تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 28314

آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت‌های شگفت انگیز اضافه شده به بازی

آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت‌های شگفت انگیز اضافه شده به بازی

آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت‌های شگفت انگیز اضافه شده به بازی بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده‌اند و بازیکنان بسیار زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده‌اند. سبک‌ها و ژانرهای مختلفی مانند اکشن، تیراندازی، شبیه سازی، استراتژیک، معمایی، ورزشی و … وجود دارند و سالانه کمپانی‌ها و استودیوهای بازی سازی بازی‌های متعددی به بازار عرضه می‌کنند. بازی‌هایی که در سبک اکشن و بتل رویال ساخته و عرضه می‌شوند همواره از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند و حتی خیلی از معروف‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم در این سبک ساخته شده‌اند.
بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های این سبک شناخته می‌شود که عمر زیادی ندارد اما توانسته طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی شناخته خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیتهای شگفت انگیز اضافه شده به بازی پرداخته خواهد شد.
معرفی بازی پابجی موبایل
بازی PUBG یکی از بازی‌های ساخته شده در سبک اکشن و بتل رویال است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه..

آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت‌های شگفت انگیز اضافه شده به بازی

بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده‌اند و بازیکنان بسیار زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده‌اند. سبک‌ها و ژانرهای مختلفی مانند اکشن، تیراندازی، شبیه سازی، استراتژیک، معمایی، ورزشی و … وجود دارند و سالانه کمپانی‌ها و استودیوهای بازی سازی بازی‌های متعددی به بازار عرضه می‌کنند. بازی‌هایی که در سبک اکشن و بتل رویال ساخته و عرضه می‌شوند همواره از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند و حتی خیلی از معروف‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم در این سبک ساخته شده‌اند.

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های این سبک شناخته می‌شود که عمر زیادی ندارد اما توانسته طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و امروزه به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی شناخته خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیتهای شگفت انگیز اضافه شده به بازی پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

پابجی

بازی PUBG یکی از بازی‌های ساخته شده در سبک اکشن و بتل رویال است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه و محبوبیت مناسبی در میان گیمرها داشته باشد. این بازی نوپا و جدید توسط کمپانی و استودیوی بلو هول ساخته شده و به وسیله کمپانی معروف و مشهور تنسنت گیمز (Tencent Games) منتشر شده است. بازی پابجی اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌ها و کنسول‌های مختلفی از جمله کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شد. بعد از آنکه بازی با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد سازنده‌های بازی نسخه موبایلی آن را نیز برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر کردند. امروزه صدها میلیون بازیکن از سراسر جهان از این بازی موبایلی جذاب استفاده می‌کنند.

در این بازی از یک موتور آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) استفاده شده است و همین امر باعث شده است که بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و چالش‌ها و جذابیت‌های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. داستان این بازی در یک جزیره روایت می‌شود و بازیکن به همراه ۹۹ نفر دیگر در تلاش هستند که زنده بمانند. برنده بازی در نهایت فردی است که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. این بازی ماموریت‌ها و مراحل بسیار جذابی دارد و می‌تواند بازیکنان را با چالش‌های مختلفی مواجه کند.

جدیدترین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت‌های شگفت انگیز آن

جدیدترین آپدیت بازی پابجی موبایل که همان فصل چهاردهم می‌باشد در حالی منتشر شده است که بازیکنان مختلف انتظارات زیادی برای آن کشیدند. بازیکنانی که نسخه‌های قبلی بازی پابجی موبایل را تجربه کرده‌اند قطعا می‌دانند که باید انتظار یک نسخه پیشرفته تر و مدرن تر را داشته باشند. همانطور که گفته شد بازی پابجی یک بازی کاملا نوپا و جدید است و نسخه موبایلی آن نیز عمر کوتاهی دارد اما در همین مدت زمان کم به یکی از محبوب ترین بازی‌های صنعت گیم تبدیل شده است. تاکنون صدها میلیون بازیکن مختلف از سراسر جهان این بازی را دانلود و نصب کرده‌اند. بازی دارای مراحل و ماموریت‌های جذابی است که می‌تواند چالش‌های مختلفی برای بازیکنان داشته باشد. از مهم ترین تغییرات آخرین آپدیت بازی پابجی موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داستان و محتوای بازی

پابجی

داستان بازی پابجی موبایل در جدیدترین نسخه آن ۸ تا ۹ هفته طول می‌کشد و در این بازی حالت رویال پس (Royal Pass) تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان می‌توانند از سلاح‌ها و مهمات مختلف و پیشرفته تری استفاده کنند. همچنین حالت Cartoon Rangers که در فصل ۱۳ بازی اضافه شده بود در این فصل نیز وجود دارد و جذابیت‌های خاصی برای بازیکنان خواهد داشت. بازیکنان در فصل چهاردهم قادر هستند که از پوسته‌های جدیدی استفاده کنند که مهم ترین آنها اسکین سلاح S12k می‌باشد. علاوه بر اسکین S12k می‌توان از اسکین‌های دیگری استفاده کرده که بارزترین آنها شامل موارد زیر می‌باشد.

  • پوسته PP -19 Bizon برای Blazing Skin
  • پوسته Ancestral برای QBU
  • پوسته جدید برای شخصیت وکتور، سلام M164، شخصیت فاکس و …
  • پوسته Kukulkan Fury Skin برای Kar98K
  • پوسته جدید برای EMP – UMP45

پیشرفت سطح حالت رویال پس

همانطور که گفته شد حالت رویال پس در فصل جدید از بازی پابجی موبایل تغییرات مختلفی داشته است و تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های قبلی دارد. در این حالت بخش‌های Elite Pass و Elite Upgrade Royale Pass به گونه ای آپدیت و به روز شده‌اند که از ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند. هر کدام از این سطح‌ها با داشتن ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد خود می‌توانند جذابیت‌های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشند.

حالت جدید Armory Arena

حالت جدیدی Armory Arena در جدیدترین آپدیت پابجی موبایل اضافه شده است که بازیکنان را قادر می‌سازد از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی استفاده کنند. در این حالت گیمرها در یک کتابخانه به رقابت می‌پردازند و از راه پله‌های آن برای فرار استفاده می‌کنند. همچنین قفسه‌های کتابخانه می‌تواند به عنوان یک محافظ برای بازیکنان استفاده شود. علاوه بر حالت Armory Arena حالت دیگری به نام Ancient Secret به بازی اضافه شده است که خود از حالت‌های مختلفی برخوردار است که هر کدام می‌توانند جذابیت‌ها و چالش‌های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشند.

Lobby

بخش لوبی یکی دیگر از بخش‌های جدید و جذابی است که به بازی پابجی موبایل در جدیدترین آپدیت آن اضافه شده است که ویژگی‌های و قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی دارد. در این بخش بازیکنان می‌توانند حق انتخاب‌های مختلف و متعددی داشته باشند

ویژگی‌های جدید Lobby در سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل

در بخش لوبی قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است که به بازیکنان حق انتخاب‌های بهتری می‌دهد و اجازه می‌دهد آنها هم تیمی‌های بهتری برای خود انتخاب کنند. از مهم ترین ویژگی‌های این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیکنان می‌توانند از دعوتنامه‌های صوتی برای دعوت سایر بازیکنان استفاده کنند.
  • بازیکنان می‌توانند که سطح تاکتیکی سایر بازیکنان همی تیمی خودشان را مشاهده کنند.
  • بازیکنان می‌توانند ترکیب تیم‌های استخدام شده را مشاهده کند.

اجرا و زمان بازی

این فصل از بازی پابجی موبایل فقط ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و بازیکنان می‌توانند از آن نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند. تمامی بازیکنان از ابتدای بازی با یک سلاح مشابه وارد بورس می‌شوند و بعد از آنکه هر بازیکنی بتواند یکی دیگر از بازیکنان را از بین ببرد می‌تواند از یک سلاح ارتقا یافته و پیشرفته تر استفاده کند. هر بازیکنی که بتواند تعداد بیشتری از بازیکنان دیگر را به هلاکت برساند در قسمت بالای صفحه نمایش نشان داده خواهد شد و در نهایت تیمی که بتواند ۱۸ بازیکن را نابود کند می‌تواند برنده بازی لقب بگیرد. در بخش گیم پلی بازی بازیکنان می‌توانند کاراکترها، لباس‌ها و تجهیزات را مطابق میل خود سفارشی و شخصی سازی کنند. برای این کار بازیکنان باید اقدام به خرید یو سی پابجی موبایل بکنند و سپس با پرداخت‌های درون برنامه ای اقدام به سفارشی سازی بازی بکنند.

کاراکترهای جدید آخرین آپدیت بازی پابجی موبایل

پابجی

در آخرین آپدیت بازی پابجی موبایل علاوه بر تمام شخصیت‌هایی که در فصل‌های قبلی حضور داشتند یک کاراکتر جدید به بازی اضافه شده است که با نام Pharoah Rise شناخته می‌شود. این شخصیت جدید یکی از اسطوره‌های مصر باستان است که با داشتن لباس‌های متنوع در جریان بازی حضور خواهد داشت. به واسطه حضور کاراکتر Pharoah Rise تم اصلی بازی پابجی مصر باستان است و از نقشه‌های جدید و هیجان انگیزی برخوردار است. جدیدترین نقشه ای که به بازی اضافه شده است livik نام دارد که چالش‌ها و جذابیت‌های جدیدی برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

ارتقای سطح بازی

همانطور که گفته شد بازیکنان می‌توانند برای ارتقای سطح بازی و راهیابی به مراحل بالاتر انواع سلاح‌ها، تجهیزات و لباس‌های خود را شخصی سازی کنند. برای این کار لازم است که از پرداخت‌های درون برنامه ای و استفاده از ارز رایج بازی‌ها استفاده شود. گیمرها می‌توانند با خرید انواع الماس بازی، خرید یو سی پابجی، خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید جم سایر بازی‌ها تغییرات مورد نظر خود را در بازی اعمال کنند.

جمع بندی پایانی

بازی PUBG Mobile در سال‌های اخیر به شدت مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است به گونه ای که صدها میلیون بار از نقاط مختلف جهان دانلود و نصب شده است. با توجه به محبوبیت بالای این بازی کمپانی سازنده آن هر ساله تلاش می‌کند که در نسخه‌های جدید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی رونمایی کند. آخرین آپدیت بازی پابجی موبایل تغییرات قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی داشته و جذابیت‌ها و چالش‌های جدیدی برای بازیکنان به همراه دارد. بازیکنان می‌توانند با خرید یو سی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید جم سریع سایر بازی‌ها هرگونه تغییر و تحولی که می‌خواهند در بازی‌های مورد نظر خود اعمال کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.