تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
کد خبر : 587299

کوین شیرز: اطمینان سرمایه‌گذاران از پیروزی ریپل در دادگاه در حال افزایش است

کوین شیرز: اطمینان سرمایه‌گذاران از پیروزی ریپل در دادگاه در حال افزایش است

کوین شیرز: اطمینان سرمایه‌گذاران از پیروزی ریپل در دادگاه در حال افزایش است جیمز باترفیل (James Butterfill)، مدیر ارشد بخش تحقیقات مجموعه کوین شیرز (CoinShares)، می‌گوید به نظر می‌رسد پیشرفت‌های اخیر در دادگاه بین ریپل و کمیسیون بورس آمریکا اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به محصولات سرمایه‌گذاری وابسته به توکن «XRP» را تقویت کرده است. به گزارش

کوین شیرز: اطمینان سرمایه‌گذاران از پیروزی ریپل در دادگاه در حال افزایش است

جیمز باترفیل (James Butterfill)، مدیر ارشد بخش تحقیقات مجموعه کوین شیرز (CoinShares)، می‌گوید به نظر می‌رسد پیشرفت‌های اخیر در دادگاه بین ریپل و کمیسیون بورس آمریکا اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به محصولات سرمایه‌گذاری وابسته به توکن «XRP» را تقویت کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، در گزارش جدید کوین شیرز از تغییرات جریان سرمایه در محصولات سرمایه‌گذاری ویژه ارزهای دیجیتال، گفته شده است محصولات وابسته به XRP شاهد ۳ هفته متوالی ورود سرمایه با سرعت ۱.۱میلیون دلار در هر هفته بوده‌اند.

باترفیل گفته است این آمار و ارقام بهبود اطمینان سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد و این در حالی است که موضع‌گیری کمیسیون بورس در برابر ریپل بیش از پیش شکننده به نظر می‌رسد.

مجموعه ریپل طی هفته گذشته شاهد حمایت مجموعه‌هایی مثل کوین بیس و انجمن بلاک چین آمریکا بود که در گذشته پشت آنها را خالی کرده بودند. استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مشاور حقوقی ریپل، روز ۴ نوامبر (۱۳ آبان) اعلام کرده بود تعدادی مؤسسه، توسعه‌دهنده، صرافی، انجمن عمومی و صنفی و همین طور سرمایه‌گذاران خرد ارزهای دیجیتال به تیم ریپل پیشنهاد ارائه کمک کرده‌اند تا توضیح دهند که اشتباه کمیسیون بورس آمریکا در این پرونده تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد.

دیگر نهادهایی که اخیراً حمایت خود را از ریپل اعلام کرده‌اند شامل مؤسسه غیرانتفاعی شبکه حامیان انتخاب سرمایه‌گذار (Investor Choice Advocates Network)، اپلیکیشن موبایلی اسپند دِ بیتس (SpendTheBits)، شورای نوآوری ارزهای دیجیتال (Crypto Council for Innovation) و جامعه غیرمتمرکز XRP است. در مجموع هم ۱۲ نهاد مستقل حمایت خود را از ریپل علنی کرده‌اند.

با وجود درخواست هر دو طرف دعوی برای کوتاه‌ترشدن روند رسیدگی به این پرونده، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، می‌گوید صدور رأی نهایی در دادگاه همچنان ممکن است ماه‌ها طول بکشد. او انتظار دارد تکلیف این پرونده در نیمه اول سال ۲۰۲۳ میلادی مشخص شود، اما تأکید کرده است این تاریخ تنها یک حدس است.

در مقابل، حکم اخیر دادگاه ناحیه‌ای ایالات متحده به نفع کمیسیون بورس در پرونده شرکت بلاک چینی «LBRY»، می‌تواند پرونده ریپل را هم تا حدی پیچیده کند.

جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، شریک تجاری مؤسسه هوگان اند هوگان (Hogan & Hogan)، گفته است انتظار دارد ارائه نهایی کمیسیون بورس آمریکا به دادگاه نتیجه این پرونده را مشخص کند.

او دراین‌باره نوشته است:

مجموعه LBRY مبارزه خوبی [با کمیسیون بورس] داشت، اما در نهایت در قضاوت اختصاری شکست خورد. قاضی تا حد زیادی به این واقعیت تکیه کرده بود که توکن پلتفرم LBRY در زمان فروش اساساً هیچ کاربردی نداشته است. انتظار دارم این مسئله در ارائه نهایی کمیسیون بورس در پرونده ریپل نیز وارد شود.

جان دیتون (John Deaton)، وکیل فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، همچنان به شانس ریپل برای پیروزی در این پرونده خوش‌بین بوده و اخیراً گفته است حکم دادگاه علیه LBRY به‌هیچ‌وجه به اطمینان او خدشه‌ای وارد نکرده است.

کوین شیرز: اطمینان سرمایه‌گذاران از پیروزی ریپل در دادگاه در حال افزایش است

در این باره بیشتر بخوانید

  • دادگاه ریپل و کمیسیون بورس آمریکا چه زمانی به پایان می‌رسد؟ مدیرعامل ریپل پاسخ می‌دهد
  • کمیسیون بورس آمریکا پیش‌نویس قوانین ICOها را منتشر کرد
  • نهاد قانون‌گذار ژاپن: ارز XRP اوراق بهادار نیست
  • گزارش: این احتمال وجود دارد که استیبل کوین‌ها تحت نظارت SEC قرار بگیرند
  • یکی از شکایت‌ها از ریپل به پیروزی این شرکت ختم شد

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.