تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 65178

گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران در دی ماه ۱۴۰۰

گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران در دی ماه ۱۴۰۰

گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران در دی ماه ۱۴۰۰ گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران کدام‌اند؟ اگر به دنبال خرید گوشی های لاکچری و گران قیمت هستید این مطلب را از دست ندهید.
اگر علاقه‌مند..

گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران در دی ماه ۱۴۰۰

گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران کدام‌اند؟ اگر به دنبال خرید گوشی های لاکچری و گران قیمت هستید این مطلب را از دست ندهید.

اگر علاقه‌مند به خرید گوشی های گران قیمت و لاکچری بازار هستید بهتر است که سری به انواع قیمت‌های بازار و برندهای مختلف که در ادامه خواهد آمد، بزنیم. در این لیست گوشی‌های گران قیمت و پرچمدار کمپانی‌های مشهور خودنمایی می‌کنند.

لیست گران قیمت ترین گوشی های بازار ایران

طبق آخرین بررسی‌های انجام شده در بازار گوشی های هوشمند، قیمت گران قیمت ترین گوشی‌ها از ۳۳ میلیون تومان آغاز می‌شود و تا ۷۴ میلیون تومان ادامه می‌یابد. همان‌طور که از قبل هم می‌دانید، یکی از گران ترین گوشی‌های بازار داخلی، اپل آیفون ۱۳ پرو مکس با حافظه داخلی یک ترابایت است.

شاید باورتان نشود اما محصول تازه وارد گوگل، با نام گوگل پیکسل ۶ پرو نیز در رده بعدی قرار دارد. نسخه ۱۲/ ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی گوگل حوالی ۵۳ میلیون خرید و فروش می‌شود.

برند بعدی که از آن نام خواهیم برد، سامسونگ است. گوشی منعطف سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ با فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، بین ۵۱ تا ۵۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. اما گوشی لاکچری بعدی بازار ایران چیست؟

اپل با آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو در جایگاه بعدی قرار دارد. آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، بین ۳۴ تا ۵۳ میلیون تومان و آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایتی، بین ۳۵ تا ۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. لقب ارزان ترین مدل این لیست هم تعلق می‌گیرد به لنوو مدل لیژن دوئل ۲ که با ظرفیتی ۵۱۲ گیگابایتی، ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.