تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 66729

کنسرت حامی با اجرای قطعات آلبوم «نارنج و ترنج» برگزار شد

کنسرت حامی با اجرای قطعات آلبوم «نارنج و ترنج» برگزار شد

کافه دانش: حمید حامی با همراهی ارکستری بزرگ به رهبری محمدرضا عقیلی، سه‌شنبه‌ شب ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری طی دو سانس در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه رفت و به اجرای گلچینی از آهنگ‌های محبوب و قطعاتی از هشتمین آلبوم خود بانام «نارنج و ترنج» پرداخت. کنسرت حامی با اجرای قطعه “لیلای من کو” …

کافه دانش: حمید حامی با همراهی ارکستری بزرگ به رهبری محمدرضا عقیلی، سه‌شنبه‌ شب ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری طی دو سانس در سالن همایش ایرانیان به روی صحنه رفت و به اجرای گلچینی از آهنگ‌های محبوب و قطعاتی از هشتمین آلبوم خود بانام «نارنج و ترنج» پرداخت.

کنسرت حامی با اجرای قطعه “لیلای من کو” برگزار شد و او در ادامه ضمن خوشامدگویی به حضار یادی از زنده‌یاد بابک بیات آهنگساز این کار کرد.

حامی با خواندن «نبودی نبودم، تو هستی که هستم» قسمتی از قطعه «پرستش» را با همخوانی تماشاگران اجرا و یادی از زنده‌یاد افشین یداللهی شاعر این اثر کرد.

در ادامه قطعه «سفر» با ترانه‌ای از حمیدرضا صمدی و آهنگسازی و تنظیم بابک زرین با همراهی ارکستر اجرا شد.

سپس حامی بخشی از قطعه «بی‌تاب» را اجرا کرد و «یاد من باش» با شعری از یغما گلرویی، انتخاب بعدی او برای این کنسرت بود و در ادامه به اجرای قطعات «ماهی دلتنگ» و «خواب سیاه» پرداخت.

سپس نوبت به اجرای قطعه محبوب «دلم گرفت» رسید که در تمام مدت با همخوانی تماشاگران همراه بود که نشان می‌دهد این قطعه یکی از آثار ماندگار موسیقی پاپ است و توانسته باگذشت بیش از بیست سال از انتشار همچنان توسط مخاطبان زمزمه شود.

به درخواست تماشاگران، آهنگ «سوگند» انتخاب بعدی این اجرا شد و با نواخته شدن ساز پیانو، حامی برای اجرای آن به میان تماشاگران رفت و قسمتی از آن را با همراهی حضار خواند و سپس به روی استیج بازگشت و ادامه قطعه با همخوانی حضار شنیدنی شد.

پس از قطعه «فقط نگاه می‌کنم»، نوبت به اجرای آهنگ «گل مینا» رسید و حامی اعلام کرد که این کار را برای مادر خود خوانده است و از تماشاگران خواست تمامی خانم‌های حاضر در سالن را تشویق کنند.

حامی سپس به اجرای قطعه شش و هشت «جایی نداره» پرداخت و «حرف عاشقونه» انتخاب دیگر حامی بود که با همخوانی علیرضا میرآقا اجرا شد و در ادامه تماشاگران شاهد اجرای قطعات «زمستون»، «یکسال دیگر»، «نارنج و ترنج»، «پشیمون نیستم»، «لالایی» و «غزل» بودند.

رضا تاجبخش (پیانو)، رضا لمعانی (گیتار)، عادل فلاح (کیبورد)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، سهراب رمضان زاده (درامز)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس) و بهنام رهنما (گیتار) اعضای اصلی ارکستر را با همراهی ارکستر زهی و سکشن بادی برنجی به رهبری محمدرضا عقیلی تشکیل می‌دادند.

کنسرت حمید حامی ۱۲بهمن‌ماه سال جاری در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» و تهیه‌کنندگی حسن قنواتی نژاد برگزار شد.

انتشار: اکبر براق جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.