تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 42627

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است صفحه بیرونی کوچکتری داشته باشد

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است صفحه بیرونی کوچکتری داشته باشد

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است صفحه بیرونی کوچکتری داشته باشدشایعات جدید از کشور‌های آسیایی نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۳ جدید سامسونگ که در آینده قرار است منتشر شود، ممکن است در واقع یک صفحه نمایش بیرونی خارق العاده کوچک داشته باشد، که مطمئناً بسیار کوچکتر از صفحه نمایش نمونه نسل قبلی است. اگر این شایعات دقیق و صحیح باشد (و اگر هم باشد، باید دید سامسونگ چه توجیحی برای این موضوع دارد)، دستگاه تاشوی جدید سامسونگ به طور عجیب و غیر منتظره‌ای به یک نمایشگر خارجی ۵٫۴ اینچی با وضوح ۸۱۶ در ۲۲۶۰ مجهز خواهد شد.
اگر شایعات جدید صحیح باشند، صفحه‌نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۳ نسبت به نسل قبل کوچک‌تر خواهد بوداین دقیقاً همان رزولوشن صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد ۲ است اما برخلاف تصور عموم مردم، اندازه این نمایشگر به جای آنکه مانند نمونه قبلی ۶٫۴ اینچ باشد، تنها ۵٫۴ اینچ است. البته ما‌امیدواریم که این موضوع فقط یک اشتباه تایپی در سند منتشرشده باشد و نه اقدام جدید سامسونگ برای کوچکتر کردن صفحه نمایش بیرونی نسل جدید گلکسی فولد، آن هم زمانی که مردم از کوچک بودن صفحه بیرونی شکایت داشتند.
با توجه به ا..

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ممکن است صفحه بیرونی کوچکتری داشته باشد

شایعات جدید از کشور‌های آسیایی نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۳ جدید سامسونگ که در آینده قرار است منتشر شود، ممکن است در واقع یک صفحه نمایش بیرونی خارق العاده کوچک داشته باشد، که مطمئناً بسیار کوچکتر از صفحه نمایش نمونه نسل قبلی است. اگر این شایعات دقیق و صحیح باشد (و اگر هم باشد، باید دید سامسونگ چه توجیحی برای این موضوع دارد)، دستگاه تاشوی جدید سامسونگ به طور عجیب و غیر منتظره‌ای به یک نمایشگر خارجی ۵٫۴ اینچی با وضوح ۸۱۶ در ۲۲۶۰ مجهز خواهد شد.

اگر شایعات جدید صحیح باشند، صفحه‌نمایش بیرونی گلکسی زد فولد ۳ نسبت به نسل قبل کوچک‌تر خواهد بود

این دقیقاً همان رزولوشن صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد ۲ است اما برخلاف تصور عموم مردم، اندازه این نمایشگر به جای آنکه مانند نمونه قبلی ۶٫۴ اینچ باشد، تنها ۵٫۴ اینچ است. البته ما‌امیدواریم که این موضوع فقط یک اشتباه تایپی در سند منتشرشده باشد و نه اقدام جدید سامسونگ برای کوچکتر کردن صفحه نمایش بیرونی نسل جدید گلکسی فولد، آن هم زمانی که مردم از کوچک بودن صفحه بیرونی شکایت داشتند.

با توجه به اینکه برای انجام کار‌هایی مانند گرفتن تماس یا خواندن پیام کوتاه یا تغییر دادن ترک موزیک در حال پخش، فولد ۲ دارای صفحه نمایش خارجی ۶٫۲۳ اینچ است، و همچنین با توجه به این موضوع که انتظار می‌رود که صفحه نمایش داخلی فولد ۳ اندکی از اندازه ۷٫۶ اینچی نسل قبلی یعنی گلکسی فولد ۲ به ۷٫۷ اینچ افزایش یابد، در واقع منطقی است که برای راحت‌تر کردن کار با این گوشی هوشمند و همچنین نشان دادن پیشرفت‌های حاصل شده توسط سامسونگ، نمایشگر خارجی نیز با افزایش اندازه رو به رو شود.

در سند منتشرشده می‌توانید مشاهده کنید که همان طلاعات فاش شده و جزئیاتی را که درباره تولید‌کنندگان مربوط به طراحی و ساخت صفحه نمایش‌های تاشو امسال ارائه شده است، نشان داده شده است. شرکت سامسونگ دیسپلی هم صفحه نمایش‌های گلکسی فولد ۳ و هم نمایشگر‌های زد فلیپ ۳ را می‌سازد. پس با این حساب، بدیهی است که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی داخلی و صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی خارجی باشد.

بسیاری از شرکت‌های سازنده تلفن همراه، به ساخت گوشی تاشو روی آورده‌اند

سامسونگ

افشاگر این سند در مورد خبر جدید پیرامون اندازه صفحه نمایش گلکسی زد فولد ۳ بیان کرده است:

به استثنای اندازه صفحه نمایش خارجی زد فولد ۳ که من نمی‌توانم اطلاعات بیشری را در مورد آن به اشتراک بگذارم، بقیه موارد کاملاً مطابق با شنیده‌ها و اطلاعات در دسترس است (این اطلاعات تنها در مورد تلفن همراه گلکسی زد است و من چیزی در مورد تلفن‌های تاشو اوپو یا ویوو نمی‌دانم.

تأمین‌کننده صفحه نمایش‌های گوشی‌های هوشمند شرکت هواوی به خصوص برای مدل میت ایکس ۲ یعنی شرکت بی او ای، پنل‌های داخلی و خارجی این دستگاه را برای هواوی می‌سازد و دستگاه آینده اوپو نیز در واقع دارای صفحه نمایش داخلی ۷٫۱ اینچی ساخت شرکت سامسونگ و صفحه خارجی ۱٫۵ یا ۲ اینچی شرکت بی او ای است، بنابراین ممکن است که شرکت ویوو نیز پیرو مسیری که شرکت‌های رقیب در پیش گرفته اند، همان مسیر تأمین‌کنندگان خود را دنبال کند.

البته تفاوتی که میان ویوو و دیگر شرکت‌های سازنده تلفن همراه که در حال طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند تاشو هستند، این است که صفحه نمایش داخلی تاشوی گوشی جدید ویوو که از شرکت سامسونگ تأمین می‌شود، قابل تا شدن است و احتمال دارد که اندازه آن ۸ اینچ باشد، این در حالی است که صفحه نمایش خارجی ساخته شده توسط شرکت بی او ای تنها ۶٫۵ اینچ است که ممکن است طراحی کلی این گوشی هوشمند را تحت تأثیر زیادی قرار دهد.

سامسونگ تأمین‌کننده اصلی صفحه‌نمایش‌های تاشو است

و در آخر، باید این نکته را نیز ذکر کرد که بیشتر صفحات تاشو می‌میکس شرکت شیائومی از تأمین‌کنندگان صفحه داخلی ساخته شده اند. تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگانی مانند سامسونگ دیسپلی و تی سی ال چاینا استار اوپتو الکترونیکس در تأمین صفحه نمایش مورد نیاز شیائومی نقش دارند، در حالی که صفحه نمایش‌های خارجی آن عمدتا از شرکت تی سی ال سی اس او تی تأمین می‌شود.

در اوایل امروز، از طرف یک افشاگر دیگر نیز اخباری را دریافت کردیم که اوپو یک برنامه برای تولید یک تلفن تاشو با قابلیت‌های جدید برای اهداف و کاربرد‌های مختلف در نظر دارد. برنامه‌ریزی شده است که گوشی هوشمند تاشوی جدید اوپو قبل از پایان سال جاری معرفی و سپس عرضه شود و اساساً بسیار بزرگتر از نمونه‌های قبلی خواهد بود. نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند ۸ اینچ خواهد بود که می‌تواند یک نوع جهش در تولید و عرضه چنین گوشی‌های هوشمندی محسوب شود.

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.