تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۳
کد خبر : 73408

گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در بنچمارک‌ها ظاهر شد

گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در بنچمارک‌ها ظاهر شد

گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در بنچمارک‌ها ظاهر شدبرای نخستین بار گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ – Samsung Galaxy Z Flip 4 در بنچمارک‌ها ظاهر شد که چیپست زیر قاب آن..

گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در بنچمارک‌ها ظاهر شد

برای نخستین بار گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ – Samsung Galaxy Z Flip 4 در بنچمارک‌ها ظاهر شد که چیپست زیر قاب آن را تأیید می‌کند.

هر چه که به رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ به بیرون درز پیدا می‌کند. جدیدترین اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده، در مورد چیپست قدرت‌بخش و ظرفیت باتری آن است.

برای نخستین بار یک گوشی سامسونگ با شماره مدل Samsung SM-F721U و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که به نظر می‌رسد گوشی گلکسی Z Flip 4 باشد.

در این فهرست جلوی نام تراشه گوشی سامسونگ از نام مخفی “Taro” استفاده شده و سرعت کلاک آن هم ۳.۱۹ گیگاهرتز اعلام شده است که می‌تواند متعلق به هسته توانمند Cortex-X2 باشد. در کنار آن سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی (که احتمالاً Cortex-A710 باشد) و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی (که احتمالاً Cortex-A510 است) نیز حضور دارد. گوشی سامسونگ در این بنچمارک با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ ظاهر شده است. این گوشی موفق به کسب امتیاز ۱۲۷۷ و ۳۶۴۲ در آزمون تک هسته‌‌ای و چند هسته‌ای شده است.

در اخبار مرتبطی، شنیده‌ایم که گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ موفق به کسب گواهی ۳C شده که نشان دهنده ظرفیت باتری ۳،۵۹۵ میلی‌آمپر ساعتی باتری آن است. در واقع Galaxy Z Flip 4 از دو باتری بهره می‌برد که اولی ۲،۵۵۵ میلی‌آمپر ساعتی و دومی ۱،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.