تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
کد خبر : 39229

کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال/قدردانی پلیس از مردم بدلیل رعایت توصیه‌ها

کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال/قدردانی پلیس از مردم بدلیل رعایت توصیه‌ها

کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال/قدردانی پلیس از مردم بدلیل رعایت توصیه‌ها فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر لزوم قرارگیری پلیس در کنار مجموعه شهرداری تهران در صحنه های مختلف عمرانی و خدماتی گ..

کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال/قدردانی پلیس از مردم بدلیل رعایت توصیه‌ها

کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال/قدردانی پلیس از مردم بدلیل رعایت توصیه‌ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر لزوم قرارگیری پلیس در کنار مجموعه شهرداری تهران در صحنه های مختلف عمرانی و خدماتی گفت: هم افزایی پلیس و مجموعه شهرداری تهران به ویژه بهشت زهرا(س) ارامش را برای شهروندان به همراه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در بهشت زهرا (س) درباره اجرای طرح پلیس ویژه رصد و کنترل ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: بر اساس یک سنت اسلامی و اعتقادی خانواده‌ها در تمام کشور برای پنجشنبه و جمعه آخر سال برای قرائت فاتحه در ارامستانها و بر سر مزار عزیزان خود حضور پیدا می کنند اما امسال باتوجه به شرایط کرونایی و در جهت حفظ سلامت مردم مکرر تاکید شده است که رعایت کنند و در روزهای پایانی سال در بهشت زهرا حضور پیدا نکنند.

وی افزود: با این وجود ما تکلیفی داریم که پیش بینی حداکثری داشته باشیم و این مهم در جلسات مختلف با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) همراه برنامه‌ریزی گسترده‌ای محقق شد. برهمین اساس همکاران من از بامداد امروز در تمامی مبادی و فاصله‌های دورتر از بهشت زهرا(س) حضور داشتند و در داخل مجموعه نیز حضور گسترده همکارانم برای ارائه خدمات ترافیکی مشهود بود.

رحیمی ادامه داد: باردیگر توصیه و تاکیدمی شوند شهروندان به بهشت زهرا نیایند و خوشبختانه مردم رعایت کردند که جای قدردانی دارد. بی تردید ویروس کرونا، ویروسی منحوس است که باید آن را جدی گرفت و در این راستا تا جایی که می‌شود سفر نرویم و مراقبت کنیم و بدانیم این ویروس در کمین همه ما است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن قدردانی از تلاش‌های گمنامانه مجموعه بهشت زهرا(س) گفت: قطعا در بحث امنیت و فائق آمدن بر مجرمین و افراد متخلف نیازمند این است که پلیس دوشادوش دستگاه قضایی باشد و در انجام اقدامات عمرانی و ارائه خدمات شهرداری تهران، پلیس باید حتما در کنار شهرداری باشد و قطعا این هم افزایی آرامش را برای مردم شهر به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این طرح امروز فردا(جمعه) و روز نخست عید یعنی شنبه در بهشت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این مراسم سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بار دیگر خطاب به شهروندان تهران درخواست کرد تا در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا(س) مراجعه نکنند و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری در طول ایام سال موکول کنند.

وی در این رابطه افزود: قطعا شرایط تهران شکننده است و نیاز است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جد مدنظر قرار گیرد تا به روزهای سخت گذشته بازنگردیم.

وی ادامه داد: باید از حضور گسترده و تلاش بی‌دریغ نیروی انتظامی برای ارائه خدمات ترافیکی در پنجشنبه و جمعه آخر سال قدردانی کنم که امروز پلیس مقتدرانه و بی‌ریا در کنار مردم در هر صحنه‌ای قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.