تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 3890

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟ در حالی که جای کار پلیسی هیجانی، متفکرانه و ماجراجویی‌های شگرف در رسانه‌ملی خالی است؛ رادیو، سریال پلیسی‌اش را شنیدنی کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی به بهانه فیلم‌سینمایی‌اش در سینمای ایران می‌گفت که جای کار پلیسی و اکشن در تلویزیون خالی است و به زودی با کاری به تلویزیون برمی‌گردد. البته که ناجی‌هنر،‌ تله‌فیلم‌هایی را با موضوعات مختلف برای هفته پلیس در نظر گرفت اما انتظار داریم هرچه زودتر کارهای اپیزودی پلیسی و سریال‌های معمایی و سوژه‌های ماجراجویانه، رنگِ جدیدی به رویه سریال‌سازی در تلویزیون بدهند.
“کلانتر” و “خواب و بیدار”، “فوق‌سری” و خیلی آثار پلیسی و جنایی دیگر در تلویزیون ساخته شدند؛ البته که کارهای تاریخی و مذهبی همچون “سلمان فارسی” داود میرباقری تصویربرداری‌اش را در بیابان‌های کرمان آغاز کرده، یا سریال “موسی” و “صیاد شیرازی” و برخی سریال‌های دیگر همچون “شاهرگ” در راهند اما باید به سراغ سوژه‌های پلیسی و حادثه‌ای بروند که مردم در فضای دیگری غیر از ..

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟

در حالی که جای کار پلیسی هیجانی، متفکرانه و ماجراجویی‌های شگرف در رسانه‌ملی خالی است؛ رادیو، سریال پلیسی‌اش را شنیدنی کرد.

کار پلیسی رادیو در فقدان خلأ ژانر پلیسی در تلویزیون؟ – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی فخیم‌زاده چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی به بهانه فیلم‌سینمایی‌اش در سینمای ایران می‌گفت که جای کار پلیسی و اکشن در تلویزیون خالی است و به زودی با کاری به تلویزیون برمی‌گردد. البته که ناجی‌هنر،‌ تله‌فیلم‌هایی را با موضوعات مختلف برای هفته پلیس در نظر گرفت اما انتظار داریم هرچه زودتر کارهای اپیزودی پلیسی و سریال‌های معمایی و سوژه‌های ماجراجویانه، رنگِ جدیدی به رویه سریال‌سازی در تلویزیون بدهند.

"کلانتر" و "خواب و بیدار"، "فوق‌سری" و خیلی آثار پلیسی و جنایی دیگر در تلویزیون ساخته شدند؛ البته که کارهای تاریخی و مذهبی همچون "سلمان فارسی" داود میرباقری تصویربرداری‌اش را در بیابان‌های کرمان آغاز کرده، یا سریال "موسی" و "صیاد شیرازی" و برخی سریال‌های دیگر همچون "شاهرگ" در راهند اما باید به سراغ سوژه‌های پلیسی و حادثه‌ای بروند که مردم در فضای دیگری غیر از تلویزیون به دنبال این گونه‌های نمایشی‌اند.

در رادیو نمایش که سریال‌های متعدد با سوژه‌های مختلفی ساخته و پخش می‌شوند این بار نمایش پلیسی- تاریخی به نام "دوازده ضربه" روی آنتن می‌رود. علاقه‌مندان به شنیدن سریال‌های پلیسی می‌توانند هر شب شنونده نمایش رادیویی "دوازده ضربه" از رادیو نمایش باشند.

فقیهه سلطانی: تحریم فجر و تلویزیون فقط ترامپ را خوشحال می‌کند!/ سالن‌های تئاتر در اختیار مافیاستاهمیت بومی‌سازی در تلویزیون| تلاش سعید آقاخانی برای شوخی درست با کُردها/ ماجرای برادرزن آقای "نون.خ" و بهنامی که کُردی حرف نمی‌زندواکنش حسن سلطانی به تحریم برخی مجریان تلویزیون/ هنوز خون "حاج‌قاسم" در خیابان‌های بغداد خشک نشده!

نمایش پلیسی- تاریخی "دوازده ضربه" را فرهاد امینی نوشته و داستان آن درباره نابسامانی‌های اجتماعی – سیاسی و فرهنگی دوره پهلوی اول در دهه بیست خورشیدی است. شخصیت اصلی این نمایش، پلیسی به نام حکمت است که درگیر پرونده یک خانواده می‌شود و … .

"دوازده ضربه" به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی مهرداد مهماندوست، صدابرداری مجید آینه و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر و با هنرمندی رضا عمرانی، مجید حمزه، شهین نجف‌زاده، شمسی صادقی، احمد گنجی، مهرداد عشقیان و تعداد دیگری از هنرمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو به تازگی در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و هر شب ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.