تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 37647

۶ گام برای جلوگیری از سرقت ساختمان با هوشمند سازی ساختمان

۶ گام برای جلوگیری از سرقت ساختمان با هوشمند سازی ساختمان

۶ گام برای جلوگیری از سرقت ساختمان با هوشمند سازی ساختمان یک عامل بسیار مهم که باید امروزه در تمام سطوح جامعه به آن دقت شود امنیت است که در تمامی موارد باید مورد توجه واقع شود. امنیت از جنبه‌های مختلفی مورد توجه قرار داده می‌شود که عبارتند از امنیت روانی، امنیت جانی و امنیت مالی. اغلب امنیت مالی و جانی توسط برخی ارگان‌های دولتی مورد توجه قرار می‌گیرد اما خود افراد نیز باید در راستای حفظ آن تلاش کافی داشته باشند تا برای خود و خانواده خود آن را به نحو احسن برقرار کنند.
یکی از مواردی که می‌تواند بر حفظ امنیت مالی و جانی تاثیرگذار باشد افزایش امنیت خانه و ساختمان است. با هوشمند سازی ساختمان، تعویض قفل‌ها، بالاتر بردن امنیت پنجره‌ها و اتصال دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته می‌توانید از هرگونه دستبرد و تجاوز افراد ناشناس به ساختمان خود به خوبی جلوگیری کنید.
امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و مشغولیت خانم‌ها و آقایان در طول روز در محل کار طبیعتا منازل در ساعات روز و روشن بودن هوا خلوت بوده و میزان دزدی به بالاترین حد ممکن می‌رسد. در طول روز سارقان زمان بیشتری برای سرقت از منازل دارند..

۶ گام برای جلوگیری از سرقت ساختمان با هوشمند سازی ساختمان

یک عامل بسیار مهم که باید امروزه در تمام سطوح جامعه به آن دقت شود امنیت است که در تمامی موارد باید مورد توجه واقع شود. امنیت از جنبه‌های مختلفی مورد توجه قرار داده می‌شود که عبارتند از امنیت روانی، امنیت جانی و امنیت مالی. اغلب امنیت مالی و جانی توسط برخی ارگان‌های دولتی مورد توجه قرار می‌گیرد اما خود افراد نیز باید در راستای حفظ آن تلاش کافی داشته باشند تا برای خود و خانواده خود آن را به نحو احسن برقرار کنند.

یکی از مواردی که می‌تواند بر حفظ امنیت مالی و جانی تاثیرگذار باشد افزایش امنیت خانه و ساختمان است. با هوشمند سازی ساختمان، تعویض قفل‌ها، بالاتر بردن امنیت پنجره‌ها و اتصال دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته می‌توانید از هرگونه دستبرد و تجاوز افراد ناشناس به ساختمان خود به خوبی جلوگیری کنید.

امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و مشغولیت خانم‌ها و آقایان در طول روز در محل کار طبیعتا منازل در ساعات روز و روشن بودن هوا خلوت بوده و میزان دزدی به بالاترین حد ممکن می‌رسد. در طول روز سارقان زمان بیشتری برای سرقت از منازل دارند.

به دلیل آمار دزدی و سرقت از منازل که متاسفانه روزانه در حال افزایش و بالا رفتن است همه مالکین ساختمان باید به دنبال بالاتر بردن امنیت ساختمان و واحد خود باشند. فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند امنیت خانه شما را افزایش دهد و ملک شما را از دست سارقان حرفه‌ای و آماتور حفظ کند.

قطعا از گذشته این ضرب المثل را شنیده‌اید که پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است پیش از بروز هر نوع دستبرد و سرقت به دنبال بالا بردن امنیت و ایمنی منزل خود باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله راه‌های جلوگیری از سرقت منازل و افزایش ساختمان را برای شما شرح دهیم.

بالابردن امنیت ساختمان با دزدگیر اماکن

یکی از مسائلی که همیشه جزو دغدغه های افراد بوده است سرقت از منازل است. متاسفانه همیشه یک راه برای سارقان جهت ورود به منزل وجود دارد اما بهتر است شما تدابیر امنیتی را تا حد ممکن حفظ و رعایت فرمائید تا امنیت ساختمان و منزل خود را به خوبی حفظ کنید یا حداقل ورود آن‌ها را به منزل سخت‌تر کنید. در ادامه به بررسی راه‌هایی که بهتر است جهت حفظ امنیت منزل خود رعایت کنید می‌پردازیم:

اولین اقدام جهت افزایش امنیت منازل، ایمن کردن ساختمان با دزدگیر اماکن

اغلب افراد به عنوان اولین اقدام برای بالا بردن امنیت منازل خود، استفاده از درب‌های ضد سرقت و ایمن است. که متاسفانه این درب ها به راحتی باز می‌شوند. به همین علت اولین توصیه برای ایمن سازی منازل استفاده از دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن است.

اگر به دنبال افزایش امنیت منزل و یا محل کار خود هستید هر چه سریع تر اقدام به خرید دزدگیر اماکن نمایید. شرکت مرکزی آژیر با سال‌ها تجربه در زمینه فروش دزدگیر اماکن در خدمت شما عزیزان در سراسر کشور می‌باشد.

دومین اقدام جهت افزایش امنیت منازل نصب دوربین مدار بسته است

بعد از نصب دزدگیر اماکن اقدام به نصب دوربین مداربسته نمایید. سارقان به دنبال دزدی‌های راحت هستند و بیشتر به دنبال مکانی می‌گردنند که از سیستم های امنیتی کمتری استفاده کنند پس شما با استفاده از دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته تا حدود زیادی می‌توانید از سرقت جلوگیری کنید.

هوشمندسازی ساختمان

سومین اقدام جهت افزایش امنیت منازل، اهمیت دادن به نقش پنجره‎‌ها است

پس از آن که اقدامات لازم در رابطه با ایمن سازی منزل با نصب دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته به بررسی دومین کانون اصلی نفوذ به منزل، یعنی پنجره‌ها بپردازید. پس از درب منزل، پنجره‌ها هستند که نقش مهمی در ورود به منازل را برای سارقان ایجاد می‌کنند.

بهتر است پنجره‌هایی که در معرض دید همسایه‌ها و نمای بیرونی ساختمان نیستند را با استفاده از دزدگیر اماکن، محافظ فلزی توری و یا نرده فلزی پوشش دهید تا امکان ورود و نفوذ از طریق آن را غیر ممکن نمائید. متاسفانه امروزه به دلیل زیبایی بسیار زیاد اغلب منازل از پنجره‌های بسیار بزرگ استفاده می‌نمایند که می‌تواند در امنیت منازل اختلال ایجاد کند.

چهارمین اقدام جهت افزایش امنیت منازل هوشمندسازی ساختمان و استفاده از سیستم‌های ضد سرقت است

یکی از فاکتورهای مهمی که می‌توان جهت افزایش امنیت منازل استفاده نمود استفاده از هوشمند سازی ساختمان است. هوشمندسازی ساختمان اغلب نصب سیستم‌های ضد سرقت امکان پذیر است بدین صورت که با اجرای این سیستم می‌توانید از زنگ خطر و سیستم ایمنی استفاده نمائید که در صورت فعال شدن این سیستم تمامی ورود و خروج‌ها کنترل شده و ورود افراد فقط با وارد کردن رمز یا دیگر روش‌های مشابه باید صورت بگیرد.

در غیر این صورت سیستم اعلام خطر کرده و صاحب خانه متوجه ورود غیر مجاز خواهد شد. البته با استفاده از روش‌های دیگر هوشمندسازی ساختمان مانند برنامه‌های کنترل از راه دور، نصب دوربین و نصب حسگر می‌توانید امنیت و وضعیت منزل خود را به صورت کامل در هر لحظه بررسی نمائید. اغلب سارقان توانایی ریسک برای ورود به منازلی که دارای سیستم هوشمند امنیتی هستند را نخواهند داشت و ساختمان شما از نفوذ آنان در امان خواهد بود.

پنجمین اقدام جهت افزایش امنیت منازل، از بین بردن نقاط کور و بدون نور در اطراف ساختمان است

برخی از سارقان هستند که در طول روز منزل شما را تحت نظر قرار داده و در شب اقدام به سرقت منزل شما می‎‌نمایند. بهتر است اطراف منزل خود را به اندازه کافی روشن نگهدارید زیرا تاریکی برای سرقت یک نکته مثبت است و کمک بسیار زیادی به سارقان می‌کند.

بهتر است در اطراف منزل خود از چراغ‌هایی استفاده نمائید که به حرکات حساس بوده و با دیدن اشیا اقدام به روشن شدن می‌نماید. برای ورودی واحد خود از سنسورهای نوری استفاده نمائید تا به محض تشخیص جسمی در نزدیکی روشن شده و از ورود راحت سارقان جلوگیری نماید. البته برخی از افراد یک لامپ در منزل خود روشن می‌گذارند که متاسفانه این روش برای سارقان شناسایی شده و دیگر این راه نمی‌تواند آن‌ها را فریب دهد.

هوشمندسازی ساختمان

ششمین و آخرین اقدام برای افزایش امنیت منازل، ندادن اطلاعات کافی به دیگران از خروج‌های خانواده از منزل است

یکی از بالاترین آماری که از سرقت منازل گزارش می‌شود در تعطیلات نوروزی است زیرا اغلب منازل خالی بوده و سارقان توانایی بالاتری در سرقت از واحدها دارند. بهتر است اگر قصد سفر دارید و نمی‌خواهید برای مدت زمان زیادی به خانه بازگردید افراد دیگر را از سفر خود مطلع خود نکنید.

برخی افراد عادت دارند در زمان‌هایی که در منزل حضور ندارند از پیغامگیر استفاده کنند که متاسفانه استفاده از آن می‌تواند کمک بزرگی به سارقانی کند که از منزل نبودن شما به خوبی مطلع هستند.

سخن پایانی

در این مقاله به ۶ راه کار که به افزایش امنیت خانه و محل کار شما اشاره کردیم شما با رعایت این راه کارها تا حدود زیادی می توانید از سرقت منزل و محل کار خود جلوگیری کنید و با خیال راحت منزل و یا محل کار خود را ترک کنید . از اینکه تا اینجا ما را همراهی کردید سپاسگذاریم

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.