تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 307

۱۰ شغل پر در آمد خانگی ( کار در منزل ) در امریکا

۱۰ شغل پر در آمد خانگی ( کار در منزل ) در امریکا

چنانچه شما از وضعیت ترافیک و محدودیت های کار در یک اتاقک اداری خسته شده اید و به دنبال تنوع میگردید ممکن است وقت آن رسیده باشد تا کمی از محیط خشک و رسمی اداری فاصله بگیرید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند شغل‌هایی که در خانه انجام می‌شوند درآمد بسیار کمتری نسبت به دیگر مشاغل …

چنانچه شما از وضعیت ترافیک و محدودیت های کار در یک اتاقک اداری خسته شده اید و به دنبال تنوع میگردید ممکن است وقت آن رسیده باشد تا کمی از محیط خشک و رسمی اداری فاصله بگیرید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند شغل‌هایی که در خانه انجام می‌شوند درآمد بسیار کمتری نسبت به دیگر مشاغل دارند. اما مطالعات جدید که توسط ۲ شرکت بزرگ در زمینه منابع شغلی آنلاین صورت گرفته، حاکی از آن است که این باور پایه و اساس درستی ندارد. قطعا مشاغل خانگی بسیاری وجود دارند که با سوددهی و کسب درآمد بالا بدون نیاز به محیط سنتی کاری فرصت های خوبی را به طور پاره وقت و تمام وقت در اختیار شما قرار خواهند داد. در اینجا ما طبق آمار دفتر کار در ایالات متحده امریکا به چند نمونه از مشاغل تمام وقت خانگی به همراه کسب درآمد سالیانه ی آنها اشاره می نماییم.

در ادامه مطلب با تک زوم همراه باشید.

۱ : مدیر بهداشت یا پرستار خانگی (۵۵٫۰۰۰ دلار)

بسیاری ازشرکت های بیمه ی سلامت و بیمارستان ها به تکمیل کادر مدیریت خود از طریق استخدام افراد برای کار در منزل می پردازند. این افراد وظیفه دارند تا به مشتری در زمینه های مختلفی نظیر درمان و سلامت، هزینه های درمانی، ارجاعات و حقوق کارکنان و … مشاوره بدهند. به گفته ی Brie Weiler مدیر رسانه اجتماعی در کلرادو ” این مشاغل متناسب برای پرستارانی است که به شیفت های طولانی کاری و برنامه های فشرده عادت کرده اند چراکه میتوانند به راحتی طی ساعات مشخصی در منزل خود به بیماران خدمت کنند.

۲ : تحلیلگر اقتصادی (۷۸٫۱۶۰ دلار)

چنانچه از کار در محیط طاقت فرسای ادارات خسته شده اید اما همچنان تمایل دارید که حرفه ی خود را حفظ نمایید، ارتباط از راه دور در منزل به عنوان تحلیلگر اقتصادی میتواند بیشتر از ساختار سنتی کار در اداره به حال و هوای شما انعطاف و تنوع ببخشد. طبق اظهارات :Reynolds مهارت در تجزیه و تحلیل نیازهای اقتصادی و بازرگانی، پیش بینی وضعیت بازار، تطبیق شرایط فعلی با نوسانات مالی و یک سری امور مرتبط دیگر تمام آن چیزی است که برای کار غیرحضوری در این زمینه نیاز دارید.

۳ : کادر آموزش آنلاین (۴۸٫۰۰۰ دلار)

برای آن دسته افرادی که از مدارک پیشرفته و تحصیلات عالیه برخوردار میباشند، آموزش به شاگردان در زمینه های خاص به طور آنلاین میتواند گزینه ای عالی برای آنها محسوب شود . بسیاری از کالج ها و دانشگاه های اصلی خصوصا در کشورهای امریکایی اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین نموده و از مربیان مربوطه جهت همکاری دعوت نموده اند. میتوان گفت با پیوستن کالج های بیشتری به این مجموعه، این نوع سیستم آموزش از راه دور همچنان روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

۴ : مربی سلامت و تغذیه (۵۳٫۲۵۰ دلار)

چنانچه شما در زمینه ی بهداشت و سلامت از تجربه ی کافی بهره مند میباشید میتوانید برای انجام این کار در منزل با شرکت های بیمه قرارداد ببندید و بدین طریق بتوانید از راه دور به مشتری در امور تغذیه و سلامت مشاوره بدهید.

۵ : مدیریت و مشاور فروش و بازاریابی (۱۹۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ دلار)

خواه آنکه شما ۲۰ سال تجربه ی فروش داشته باشید و خواه آنکه در این زمینه مبتدی و تازه کار محسوب شوید، در هر صورت این یک موقعیت شغلی است که همواره به شما امکان رشد و پیشرفت به طور گسترده در تمام نقاط جهان را میدهد. مشاغلی که در این زمینه پیشنهاد میشوند عبارتند از: مجری حسابداری، توسعه ی تجاری، مدیریت فروش و بازار کار .

۶ : طراح برنامه های آموزشی و درسی (۵۸٫۸۳۰ دلار)

شما به راحتی میتوانید از مدرک ارشد و تجربه ی دیرین خود در زمینه ی آموزش برای کار در منزل بهره جویید. تغییر در نیازهای ملی و نیازهای داخلی بسیاری از موسسات آموزشی را نیز بر آن داشته تا به دنبال استخدام افراد حرفه ای برای خدمت از راه دور به مشتری به طور تمام وقت باشند. بخش آموزش و پرورش یکی از منابع ارائه دهنده ی انواع و اقسام مشاغل انعطاف پذیر میباشد که طراح دروس و برنامه های آموزشی یک نمونه ی بارز و پر طرفدار است.

۷ : نویسنده

برای «چگونه نوشتن» لازم است در سه محور کار جدی صورت گیرد: ۱٫ آموزش؛ ۲٫ تجربه و تمرین ۳٫ مطالعه ی آثار خوب. از طرفی دیگر یک عدد لپ تاپ به همراه دسترسی به اینترنت و یک مکان دنج برای نشستن و تمرکز تمام ابزاری است که برای نویسندگی به آنها نیاز دارید. حرفه ی متنوع نویسندگی به شما این امکان را میدهد تا به طور پاره وقت و تمام وقت در هر کجا که باشید مشغول به کار شوید. علاوه بر روزنامه نویسی و مجله نویسی میتوانید در زمینه ی مذکور به وبلاگ نویسی، آگهی نویسی، گزارش نویسی فنی و محتوا نویسی نیز مبادرت ورزید که همگی موقعیت های بی نظیری را در این زمینه در اختیارتان قرار میدهند.

۸ : نمایندگی خدمات مشتری (۳۳٫۱۲۰ دلار)
CSR

در گذشته مراکز تماس ویژه ای برای نمایندگان خدمات مشتری وجود داشت که از آن طریق میتوانستند با ارباب رجوع ارتباط برقرار کنند اما هم اکنون به لطف تکنولوژی مدرن این امکان به وجود امده تا با استخدام کارکنان غیر حضوری به انها فرصت کار کردن در منزلشان نیز داده شود.

۹ : مشاور و ارزیاب امور اینترنتی (۷۵٫۶۶۰ دلار)

چنانچه شما از هوش و استعداد خوبی در زمینه ی کار با اینترنت برخوردار هستید وبیشتر اوقات خود را به وب گردی میگذرانید میتوانید این سرگرمی را به یک حرفه وشغل مبدل نموده و از راه دور به شرکت های مختلفی جهت ارتقاء عملکرد و سرویس دهی در این زمینه کمک کنید.

۱۰ : کارشناس خدمات بیمه ای (۵۸٫۴۶۰ دلار)

اشخاص بسیاری به سبب حوادث در زمینه های مختلف از جمله تصادفات با وسایل نقلیه دچار زیان های بدنی و یا مالی میشوند که وظیفه ی شرکت های بیمه ارائه ی خدمات لازم به مشتری میباشد اما برای تسریع سرویس دهی، این شرکت ها مبادرت به استخدام کارمندان در منزل نموده اند که این افراد کارشناس، مسولیت رسیدگی به خسارات وارده و برآورد مبلغ لازم جهت تعمیر وسایل نقلیه را دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.