تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 65098

گزارش تصویری رویداد بزرگ روز بازاریابی محتوایی

گزارش تصویری رویداد بزرگ روز بازاریابی محتوایی

کافه دانش: رویداد روز بازاریابی محتوایی، روز پنجشبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰، با حضور مهدی دهبان بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ، تقی مولوی بنیانگذار و مدیر دیجیتال مارکتینگ اینتن، هادی شریفی مدیر و موسس رپورتاژ ادز و جمعی از متخصصان این حوزه، در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد. بنا …

کافه دانش: رویداد روز بازاریابی محتوایی، روز پنجشبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰، با حضور مهدی دهبان بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ، تقی مولوی بنیانگذار و مدیر دیجیتال مارکتینگ اینتن، هادی شریفی مدیر و موسس رپورتاژ ادز و جمعی از متخصصان این حوزه، در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، رویداد روز بازاریابی محتوایی، با محوریت نقش کلیدی محتوا در بازاریابی مدرن در صدد است یک فرصت مناسب برای انتقال تجربیات، شبکه ‌سازی و خلق فرصت‌های جدید برای ورود به بازار محتوا ایجاد نماید.

در این رویداد متخصصان، کارشناسان سئو و تولید محتوا، مدیران کسب و کارها و استارت‌ آپ‌ها در قالب پنل های انتقال تجربه موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به تصویر کشیدند و به معرفی ابزارها و استراتژی‌ های مفید برای حل مشکلات کسب و کارها و علاقه مندان به فعالیت در این اکوسیستم پرداختند.این گزارش می افزاید، این رویداد با همکاری سه مجموعه فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ از جمله پلتفرم محتوا مارکتینگ، پلتفرم رپورتاژ ادز و آکادمی دهبان برگزار گردید.گفتنی است، رویداد روز بازاریابی محتوایی CMDay روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰، در بازده زمانی یکروزه(از ساعت ۹ الی ۱۷)، در سالن همایشهای بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران به کار خود پایان داد.

روز بازاریابی محتوایی

روز بازاریابی محتوایی روز بازاریابی محتوایی روز بازاریابی محتوایی روز بازاریابی محتوایی روز بازاریابی محتوایی روز بازاریابی محتوایی

عکس و خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.