تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 6731

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» منتشر شد

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» منتشر شد

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» منتشر شد انتشارات نیستان کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی‌زاده را با صدای مریم محبوب روانه بازار نشر کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات نیستان کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی زاده را با صدای مریم محبوب روانه بازار نشر کرد. داستان بلند «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی‌زاده در زمره داستان‌های مستند به شمار می‌رود. تقی‌زاده در ابتدای داستان خود، بیماری‌تازه مکشوف و لاعلاجش را به مخاطب معرفی می‌کند؛ شرحی مختصر از چگونگی آشنایی کاراکتر با این بیماری ارائه و آن را جزئی از شخصیت وی قرار می‌دهد که با واسطه آن در تمام طول داستان نوع رابطه وی با سایر افراد و شخصیت‌های داستان را به واسطه این بیماری تعریف می‌کند و جدای از این بستری را نیز برای ممعرفی تیپ‌های شخصیتی خود و نیز درک کنش و واکنش‌های‌آنان در مواجهه با همدیگر را فراهم می‌سازد.
تقی‌زاده در مقام نویسنده، با بهره‌گیری از تجربه داستان‌نویسی خود، اثری خلق کرده که تعلیق و کشش داستانی مناسب را داراست و برپایه شناخت از تفکر مخاطب نوشته شده است. در شرایطی..

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» منتشر شد

انتشارات نیستان کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی‌زاده را با صدای مریم محبوب روانه بازار نشر کرد.

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» منتشر شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات نیستان کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی زاده را با صدای مریم محبوب روانه بازار نشر کرد. داستان بلند «به اندازه یک نقطه» نوشته ژیلا تقی‌زاده در زمره داستان‌های مستند به شمار می‌رود. تقی‌زاده در ابتدای داستان خود، بیماری‌تازه مکشوف و لاعلاجش را به مخاطب معرفی می‌کند؛ شرحی مختصر از چگونگی آشنایی کاراکتر با این بیماری ارائه و آن را جزئی از شخصیت وی قرار می‌دهد که با واسطه آن در تمام طول داستان نوع رابطه وی با سایر افراد و شخصیت‌های داستان را به واسطه این بیماری تعریف می‌کند و جدای از این بستری را نیز برای ممعرفی تیپ‌های شخصیتی خود و نیز درک کنش و واکنش‌های‌آنان در مواجهه با همدیگر را فراهم می‌سازد.

تقی‌زاده در مقام نویسنده، با بهره‌گیری از تجربه داستان‌نویسی خود، اثری خلق کرده که تعلیق و کشش داستانی مناسب را داراست و برپایه شناخت از تفکر مخاطب نوشته شده است. در شرایطی که جامعه مخاطب داستان نویسنده روزانه با اخبار متعددی درباره بیماری‌های شایع شده در جامعه روبروست، او هوشمندانه این موضوع را محور داستان خود قرار داده و خودش را با بدنه فکری مخاطبش به صورت عام همراه کرده است. در کنار این مسئله تقی‌زاده خود سابقه مواجهه با بیماری و حس موقعیت‌هایی که راوی داستان با آن مواجهه شده را به صورت واقعی داشته و به همین اعتبار است که او توانسته با حسی واقعی و حقیقی به توصیف صحنه‌ها، حالت‌ها، درونیات و هرآن چیزی بنشیند که بر پایه ابتلا به بیماری در زندگی فرد شکل گرفته و مهم‌تر از آنها، رابطه وی با جامعه پیرامونشان تعیین می‌کند.

کتاب صوتی «زمزمه‌های چرنوبیل» منتشر شدکردستان|کتاب صوتی زندگینامه «شهیده ناهید فاتحی کرجو» رونمایی شد۹ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود

کتاب صوتی «به اندازه یک نقطه» با صدای مریم محبوب با مدت ۵ ساعت و ۵۷ دقیقه با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.