تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

کرونا یا همان کویید۱۹ با گسترش و نفوذ در سطح جهان، حیات انسان ها را نشانه رفته و در طول مدت حضور خود، جان انسان های زیادی را در سطح جهان گرفته است. این بیماری منحوس سبب اختلال در زندگی انسان ها شده و کیفیت زندگی را به شکل ملموسی تحت تاثیر قرار داده است. با …

کرونا یا همان کویید۱۹ با گسترش و نفوذ در سطح جهان، حیات انسان ها را نشانه رفته و در طول مدت حضور خود، جان انسان های زیادی را در سطح جهان گرفته است. این بیماری منحوس سبب اختلال در زندگی انسان ها شده و کیفیت زندگی را به شکل ملموسی تحت تاثیر قرار داده است. با وجود واکسیناسیون گسترده، در حال حاضر تصور جهانی بدون کرونا غیر ممکن است. پس لازم است همچنان توصیه های پزشکی را جدی گرفته و خود را در برابر این بیماری مقاوم کنیم. کرونا در کنار تمامی مصائبی که داشت، سبب شد تا بهداشت جهانی در سطح بالاتری قرار گیرد. تحقیقات گسترده ای در زمینه مواد غذایی صورت بگیرد و ارزش غذایی خوراکی های موجود در سطح جهان به دقت اندازه گیری شود. امروزه خوراکی هایی که ارزش غذایی بالایی دارند و سبب استحکام بیشتر بدن در برابر این بیماری منحوس می شوند، شناسایی شده و از سوی پزشکان به تمامی اقشار جامعه توصیه شده اند. از لبنیات و سبزیجات و میوه های تازه که بگذریم، متخصصین در این مدت به ارزش غذایی بالای آجیل و خشکبار تازه و با کیفیت پی برده ند. آجیل به طرز شگفت انگیزی ایمنی بدن را بالا می برد و سطح مقاومت در برابر باکتری و ویروس های قدرتمندی همچون کرونا را افزایش می دهد. پس بهتر است، حتما و حتما مصرف آجیل و خشکبار را در وعده های غذایی قرار دهید. اگر قصد خرید آجیل و خشکبار درجه یک را دارید بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

خشکبارهای موثر برای مقابله با کرونا

با بررسی های زیادی که انجام دادیم به نتایج شگفت انگیزی رسیده ایم که در اینجا می خواهیم، آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم. همانطور که می دانید آجیل اجزای متعددی را شامل می شود که به دلیل قیمت بالا، امکان استفاده از تمامی آن ها برای ما وجود ندارد. در اینجا می خواهیم مفیدترین عناصر آجیل در مقابله با کرونا را به شما معرفی کرده و ارزش غذایی هر کدام را به شکل مختصر برای شما بازگو کنیم.

  1. فندق: از مقوی ترین خشکبار موجود در جهان است. این مغز مقوی خاصیت آنتی اکسیدان دارد و به جریان بهتر خون کمک زیادی می کند. فندق سبب بالا رفتن سطح ایمنی بدن شده و در مقابل بیماری هایی نظیر کرونا به شما کمک می کند.
  2. گردو: همانطور که همه ما می دانیم، مهم ترین خاصیت گردو تقویت مغز و کمک به سیستم عصبی است. آرامشی که خوردن گردو برای اعصاب و روان ایجاد می کند، خواب شما را تنظیم کرده و همین خواب راحت، سبب بالا رفتن ایمنی بدن در برابر کرونا خواهد شد.
  3. پسته: شاید برایتان جالب باشد که پسته جدای خواص متعددی که دارد، دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و مصرف آن بدن شما را در برابر کرونا بیمه می کند. پسته خام از غلظت خون جلوگیری کرده و عوارض کرونا را کاهش می دهد. پس در دوران کرونا از خوردن این خشکبار مقوی غافل نشوید.
  4. برگه زردآلو: برگه زردآلو از خوشمزه ترین اجزای آجیل بشمار می رود و طرفداران زیادی دارد. برگه زردآلو به سلامتی بدن کمک زیادی کرده و ضمن رفع یبوست، بیماری های تنفسی را کاهش می دهد. و به همین خاطر است که همواره مصرف آن در دوره کرونا پیشنهاد می شود.
  5. بادام هندی: بادام هندی به ضد سرطان بودن معروف است. این خشکبار خوش طعم و پر خاصیت، بدن را در برابر انواع بیماری ها از جمله کرونا مقاوم کرده و خوردن چند دانه از آن در طول فعالیت های روزانه همواره از سوی پزشکان توصیه شده است.
  6. تخمه ژاپنی: تخمه ژاپنی خاصیت های بی نظیری دارد. کم خونی را از بین برده و به تنظیم خواب کمک شایانی می کند. تخمه ژاپنی با تنظیم ساختار عصبی به سلامت بدن کمک زیادی کرده و در جلوگیری از بیماری هایی همچون کرونا بسیار مفید است.
  7. بادام: بادام پرطرفدارترین جز آجیل بشمار می رود. اصلا فرض کردن آجیل بدون بادام غیرممکن است. این خشکبار، مقوی و سرشار از مواد معدنی بوده و به استحکام استخوان کمک زیادی می کند. بادام مقاومت بدن را بالا برده و برای جلوگیری از بیماری های مختلف مفید است.
  8. خرما: در دوره کرونا از خوردن خرما غافل نشوید. خرما نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و به پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله کویید ۱۹ کمک می کند.

حالا با هشت مورد از محصولات مفید و موثر آجیل و خشکبار در جلوگیری از بیماری کرونا آشنا شدید. اما یک نکته اساسی در مصرف آجیل در کرونا وجود دارد که آن هم تضمین سلامت آجیل است. در اینجا دو راهکار به شما توصیه می کنیم که با در نظر گرفتن آن ها با خیال راحت می توانید خشکبار منزل را تهیه کرده و نوش جان کنید.

  1. اولین راهکار این است که آجیل و خشکبار را در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. به طور مشخص قرار دادن در ماکروفر می تواند گزینه ای مناسبی باشد یا راحت ترین گزینه، دمیدن باد گرم سشوار است به اجزای آجیل و خشکبار.
  2. راه حل ساده تر خرید از فروشگاه های معتبری است که شرایط کرونا را در نظر گرفته و به سلامت محصولات خود توجه زیادی می کنند. این فروشگاه ها با رعایت نکات بهداشتی در بالاترین سطح، خیال شما را بابت خریدی مطمئن و سالم راحت می کنند.

 

از مطالب یاد شده متوجه می شویم که کیفیت، تازگی و سلامت خشکبار در روزهای کرونایی اهمیت فوق العاده ای دارد. و اما سوال اصلی اینجاست که برای یک خرید با کیفیت و سالم چه باید کرد؟ مطمئن ترین مسیر که جلوی پای شما است، خرید از فروشگاهی معتبر، با تجربه و محبوب است که امتحان خود را پس داده و همواره مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

پیشنهاد ویژه ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی اَلوخشکبار است. الو خشکبار با سابقه چندین و چند ساله در فروش آجیل و خشکبار ، خیال شما را بابت خرید آجیل با کیفیت راحت کرده و با قیمت باورنکردنی خشکبار ، شما را شگفت زده می کند. الو خشکبار با گرد هم آوردن آجیل و خشکبار متنوع، سالم و صد در صد ارگانیک، با بهترین قیمت ، هم اکنون به محبوب ترین فروشگاه آنلاین خشکبار و آجیل در ایران تبدیل شده و با راه اندازی سیستم فروش آنلاین خود، مسیر خانه شما تا فروشگاه را نزدیک تر از هر زمان دیگر کرده است. با خرید آجیل تازه و ارگانیک، شما تجربه متفاوتی از طعم خشکبار را خواهید داشت و تفاوت کیفیت آجیل را به راحتی لمس می کنید. امکان خرید ۲۴ ساعته، پاسخگویی سریع و پشتیبانی شبانه روزی از ویژگی هایی است که سبب تفاوت الو خشکبار با سایر فروشگاه های اینترنتی در زمینه خشکبار و آجیل شده است. الو خشکبار در محیطی امن و سالم، با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، قدمی مهم در مقابله با بیماری کرونا برداشته و خیال شما را بابت خریدی صد در صد سالم راحت می کند. الو خشکبار به رضایت حداکثری مشتریان خود افتخار می کند و محصولات ارگانیک و با کیفیت را حق هر ایرانی می داند.

شعار همیشگی ما

عذای ارگانیک، ضامن سلامتی

الو خشکبار، تجربه ای متفاوت در خرید آجیل و خشکبار ارگانیک

خروج از نسخه موبایل