تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 67248

کدام برند آیفون تصویری بهتر است؟

کدام برند آیفون تصویری بهتر است؟

فهرست۱ کدام برند آیفون تصویری بهتر است؟۱.۱ آیفون تصویری تابا۱.۲ آیفون تصویری الکتروپیک۱.۳ آیفون تصویری سیماران۱.۴ آیفون تصویری تکنما۱.۵ امنیت بیشتر با دزدگیر اماکن خانه و محل کار شما دارایی های با ارزشی برای شما هستند که تلاش میکند تا از آنها و افراد خانواده خود محافظت کنید.آیفون تصویری یکی از وسایل مورد نیاز برای …

خانه و محل کار شما دارایی های با ارزشی برای شما هستند که تلاش میکند تا از آنها و افراد خانواده خود محافظت کنید.آیفون تصویری یکی از وسایل مورد نیاز برای تامین امنیت خانه است.اما کدام برند آیفون تصویری مناسب و با کیفیت است. گستردگی برندها,امکانات متنوع,اندازه صفحه و کیفیتها ,خدمات پس از فروش و قیمتهای گوناگون, انتخاب یک آیفون تصویری را مشکل میکند.

با وجود آیفون تصویری نیاز نیست برای تشخیص این که چه فردی بیرون از خانه است به جلوی درب بروید، کافی است با فشردن یه دکمه صدا و تصویر افراد را از داخل منزل خود  داشته باشید.با این روش اجازه میدهید افراد مجاز وارد منزل شما شوند وافرادی که که حاضر به ملاقات آنها نیستید وارد منزلتان نشوند.

کدام برند آیفون تصویری بهتر است؟

در ادامه به معرفی چند برند محبوب و با کیفیت آیفون تصویری ایرانی می پردازیم تا انتخاب برای شما آسان تر شود.

آیفون تصویری تابا

تابا الکترونیک یکی دیگر از شرکت های بنام در زمینه تولید آیفون تصویری است که مدل‌های مختلفی از مانیتورهای سه و نیم تا ۱۰ اینچ حافظه دار و ساده را تولید و روانه بازار می‌کند.. اطمینان و کیفیت بالای محصولات دربازکن تابا از مزیت های این شرکت به حساب می آید .

گوشی های آیفون تصویری تابا توسط یک سخت افزار اضافه می تواند مجهز به وای فای شود. و از امکانات آن استفاده کرد. خاص ترین مدل آیفون تصویری تابا ۳۰۷۰ است،که تمام امکانات شرکت تابا در آن قرار داده شده است.

آیفون تصویری

آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک یکی  دیگر از برندهای خوب و باکیفیت ایرانی است که محصولات منحصر به فرد با امکانات و تنوع زیادی را تولید می کند.مانیتورهای الکتروپیک تنوعی از ۳.۵ تا ۱۰ اینچ را دارند و امکانات خوبی در مدل های لاکچری این برند به چشم می‌خورد.

محصولات الکتروپیک دارای ۳۶ ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند و با خرید این آیفون تصویری خیال شما از یک انتخاب خوب و مناسب راحت خواهد بود.
قیمت آیفون تصویری برند الکتروپیک نسبت به دیگر برندها بالاتر است که دلیل آن هم کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز در آیفون های تصویری این برند است.

آیفون تصویری سیماران

سیماران یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری است ،که کار خود را از دهه ۵۰ شروع کرده و تاکنون توانسته مدل های متنوعی از آیفون تصویری ساده و حافظه دار در سایزهای مختلف سه و نیم اینچ ،چهار،و هفت اینچ تولید کند و خدمات و پشتیبانی مناسبی را برای محصولات خود ارائه دهد .

در بین مدل های سیماران ۷۲M۱۰۰,۴.۳FT,۴.۳KTM۲۰۰ پرفروش‌ترین مانیتور ها هستند.

آیفون تصویری سیماران
اگر می‌خواهید هنگامی که زنگ درب شما به صدا در می‌آید تصویر و ویدیو از شخص گرفته شود از مدل حافظه دار که با کدهای m مشخص شده‌اند استفاده کنید.در سریm۲۰۰ امکان ذخیره‌سازی حدود ۲۰۰ تصویر وجود دارد که با اضافه کردن کارت حافظه این مقدار افزایش می‌یابد.در سری m۲۰۰ علاوه بر تصویر، امکان ذخیره فیلم و صدا و همچنین امکان ارتباط با نگهبانی وجود دارد. اما در سری m۱۰۰ علاوه بر نگهبانی امکان ارتباط داخلی بین واحد ها نیز وجود دارد.

 

آیفون تصویری تکنما

تکنما از دیگر محصولات آیفون تصویری ایرانی است که با کیفیت خوب خود توانست در بین رقبا جای خود را باز کند تکنما در دو مدل ۴.۳ و ۷ اینچ تولید می‌شود این محصول تنوع زیادی نسبت به رقبا ندارد و مدل‌های آن محدود است از نظر امکانات نیز آیفون های تصویری تکنما چندان پیشرفته نیستند، اما از نظر قیمت از تمامی محصولات مناسب تر و ارزانتر هستند. سری D آیفون های تصویری تکنما جز محصولات اقتصادی و به صرفه این برند خوب ایرانی است. تکنما دارای ۲ سال گارانتی تعمیر و یک سال گارانتی تعویض می باشد

امنیت بیشتر با دزدگیر اماکن

یکی  از مهمترین و بهترین سیستمهای بازدارنده سرقت  دزدگیر اماکن  است.  دزدگیر اماکن نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ورود سارق به خانه یا محل کار را داشته و ضریب ایمنی را بسیار بالا می برد.

 

اما در انتخاب دزدگیر اماکن باید دقت کرد تا قابلیت های کافی را داشته باشد و دقت آن نیز بالا باشد.دزدگیرهای منزل که امروزه استفاده میشوند سیم کارتی بوده که قابلیت ارسال پیامک،تماس و گزارش دهی را دارند.همچنین توسط نرم افزار این دزدگیرها, شما میتوانید سیستم دزدگیر منزل خود را از راه دور کنترل کرده و آن را فعال و غیر فعال نمایید.

نقش جک درب پارکینگ در امنیت خانه

درب ساختمانی را در نظر بگیرید که فاقد جک درب پارکینگ و قفل برقی است.در این صورت سارق میتواند به راحتی وارد خانه شده و خودروی شما را سرقت کند.اما اگر بر روی همان درب جک درب پارکینگ نصب شده باشد درب با کشیدن باز نخواهد شد و برای باز کردن آن نیاز به کلید خلاص کن دارد. اگر خلاص­کن کلیدی باشد به جای مدل آچاری باز کردن آن دشوار خواهد شد و بهتر از سرقت جلوگیری می­کند.

 

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.