تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 61925

کراتین کادیوو پرفروشترین محصول فروشگاه اینترنتی موتاب

کراتین کادیوو پرفروشترین محصول فروشگاه اینترنتی موتاب

فهرست۱ خصوصیات کراتین کادیوو۱.۱ ترکیبات کراتین کادیو برزیل۲ مزایای کادیوو۳ کراتین کادیوو برزیل کاکائو۳.۱ کراتین برزیل کاکائو مناسب انواع مو۳.۲ ویژگی کراتین کاکائو برزیل۴ مراحل کراتینه کردن کراتین کادیوو۵ مراقبت‌های بعد از کراتین کادیوو کراتین کادیوو یکی از بهترین محصولات برای صاف کردن و تقویت انواع مو است. با گسترش دنیای علم و زیبایی و استفاده‌های …

کراتین کادیوو یکی از بهترین محصولات برای صاف کردن و تقویت انواع مو است. با گسترش دنیای علم و زیبایی و استفاده‌های فراوان از رنگ‌ موها و انواع دستگاه‌ها، موهای شما در معرض شدید آسیب دیدگی هستند. در چنین شرایطی یکی از بهترین راه‌حل‌ها استفاده از کراتین کادیوو است. زیرا این محصول موجب می‌شود ساختار آسیب دیده‌ موهای شما توسط کراتین و سایر مواد مورد نیاز مو درمان شود. به طور کلی کراتین در بدن موجودات به‌طور خودبه‌خود وجود دارد و سلامت موی انسان به میزان این ماده بستگی دارد.

خصوصیات کراتین کادیوو

کراتین کادیوو برای ترمیم موهای آسیب دیده طراحی و تولید شده است. این محصول باعث می‌شود، رطوبت عمیقاً به موهای شما برسد و تغذیه شود. به‌طور کلی کراتین کادیوو با درمان فیبر مو باعث بهبودی جنس ساقه‌ موهای شما می‌شود. این کراتین بدون اینکه به قرنطینه نیاز داشته باشد بهترین حالت را موهای شما فراهم می‌کند و محصولی اصل از کراتین برزیل است.

کراتین کادیوو برزیلی با استفاده از فرمولاسیون قوی که دارد باعث آبرسانی به مو می‌شود که نتیجه‌ این عمل ازبین رفتن وزی،  بازسازی فیبر و نابودی موخوره است. علاوه بر آن، این محصول به موهای شما ظاهری درخشان، لخت و طبیعی می‌دهد. ماندگاری این محصول بین ۶ ماه تا ۸ ماه است. اکو کراتین نیز تکنیکی ضدآلرژی است و به عنوان یک لخت کننده برتر طبیعی عمل می‌کند.

ترکیبات کراتین کادیو برزیل

آمینواسیدها، گلیسین، کره کاکائو با فرآورده‌های مهم خود از جمله آنتی اکسیدان، خشکی مو را بهبود می‌بخشد و آن را تقویت می‌کند و باعث درخشندگی موها می‌شود. پانتنول نیز با تعذیه‌ ساقه‌ی مو ضخامت آن را افزایش می‌دهد. کراتین برزیل با خاصیت اسیدی که دارد، باعث کاهش شدید وزی مو می‌شود.

همچنین کراتین کادیوو برزیلی ویتامین‏‌های ضروری که برای یک موی سالم احتیاج است را به موها منتقل می‌کند و باعث بازسازی مجدد آن‌ها می‌شود.

مزایای کادیوو

محصول کراتین کادیوو با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد تنها محصول دنیا است که بدون استفاده از مواد مضر فرمالدهید، مواد شیمیایی و در زمانی کوتاه موهایی سالم و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد.

مواد سازنده این محصول از مواد ارگانیک هستند، در نتیجه هیچگونه مواد آسیب‌رسانی در آن وجود ندارد.این کراتین در مقابل مرطوب شدن مو مقاوم است و ساقه‌ مو را احیا و بازسازی می‌کند. این محصول از بین برنده‌ موخوره‌ها و حالت دهنده‌ قوی مو است که با انواع جنس مو از جمله موی وز، صاف، موهای دارای موخوره، موی رنگ شده، دکلره، آسیب دیده و… سازگار است.

کراتین کادیوو برزیل کاکائو

کراتین کاکائو برزیل از پرفروش‌ترین محصولات برای کراتینه کردن مو است. کیفیت مناسب و بالای این محصول با صافی و احیای صد درصدی که دارد موجب محبوبیت آن در بین خانم‌ها و آقایان شده است. کراتین کاکائو برزیل با ترکیبات خاص خود باعث می‌شود موهای شکننده و آسیب دیده ترمیم شوند و همچنین باعث افزایش ضخامت و نرم شدن موها می‌شود.

کراتین کادیوو دوران قرنطینگی ندارد و شما می‌توانید پس از پایان کراتینه‌ موهایی تمیز و بدون آن که ماده‌ای روی آن سنگینی کند، داشته باشید.

کراتین کادیوو پرفروشترین محصول فروشگاه اینترنتی موتاب

کراتین برزیل کاکائو مناسب انواع مو

کراتین برزیل کاکائو نیز مانند سایر محصولات کادیوو برزیل، برای هر جنس مویی اعم از طبیعی، رنگ شده، شکننده، کشسان، بلوند، دارای موخوره و … مناسب است. این ویژگی برای سالن‌داران بسیار مهم است زیرا با خرید  کراتین کادیوو دیگر نیازی به استفاده از چند محصول جدا برای هر مو نیست.

ویژگی کراتین کاکائو برزیل

این محصول صافی و احیا صد را به موهای شما هدیه می‌دهد. کراتین کادیوو بین ۸ الی ۱۰ ماه ماندگاری دارد. این محصول بدون بو و گاز خاصی است و با خاصیت براق کنندگی خود، حالت شاین را به موهای شما می‌دهد.

این نوع کراتین باعث تولید کلاژن و پروتئین جهت رشد و تقویت مو می‌شود و در نتیجه با ابریشمی کردن مو آن‌ها را بازسازی می‌کند. این محصول حساسیت ایجاد نمی‌کند و با خاصیت ضدرطوبتی که دارد برای افرادی مناسب است که در آب‌و‌هوای شرجی زندگی می‌کنند. همچنین این محصول به دلیل استفاده از مواد طبیعی برای خانم‌های باردار و شیرده منعی ندارد.

مراحل کراتینه کردن کراتین کادیوو

  1. مرحله اول

در این مرحله اول با شامپو موها را بشویید و آن‌ها را از پایین به بالا ماساژ دهید. دقت کنید که باید شستشوی موهای سالم را ۳ بار، موهای رنگ شده سالم را ۲ بار و موهای آسیب‌دیده‌ای که حالت کشسان دارند را نیز یک بار انجام دهید.

  1. مرحله دوم

موها در این مرحله برای مواد کراتین کادیوو آمادگی پیدا می‌کنند. ابتدا موها را تا۹۰ درصد خشک کنید. نسبت به حجم مو آن‌ها را به ۴ تا ۶ قسمت تقسیم کنید. سپس با شانه مخصوص موها را از هم جدا کنید.

  1. مرحله سوم

در این مرحله مواد کارتین کادیوو روی موها گذاشته می‌شوند. دقت کنید که مواد را در فاصله یک سانتی‌متری از ریشه مو، روی سر بگذارید. با قلم رنگ مو به صورت ضربه‌ای این کار را انجام دهید. سپس مواد را توسط دست کاملاً پخش کنید و اضافه آن را خارج نمایید. زیرا حجم زیاد باعث خشک نشدن موها می‌شود.

  1. مرحله چهارم

این قسمت آخرین مرحله برای گذاشتن مواد کراتین کادیوو بر روی موها است. ابتدا با کلاه مخصوص مو را جمع کنید و تقریباً نیم تا ۱ ساعت زمان دهید تا موها خشک شوند. برای جلوگیری از گره شدن مو بهتر است براشینگ انجام دهید و سپس مجدداً موها را تقسیم کنید.

  1. مرحله پنجم

مرحله آخر، مرحله اتوکشی موها است. تارهای مو را به صورت نازک درآورده و اتو بکشید. این کار را از ریشه‌ مو آغاز کنید. بعد از زمان اتوکشی لازم است حدود یک ربع تا نیم ساعت زمان دهید تا مو خنک شود. سپس موها را آبکشی کنید و مواد بعدی را روی مو قرار دهید و بعد از ۵ دقیقه آن را بشورید. در نهایت موها را با باد سشوار خشک کنید.

مراقبت‌های بعد از کراتین کادیوو

برای کراتین کردن مو با کادیوو موهای شما نیاز به رسیدگی مخصوص دارند. توجه داشته باشید که حتماً باید از شامپو موی بدون سولفات  و ماسک استفاده کنید. بهتر است بعد از حمام، جهت سشوار زدن موی کراتین شده، از محافظت‌کننده حرارت استفاده کنید. توصیه می‌شود از روغن‌های مخصوص مو، همچون روغن آرگان استفاده شود‌. توجه داشته باشید که نباید تا سه روز بعد از کراتین، موهای خود را ببندید و استخر بروید.

کراتین کادیوو پرفروشترین محصول فروشگاه اینترنتی موتاب

روبالشی شما باید از جنس ابریشم یا ساتن باشد. سه روز بعد از کراتینه کردن می‌توانید موهای خود را با دستگاه حالت دهید، اما از بافت مو استفاده نکنید‌. اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید بهتر است قبل از کراتین کادیوو این کار را انجام دهید. در غیر این‌صورت بعد از سه روز از کراتینه می‌توانید از رنگ‌های ساده استفاده کنید و بعد از یک هفته می‌توانید موهای خود را دکلره کنید.

فروشگاه اینترنتی موتاب با ارائه بهترین محصولات مراقبتی و درمانی مو، در تلاش است که محصولاتی با کیفیت، اصل و با بهترین قیمت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این مجموعه با مشاوره‌ تخصصی که به مشتریان ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای موهایتان انتخاب کنید. برای مشاوره و تهیه انواع محصولات تخصصی مربوط به مو با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۷۲۲۵ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.