تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 55467

آشنایی با خدمات نوبار: نیسان و وانت بار اینترنتی، حتی برای اسباب کشی!

آشنایی با خدمات نوبار: نیسان و وانت بار اینترنتی، حتی برای اسباب کشی!

آشنایی با خدمات نوبار: نیسان و وانت بار اینترنتی، حتی برای اسباب کشی!اگر برای دریافت خدمات در تمام مراحل اسباب کشی به دنبال یک تیم کامل می‌گردید، نوبار را انتخاب کنید! شرکت نوبار یک پلتفرم ارائه‌دهنده..

نوبارآشنایی با خدمات نوبار: نیسان و وانت بار اینترنتی، حتی برای اسباب کشی!

اگر برای دریافت خدمات در تمام مراحل اسباب کشی به دنبال یک تیم کامل می‌گردید، نوبار را انتخاب کنید! شرکت نوبار یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اسباب‌کشی منزل است که نخستین بار در تهران برای راه‌اندازی یک سیستم حمل‌ونقل هوشمند اقدام کرد. البته فعالیت نوبار به ارائه خدمات حمل‌ونقل محدود نشد و کم‌کم تمام مراحل اسباب کشی از بسته‌بندی تا چیدمان را تحت پوشش خود قرار داد.

حالا که چند سالی از آغاز فعالیت نوبار در تهران می‌گذرد شرکت‌های دیگری هم برای ارائه خدمات اسباب کشی در پایتخت دست‌به‌کار شده‌اند اما در هر صورت این نوبار است که به عنوان اولین تیم ارائه‌دهنده خدمات هوشمند اسباب‌کشی در کشور شناخته می‌شود. تیم اسباب کشی و حمل‌ونقل نوبار سعی دارد تا به وسیله ارائه خدمات هوشمند انجام تمام مراحل اسباب‌کشی از بسته‌بندی تا حمل بار و چیدمان اثاثیه در منزل شما را ساده‌تر کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را کمی بیشتر با خدمات کامل اسباب کشی در نوبار آشنا کنیم.

نوبار همراه امن شما در اسباب کشی

نوبار

اگر تجربه اسباب کشی را داشته باشید حتما می‌دانید که این فرایند تا چه اندازه زمان‌بر و طاقت فرساست، اگر قرار باشد تمام مراحل اسباب کشی را به تنهایی انجام دهید قطعا خسته و کلافه میان اسباب‌ و اثاثیه منزلتان سردرگم خواهید شد. نوبار با هدف همراهی و پشتیبانی شما در طول فرایند اسباب‌کشی منزل و دفاتر اداری ایجاد شده است و سعی دارد تا با جلوگیری از صرف زمان بیهوده تمام مراحل اسباب‌کشی را بدون کوچک‌ترین مشکلی هرچه زودتر پیگیری کند. با انتخاب نوبار شما تنها ناظر انجام اسباب کشی منزلتان خواهید بود و کارگران آموزش‌دیده و باتجربه نوبار خودشان تمام کارها را با دقت و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات اسباب کشی انجام می‌دهند. خدمات نوبار شامل:

  • بسته‌بندی وسایل منزل
  • کارگران آموزش‌دیده جهت پیگیری کارهای فنی
  • کارگران حمل و چیدمان
  • ارائه اتوبار مجهز با رانندگانی مجرب (نیسان، وانت و کامیون)
  • و خدمات حمل بار به شهرستان است.

خدمات بسته‌بندی نوبار شامل چیست؟

حتما می‌دانید که برای اسباب کشی منزل بسته‌بندی صحیح و اصولی جز اولین مراحل است. اگر بسته‌بندی وسایل به‌درستی و طبق اصول انجام نشود، احتمال آسیب به وسایل وجود دارد و به احتمال زیاد در روند اسباب‌کشی با مشکل روبرو خواهید شد. با انتخاب خدمات بسته‌بندی نوبار تنها جمع کردن وسایل کوچک بر عهده شماست. پس از آن می‌توانید در کناری بایستید و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به وسایل سنگین و بزرگ مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، گاز، مبلمان، بوفه، تلویزیون و … تمام کار را بر عهده کارگران بسته‌بندی نوبار بسپارید. تیم بسته‌بندی نوبار برای انجام این کار آموزش‌دیده‌اند و با به‌کارگیری روش‌های اصولی در بسته‌بندی اثاثیه منزل خیالتان را برای انجام یک جابجایی امن و مطمئن راحت می‌کنند.

وسایل شما توسط کارگران بخش بسته‌بندی نوبار به وسیله تجهیزاتی مانند کارتن مناسب، استفاده از پلاستیک حباب‌دار و فوم برای جلوگیری از تکان خوردن وسایل درون هر کارتن و همچنین تجهیزات لازم برای بسته‌بندی اقلام بزرگ جمع شده و از بروز هرگونه آسیبی محافظت می‌شوند.

کارگر فنی، حمل بار و چیدمان نوبار

نوبار

اسباب‌کشی و جابجایی بار فقط نیازمند بسته‌بندی و پیدا کردن یک ماشین مناسب نیست، باید افرادی حضور داشته باشند تا جدا از جمع‌کردن و بسته‌بندی وسایل برای جابجایی بارها در طبقات و چیدمان بارها در اتوبار به شما کمک کنند. علاوه بر این شاید نیاز باشد تا در بعضی موارد از افراد فنی برای جابجایی، بسته‌بندی و نصب مجدد وسایلی مانند ماشین لباسشویی، لوستر و … کمک بگیرید. هرکدام از این مراحل نیازمند افرادی است که تخصص و تجربه کافی برای اسباب کشی را داشته باشند. خدمات باربری نوبار در بخش کارگران فنی، حمل و چیدمان شامل تمام این موارد است.

برای دریافت خدمات کارگران باربری از نوبار فقط کافیست هنگام ثبت سفارش اسباب کشی برای درخواست کارگر باربری، کارگر بسته‌بندی و چیدمان و یا کارگران فنی اقدام کنید. شما باید قبل از ثبت سفارش تعداد کارگران لازم را به مجموعه خدمات درخواستی خود اضافه کنید.

خدمات اتوبار در نوبار از وانت با کارگر تا کامیون

وانت مناسب‌ترین وسیله حمل‌ونقل درون‌شهری برای جابجایی وسایل سبک خانه یا خریدهای روزانه مغازه‌دارهاست. از طرفی اگر حجم بار کمی بیشتر باشد بهتر است تا از نیسان برای حمل آن استفاده کرد. بعد از وانت بار، نیسان یکی دیگر از مناسب‌ترین وسایل حمل بار در تهران است که به صورت روزانه برای حمل اسباب و اثاثیه در حجم متوسط و یا حمل بار از فروشگاه‌های لوازم‌خانگی تا منزل انتخاب می‌شود.

شما روزانه برای سفارش وانت و نیسان در شهری چون تهران چه می‌کنید؟ درست است که تقریبا روی تمام دیوارهای شهر می‌توان حداقل یک شماره تلفن کرایه وانت یا نیسان را برای حمل بار پیدا کرد اما آیا اعتماد به چنین اشخاصی آن‌هم بدون ارائه هیچ بیمه‌نامه معتبری عقلانی است؟ نوبار گذشته از خدمات حمل اسباب منزل با اتوبار مجهزی چون کامیون و کامیونت، خدمات وانت و نیسان را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تیم نوبار تمام نیازهای شما را از پیش سنجیده و خدمات لازم را با بالاترین کیفیت در اختیارتان می‌گذارد. تضمین ثابت ماندن قیمت و حفظ صحت و سلامت بارهای شما، برای دو ساعت کامل با راننده و کارگران متخصص حمل بار تنها توسط نوبار به مشتریان داده می‌شود.

ثبت سفارش خدمات اسباب‌کشی در تهران، حمل بار به شهرستان، سفارش وانت و نیسان برای اسباب کشی همگی از طریق سایت و اپلیکیشن اسباب‌کشی نوبار برای شما فراهم شده و تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. شما می‌توانید وارد سایت اسباب‌کشی نوبار شده و به آسانی سفارش خود را برای دریافت خدمات از بسته‌بندی و چیدمان گرفته تا جابجایی و حمل بار ثبت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.