تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۴
کد خبر : 73176

کراس اور چینی Roewe Lomemo با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد

کراس اور چینی Roewe Lomemo با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد

کراس اور چینی Roewe Lomemo با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شدکراس اور چینی Roewe Lomemo به عنوان یک SUV پلاگین هیبرید سایز کوچک با ظاهر جذاب معرفی شد. مشخصات فنی و امکانات آن را در ادامه بخوانید.
گروه ..

کراس اور چینی Roewe Lomemo با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی شد

کراس اور چینی Roewe Lomemo به عنوان یک SUV پلاگین هیبرید سایز کوچک با ظاهر جذاب معرفی شد. مشخصات فنی و امکانات آن را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی چینی Roewe یکی از زیرمجموعه های ابر شرکت SAIC محسوب می‌شود که در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کند. آخرین محصول این شرکت، یک کراس اور پلاگین هیبرید جمع و جور است که قشر راننده‌های خانم چین را هدف گرفته. در ادامه با تمامی زوایای این خودرو آشنا خواهیم شد.

نگاهی به کراس اور چینی Roewe Lomemo

کراس اور چینی Roewe Lomemo

در ابتدا اجازه دهید تا به نام عجیب این خودرو نگاهی داشته باشیم. همانطور که تا به اینجای کار گفتیم، نام این خودرو ” Lomemo ” است که در زبان چینی ” 龙猫 ” نوشته می‌شود که در ترجمه تحت الفظی، به ” Long Mao ” تبدیل می‌شود و معنای خاصی ندارد. بنابراین مهندسین خلاق چینی تصمیم گرفتند تا این عبارت بی معنی را به جمله‌ی “love me more” یا همان «به من بیشتر عشق بورز» تبدیل کنند و نهایتا بعد از ساده سازی همه موارد، به “Lomemo” رسیدند.

کراس اور چینی Roewe Lomemo

حالا که از هفت خان نام این SUV پلاگین هیبرید رد شدیم، اجازه دهید تا به بازار هدف آن هم نگاهی داشته باشیم. در کشور چین، خودروهایی که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده‌اند با نام «خودرو ملکه» یا “Queen’s Car” (به چینی 女王座驾) شناخته می‌شوند. دقیقا مثل چری تیگو ۳X نسخه Queen Edition.

هرآنچه در مورد کراس اور چینی Roewe Lomemo می‌دانیم

کراس اور چینی Roewe Lomemo

در حال حاضر فقط می‌توانیم در مورد رندرهای این کراس اور صحبت کنیم. در نمای جلویی خودرو، با یک جلو پنجره با طرح لانه زنبوری طرف هستیم که به صورت یک تکه طراحی شده است. ستون‌های B ،A و C خودرو هم همراه با سقف، آینه‌های بغل، رکاب‌ها و رینگ‌های ۱۷ اینچی، همگی با رنگ مشکی طراحی شده‌اند که یک چهره متفاوت و اسپرت را خلق می‌کند.

کراس اور چینی Roewe Lomemo

همچنین می‌دانیم که این خودرو پلاگین هیبرید با طول ۴۴۴۰ میلی متر، عرض ۱۸۱۰ میلی متر و ارتفاع ۱۶۳۴ میلی متر، دقیقا تعریفی از کراس اور سایز متوسط را ارائه می‌کند که همراه با فاصله محوری ۲۵۲۵ میلی متری خود، از فضای کاملا مناسب در ردیف دوم خودرو خبر می‌دهد. همچنین بد نیست بدانید که محصول قبلی این شرکت یعنی کراس اور RX3 PRO هم دقیقا از چنین ابعادی بهره مند بود.

مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

کراس اور چینی Roewe Lomemo

گفته می‌شود که کراس اور چینی Roewe Lomemo از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی پلاگین هیبرید بهره می‌برد که می‌تواند ۱۲۰ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلویی خودرو منتقل کند.

کراس اور چینی Roewe Lomemo

همچنین طبق گزارش‌های رسمی شرکت Roewe، کراس اور پلاگین هیبرید این سازنده تا اوایل خرداد به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

جذاب ترین مطالب دنیای خودرو:

شگفت انگیزترین امکانات فورد موستانگ Mach-E که آینده را به تصویر می‌کشند + ویدیو

کراس اوور برقی جدید جیلی معرفی شد؛ ۴۰۱ کیلومتر با یک بار شارژ

دنزا D9؛ مینی ون چینی با امکانات بی ام و سری ۷ جدید + ویدیو

تهیه شده در وبسایت گجت نیوزمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.