تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر : 73520

کریمی تفرشی در آیین رونمایی کتاب شعر «قلبم‌ می‌نویسد»: «قلبم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است

کریمی تفرشی در آیین رونمایی کتاب شعر «قلبم‌ می‌نویسد»: «قلبم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است

یک متخصص مدیریت در حوزه کسب ‌و کار گفت: «قلبم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است که در قالب سپید و ۸۳ صفحه نوشته شده و تمام اشعار من به تبرک جستن از مولا علی (ع) که عدد نامشان ۱۱۰ است، یازده بیتی هستند. به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، …

یک متخصص مدیریت در حوزه کسب ‌و کار گفت: «قلبم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است که در قالب سپید و ۸۳ صفحه نوشته شده و تمام اشعار من به تبرک جستن از مولا علی (ع) که عدد نامشان ۱۱۰ است، یازده بیتی هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی کافه دانش، مهدی کریمی تفرشی، متخصص مدیریت و صاحب چندین کتاب در حوزه مدیریت و کسب‌ و کار می باشد که اولین کتاب شعرش به نام «قلبم‌ می‌نویسد» را روانه بازار نشر کرده است.

مهدی کریمی تفرشی، نویسنده کتاب شعر «قلبم‌ می‌نویسد»

مهدی کریمی تفرشی، در آیین رونمایی کتاب شعر خود بنام «قلبم‌ می‌نویسد»، در حاشیه سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیاد شعر و ادبیات، باید ناشران از نوقلمان این حوزه به طور خاص حمایت نمایند.

وی با اشاره به رونمایی کتاب «قلبم می نویسد» که در غرفه نشر هزاره ققنوس برگزار شد، عنوان کرد: من دارای مدرک دکترا هستم و کتاب‌هایی را در زمینه تخصصی خود شامل «مدیر موفق کیست؟»، «رمز و راز تغییر»، «کارآفرینی»، «مدیریت حرفه‌ای یک کسب‌وکار موفق» و «مدیریت دانش به شیوه مهدی کریمی تفرشی» تالیف کرده‌ام.

نویسنده کتاب شعر «قلبم‌ می‌نویسد» افزود: «قلبم می‌نویسد» اولین کتاب من در حوزه ادبیات و هنر است که در قالب سپید و ۸۳ صفحه نوشته شده و تمام اشعار من به تبرک جستن از مولا علی (ع) که عدد نامشان ۱۱۰ است، یازده بیتی هستند.

کریمی تفرشی تصریح کرد: شعر و ادبیات گنجینه فرهنگی ماست و ناشران باید با ارایه تسهیلات ویژه به نوقلمان این حوزه از شعر جوانان حمایت کنند.

نویسنده کتاب شعر «قلبم‌ می‌نویسد»، در پایان سخنان خود، بیان داشت: در میان اشعار این کتاب «خدا اینجاست» را بیشتر دوست دارم «خدایا خدایا خدایا/ و تو نمی‌دانی که خدا را در کجا باید جست/ خدا در دستی است که به سوی تو دراز شده است..»گفتنی است، سی ‌و ‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، آماده میزبانی و خدمت رسانی به علاقمندان به شکل حضوری بود، به کار خود در مصلای امام خمینی (ره) پایان داد.

خبرنگار: کوروش جم

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.