گیم پد هوشمند هواوی همزمان کنترل تلویزیون شما هم خواهد بود گیم پد هوشمند هواوی برای استفاده همراه تلویزیون‌های هوشمند این شرکت و سرویس‌های استریم آنلاین بازی محبوب معرفی شد.
هواوی کاتالوگ ..

گیم پد هوشمند هواوی همزمان کنترل تلویزیون شما هم خواهد بود

گیم پد هوشمند هواوی برای استفاده همراه تلویزیون‌های هوشمند این شرکت و سرویس‌های استریم آنلاین بازی محبوب معرفی شد.

هواوی کاتالوگ محصولات خودش را با لپ تاپ‌های میت بوک، تبلت‌های میت پد و تلویزیون‌های هوشمند ویژن اسمارت اسکرین متنوع کرده است. و حالا به این محصولات باید دسته بازی هوشمند جدید Beitong Smart Gaming Controller را هم اضافه کنیم.

گیم پد هوشمند به عنوان یک وسیله جانبی برای تلویزیون‌های هوشمند هواوی طراحی شده است تا از آن در نمایشگرهای بزرگ این کمپانی استفاده کنید. وقتی بحث بازی در نمایشگرهای بزرگ به میان می‌آید، گیم پدهای بی‌سیم گزینه معقولانه‌تری هستند؛ زیرا آویزان شدن سیم‌ها روی زمین باعث به هم ریختگی اتاق شما نمی‌شود و علاوه بر این به صورت اتفاقی وسط یک مسابقه مهم، کابل دسته کنده نخواهد شد.

یکی دیگر از مزیت‌های دسته‌های بی‌سیم، انعطاف‌پذیری بالاتری است که در مقایسه به یک دسته سیمی به سما ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده به مبل جلوی تلویزیون لم بدهید و بدون نگرانی از خرابی کابل، با دسته بی‌سیم خود از بازی کردن لذت ببرید.

اما یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دسته‌های بازی بی‌سیم، تأخیر زیادتر آن‌ها نسبت به مدل‌های سیمی در عکس العمل‌ها است. گیم پد هوشمند هواوی با سخت افزار داخلی ارتقا یافته نرخ تأخیر بسیار ناچیز ۸ میلی‌ثانیه‌ای این مشکل را حل می‌کند. این به لطف یک مودم ارتباطی بی‌سیم نوآورانه حل خواهد شد که می‌تواند به صورت همزمان اتصال با وای فای ۲.۳ گیگاهرتزی و با بلوتوث نسخه ۵.۲ را ارائه کند تا اگر یکی از این اتصال‌ها هم قطع شد، دومی به عنوان یک اتصال کمکی آن را پوشش دهد و اجازه به تأخیر افتادن حرکات را به آن ندهد.

اما این دسته بازی به جز بازی‌های داخلی تلویزیون، برای استفاده در سرویس‌های استریم آنلاین بازی و بازی‌های آنلاین نیز بهینه شده است. این دسته بازی با استفاده از موتور هوشمند EXTRA RAPID PRO می‌تواند خودش را بهینه کند تا کمترین تأخیر ممکن در اتصال به سرورها ارائه شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه دسته بازی هواوی پشتیبانی از اپلیکیشن Huawei Smart Life در فروشگاه اپلیکیشن‌های Huawei AppGallery است. در این اپلیکیشن شما قادر به تنظیم حرکات، لرزش‌ها و حساسیت دسته بازی هستید. اما علاوه بر این، در این اپلیکیشن گزینه‌ای وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد در مواقعی که بازی نمی‌کنید، از گیم پد هوشمند هواوی به عنوان کنترل تلویزیون خود نیز استفاده کنید.

هواوی قرار است این گیم پد بی‌سیم را با قیمتی حدود ۴۰ دلار و از هشتم ژانویه. روانه بازار چین کند. به نظر شما آیا این دسته بازی ارزش خریدن را دارد؟

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل