تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۱۸
کد خبر : 66213

گزارش تصویری نشست خبری و مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل دنیا

گزارش تصویری نشست خبری و مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل دنیا

کافه دانش: مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان، با حضور مدیران برند شیبا،‌ نمایندگان کتاب رکوردهای جهانی گینس، کارشناسان امور تغذیه، نمایندگان رسانه‌های کشور و تعداد قابل ملاحظه‌ای از علاقه‌مندان، در روز ۷ بهمن ۱۴۰۰ در محل باغ کتاب تهران برگزار شد. فردین عالیزاد رئیس هیأت مدیره شرکت شیوا گفت: ما از همان ابتدا یاد …

کافه دانش: مراسم رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان، با حضور مدیران برند شیبا،‌ نمایندگان کتاب رکوردهای جهانی گینس، کارشناسان امور تغذیه، نمایندگان رسانه‌های کشور و تعداد قابل ملاحظه‌ای از علاقه‌مندان، در روز ۷ بهمن ۱۴۰۰ در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

فردین عالیزاد رئیس هیأت مدیره شرکت شیوا گفت: ما از همان ابتدا یاد گرفتیم که در این صنعت خانوادگی، کیفیت را جایگزین هر بحث دیگری بکنیم. گروه شیوا و همچنین سایر شرکت‌های گروه عالیزاد همچون سن‌ایچ ارائه‌ی بالاترین کیفیت را سرلوحه‌ی خود قرار داده‌اند زیرا این مسأله را از نسل‌های قدیمی‌تر خانواده به ارث برده‌اند و توجه به کیفیت در نسل‌های بعدی و آینده‌ی شرکت نیز دوام خواهد داشت.

محمدحسین رئیسی مدیرعامل شرکت شیوا گفت: شرکت شیوا با سابقه‌ای که در امر تولید دارد، امروزه صادرات ۱۵ میلیون دلاری آن هم در شرایط تحریمی دارد. باید گفت که مسائل سیاسی به شدت در این امر دخیل است و اگر فرصت‌ها اجازه دهد شیبا که خود را از نظر کیفیت در زمره‌ی برترین برندهای جهانی می‌بیند، صادرات خود را بیش از پیش توسعه خواهد داد.

خبرنگار: صمد یوسفی

تصاویر نشست خبری و مراسم رونمایی

فیلم های ویدئویی از نشست خبری و مراسم رونمایی

  1. گفتگوی تی وی پلاس با محمدحسین رئیسی مدیر عامل گروه تولیدی شیوا


  1. گفتگوی اختصاصی با محمدحسین رئیسی مدیر عامل گروه تولیدی شیوا


برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.