تاریخ انتشار: شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۶

۴۳ قبضه سلاح قاچاق در کردستان کشف شد ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد که با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس ۴۳ قبضه سلاح قاچاق کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.
سردار رسول برزویی ..

۴۳ قبضه سلاح قاچاق در کردستان کشف شد

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد که با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس ۴۳ قبضه سلاح قاچاق کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

سردار رسول برزویی با اشاره به اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اظهار کرد که ۲ نفر از اعضای یک باند قاچاق اسلحه شناسایی شدند.
وی افزود که با هماهنگی مراجع قضائی خودروی حامل سلاح غیر مجاز در محور سنندج به دیواندره متوقف و در بازرسی از آن ۳۴ قبضه اسلحه شکاری و ۹ قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر و توقیف یک دستگاه خودرو در این عملیات تصریح کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
اعتراف به ۲۳ فقره سرقت توسط سارق
وی عنوان کرد که با افزایش وقوع سرقت منزل در نقاط حاشیه شهر سنندج، شناسایی ودستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
برزویی ادامه داد که با بررسی های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار ، سارق حرفه ای حین سرقت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی صورت گرفته و ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران یادآور شد که متهم به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام

منبع خبر

خروج از نسخه موبایل