تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 585365

کمک یوفو ها به پوتین؛ آیا محققین اوکراینی‌ دیوانه شده‌اند یا چیزی مخفی وجود دارد؟

کمک یوفو ها به پوتین؛ آیا محققین اوکراینی‌ دیوانه شده‌اند یا چیزی مخفی وجود دارد؟

کمک یوفو ها به پوتین؛ آیا محققین اوکراینی‌ دیوانه شده‌اند یا چیزی مخفی وجود دارد؟ برخی محققان اوکراینی مدعی کمک یوفو ها به پوتین در جنگ با این کشور شده‌اند. آیا موجودات فضایی به زمین آمده‌اند یا ارتش روسیه به سلاح‌های بسیار پیشرفته دست پیدا کرده است؟ دانشمندان اوکراینی اخیرا ادعا کرده‌اند که چند شیء

کمک یوفو ها به پوتین؛ آیا محققین اوکراینی‌ دیوانه شده‌اند یا چیزی مخفی وجود دارد؟

برخی محققان اوکراینی مدعی کمک یوفو ها به پوتین در جنگ با این کشور شده‌اند. آیا موجودات فضایی به زمین آمده‌اند یا ارتش روسیه به سلاح‌های بسیار پیشرفته دست پیدا کرده است؟

دانشمندان اوکراینی اخیرا ادعا کرده‌اند که چند شیء آسمانی که قابل شناسایی نبوده‌اند را مشاهده کرده‌اند. ظاهرا سرعت این اشیاء پرنده نیز آنقدر بالا بوده که اوکراینی‌ها نتوانسته‌اند عکس واضحی از آنها بگیرند. در واقع این افراد ادعا می‌کنند که یوفو ها برای جاسوسی به کمک ولادیمیر پوتین آماده‌اند.

نقش و کمک یوفو ها در جنگ ولادیمیر پوتین با اوکراین

دانشمندان اوکراینی ادعا می‌کنند که سرعت پرنده‌های ناشناسی که مشاهده کرده‌اند به ۱۵ کیلومتر بر ثانیه (۵۴ هزار کیلومتر بر ساعت)‌ نیز می‌رسد و به همین خاطر نمی‌توان آنها را به راحتی مشاهده یا از آنها فیلم‌برداری کرد. این گزارشات در نهایت باعث شدند که مقامات دولت اوکراین دو ایستگاه نظارت بر پدیده‌های هوایی را مامور بررسی این موضوع کند.

آنها نیز اعلام کردند که توانسته‌اند دو شیء مختلف را شناسایی کنند. اولی گروهی از سایه‌های سیاه رنگ هستند که گویا تشعشات را به خود جذب می‌کنند و دومی نیز اجرام فروزانی هستند که حتی نسبت به پس‌زمینه آسمان درخشان‌تر به نظر می‌رسند. رصدخانه اخترشناسی اصلی اوکراین در کی‌یف نتیجه این مشاهدات را در یک مقاله پژوهشی با همکاری آکادمی علوم این کشور منتشر کرده است.

جنگ روسیه و اوکراین

وضعیت اوکراین جنگ زده

ادعای کمک یوفو ها به پوتین در حالی مطرح می‌شود که مقامات آمریکا نیز اخیرا خواستار بررسی ۱۴۴ مورد گزارش مشاهده یوفو توسط خلبانان برتر نیروی دریایی این کشور شده‌اند. البته پنتاگون یوفو ها را به موجودات فضایی مربوط نمی‌داند، بلکه احتمال می‌دهد سلاح‌های جدیدی باشند که توسط دولت‌های متخاصم توسعه یافته‌اند.

شاهدان آمریکایی تاکید کرده بودند که سرعت بالای این اجرام پروازی با فناوری‌های کنونی بشر همخوانی ندارد. حالا نیز گزارش‌های مشابهی در اوکراین جنگ زده دریافت شده است. پژوهشگران اوکراینی یوفو ها را در مناطق زیادی رویت کرده‌اند و مشاهدات دو رصد‌خانه در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از هم نیز این موضوع را تایید می‌کند.

اوکراینی‌ها اعلام کردند که با توجه به سرعت بالای یوفو ها آنها مجبور شدند سرعت شاتر، فریم‌ریت و گستره داینامیک را تغییر دهند تا بتوانند به بررسی آنها بپردازند. اجرامی که در گزارش مربوطه از آنها با عنوان سایه‌هایی سیاه رنگ یاد شده بود در وردسپهر و فاصله ۱۰ تا ۱۲ کیلومتری از زمین پرواز می‌کنند. پژوهشگران اوکراینی ابعاد آنها را بین ۳ تا ۱۲ متر می‌دانند.

نظر شما درباره کمک یوفو ها به پوتین در جنگ با اوکراین چیست؟

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.