اندازی کسب و کار تازه تاسیس به اداره مهاجرت کانادا ارسال خواهد شد. میزان درآمد سالانه از کسب و کار و کارآفرینی شما در پیشرفت و توسعه روند اقتصادی کشور، از عوامل موثر در اخذ ویزای سرمایه گذاری برای کانادا به شمار می‌آید .

 مزایای اقامت کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری

اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و راه اندازی کسب و کارهای نوین و نوپا، مزایای بسیار زیادی برای مهاجران این کشور به دنبال داشته که عبارت اند از:

تضمین آینده شغلی، رفاهی، درمانی و تحصیلی

امکان دریافت اقامت دائم برای سایر اعضای خانواده

برخورداری از امکانات مربوط به تحصیلات رایگان برای فرزندان زیر ۱۸ سال

برخورداری از تمامی خدمات و امکانات مربوط به بیمه های درمانی به صورت رایگان

مهم ترین ویژگی های قابل توجه در خصوص ویزای سرمایه گذاری کانادا، عدم نیاز متقاضی مهاجرت به داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع بالا و عدم نیاز به کسب نمره بالا در آزمون های معتبر زبان است.

 ویزای سرمایه گذاری برای مهاجران ایرانی

یکی از سوالات رایج در خصوص اخذ ویزای سرمایه گذاری برای کانادا توسط متقاضیان، امکان برخورداری از ویزای سرمایه گذاری برای مهاجران ایرانی است. در پاسخ به این سوال می توان گفت، امکان اخذ ویزای سرمایه گذاری از طریق روش های مختلف مانند کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ ها، داشتن تجربه کاری و یا مهارت ویژه در یک زمینه برای مهاجران ایرانی نیز امکان پذیر بوده و هیچ محدودیتی نخواهد داشت. برنامه های کارآفرینی استانی در ایالت‌های مختلف کانادا و برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری، از بهترین روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا برای متقاضیان ایرانی به شمار می آیند.

 اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از سوالات رایج در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری توسط متقاضیان، چگونگی کسب اقامت دائم در این کشور است. در پاسخ باید گفت شرایط در نظر گرفته شده به منظور اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت های مختلف این کشور متفاوت بوده و به شکل کلی پس از گذشت ۴ سال برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود.

 سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری را دارید، پیشنهاد می شود به شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب  (WEST ADVISER) مراجعه نموده و با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید. شرکت وست از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و ملکی در داخل و خارج از کشور است که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز نموده و با استفاده از همکاری های موفقیت آمیز و کسب تجارب چشمگیر در زمینه های مهاجرتی با کشورهای مختلف، توانسته است به توسعه و گسترش ارائه خدمات و برطرف نمودن نیازهای مهاجرتی متقاضیان نائل آمده و به عنوان یکی از موسسات صاحب نام در جمعیت مراجعین شناخته شود. بسیاری از اطلاعات مورد نیاز به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در وب سایت رسمی این شرکت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.