تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر : 9211

کارویژه تلویزیون در شهرآورد پایتخت

کارویژه تلویزیون در شهرآورد پایتخت

کارویژه تلویزیون در شهرآورد پایتخت ۱۵ دوربین با کیفیت HD در استادیوم آزادی مستقرند؛ برنامه “فوتبال برتر” مهیای پوشش و بررسی این شهرآورد بزرگند و محمدرضا احمدی گزارشگر بازی است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، “فوتبال برتر” شبکه سوم سیما امروز بازی دربی پایتخت را با ۱۵ دوربین با کیفیت HD مستقر در استادیوم آزادی به طور مستقیم و زنده پوشش می‌دهد.
امروز دربی ۹۲ استقلال و پرسپولیس با حضور کارشناسان در برنامه “فوتبال برتر” شبکه سوم سیما زنده و مستقیم روی آنتن می‌رود.
مهدی هاشمی تهیه‌کننده برنامه “فوتبال برتر” با اعلام خبر پخش برنامه از حدود ساعت ۱۴ گفت : برای پوشش مناسب بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر، ۱۵ دوربین در استادیوم آزادی مستقر شده است تا مسابقه شهرآورد را به صورت مستقیم با کیفیت HD پخش کند. تصاویر هوایی برای پخش لحظه به لحظه مسابقه و ارائه یک گزارش دیدنی برای علاقه‌مندان هم درنظر گرفته شده است.
کارشناسان امروز برنامه علیرضا منصوریان از بازیکنان و پیشکسوتان تیم استقلال و رضا شاهرودی بازیکن اسبق و باتجربه تیم پرسپولیس با حضور در استودیو بر..

کارویژه تلویزیون در شهرآورد پایتخت

۱۵ دوربین با کیفیت HD در استادیوم آزادی مستقرند؛ برنامه "فوتبال برتر" مهیای پوشش و بررسی این شهرآورد بزرگند و محمدرضا احمدی گزارشگر بازی است.

کارویژه تلویزیون در شهرآورد پایتخت – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "فوتبال برتر" شبکه سوم سیما امروز بازی دربی پایتخت را با ۱۵ دوربین با کیفیت HD مستقر در استادیوم آزادی به طور مستقیم و زنده پوشش می‌دهد.

امروز دربی ۹۲ استقلال و پرسپولیس با حضور کارشناسان در برنامه "فوتبال برتر" شبکه سوم سیما زنده و مستقیم روی آنتن می‌رود.

مهدی هاشمی تهیه‌کننده برنامه "فوتبال برتر" با اعلام خبر پخش برنامه از حدود ساعت ۱۴ گفت : برای پوشش مناسب بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر، ۱۵ دوربین در استادیوم آزادی مستقر شده است تا مسابقه شهرآورد را به صورت مستقیم با کیفیت HD پخش کند. تصاویر هوایی برای پخش لحظه به لحظه مسابقه و ارائه یک گزارش دیدنی برای علاقه‌مندان هم درنظر گرفته شده است.

کارشناسان امروز برنامه علیرضا منصوریان از بازیکنان و پیشکسوتان تیم استقلال و رضا شاهرودی بازیکن اسبق و باتجربه تیم پرسپولیس با حضور در استودیو برنامه "فوتبال برتر"، درخصوص بازی و مسائل کارشناسی و فنی آن صحبت خواهند کرد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه خواهد بود و محمدرضا احمدی گزارشگر بازی است که از داخل ورزشگاه آزادی این مسابقه پرهیجان را گزارشگری خواهد کرد.

هاشمی افزود : برنامه "فوتبال برتر" امروز از بخش‌ها و آیتم‌های متنوعی هم برخوردار است و بخش‌هایی از بازی‌های گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس را مرور خواهد کرد.

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون کدامند؟ماجرای خداحافظی خودخواسته "فرامرز قریبیان"/ با سریال ماه رمضانی به تلویزیون برمی‌‌گردم

همچنین بحث‌های فنی و آنالیز کردن خط به خط بازی‌های گذشته دو تیم پرطرفدار پایتخت از دیگر بخش‌های امروز "فوتبال برتر" است.

"فوتبال برتر" یک‌ساعت بعد از بازی هم با ادامه بحثهای کارشناسی ادامه خواهد داشت.

بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال امروز پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.