تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 56931

۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت ماهواره ای به فضا فرستاده شد

۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت ماهواره ای به فضا فرستاده شد

۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت ماهواره ای به فضا فرستاده شد۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت پرسرعت به فضا فرستاده شد تا تعداد ماهواره‌های مستقر در مدار این شرکت به ۳۲۲ ما..

اینترنت پرسرعت۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت ماهواره ای به فضا فرستاده شد

۳۴ ماهواره دیگر شرکت وان وب برای ارائه اینترنت پرسرعت به فضا فرستاده شد تا تعداد ماهواره‌های مستقر در مدار این شرکت به ۳۲۲ ماهواره برسد.

شرکت وان وب همچنان در حال گسترش ماهواره‌های اینترنتی خود بوده و اخیرا ۳۴ ماهواره دیگر را نیز به فضا فرستاد تا تعداد ماهواره‌های مستقر در مدار زمین این شرکت به ۳۲۲ ماهواره افزایش پیدا کند. این ماهواره‌ها توسط موشک سایوز (Soyuz) شرکت آریان‌اسپیس (Arianespace) از پایگاه فضایی بایکونور (Baikonur) در قزاقستان به فضا پرتاب شدند. شرکت وان وب رقیب کمپانی استارلینک ایلان ماسک در ارائه اینترنت ماهواره ای جهانی است.

ارسال ماهواره‌های وان وب برای ارائه اینترنت پرسرعت به فضا

این ۳۴ ماهواره بر اساس برنامه ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه پس از پرتاب از موشک سایوز جدا شدند و در مدار قطبی در فاصله ۴۵۰ کیلومتر از زمین استقرار پیدا کردند. همچنین شرکت وان وب قصد دارد برای ارائه اینترنت پرسرعت تعداد ماهواره‌های مستقر در مدار زمین خود را به ۶۴۸ ماهواره برساند.

شرکت وان وب که هدف خود را فراهم کردن دسترسی جهان به اینترنت با تاخیر کم و پرسرعت اعلام کرده قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ فرایند سرویس‌دهی به کاربران را آغاز کند که البته در فاز نخست کاربران نواحی شمالی زمین به ویژه اروپای شمالی، کانادا، آلاسکا، گرینلند و ایسلند از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.