تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۴:۳۲
کد خبر : 38528

کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 Ti در وبسایت ایسوس رویت شد

کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 Ti در وبسایت ایسوس رویت شد

کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 Ti در وبسایت ایسوس رویت شداحتمالاً انویدیا در فکر رونمایی از کارت گرافیک جدید RTX 3050 Ti است. وبسایت VideoCardz گزارش داد که حتی ایسوس مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید خود با این کارت گرافیک را منتشر کرده است.
این گزارش بیان می‌کند که انویدیا می‌خواهد در مجموع ۴ نوع لپ‌تاپ با کارت‌های گرافیک RTX 3060، RTX 3070 و RTX 3080 را نیز روانه بازار کند. وبسایت ایسوس به ۴ گیگابایتی بودن این کارت گرافیک اشاره می‌کند، اما مشخصات دیگری مانند سرعت کلاک این کارت گرافیک مشخص نیست. RTX 3050 Ti کارت گرافیکی میان‌رده خواهد بود که دارای حافظه ۱۲۸ بیتی باس و نیازمند منبع تغذیه ۶۰ واتی است.
معرفی سری ۳۰ کارت‌های گرافیک RTX انویدیا اندکی گیج‌کننده نیز بوده است. این شرکت دیگر برچسب «Max-Q» را به انواع ضعیف‌تر و کم‌مصرف‌تر کارت‌های گرافیک خود اضافه نمی‌کند و در نتیجه تشخیص این که چه نوعی از GPU را دریافت می‌کنید کمی دشوار است. از طرفی، خود انویدیا از شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ خواسته است تا در مورد سری ۳۰ این کارت‌های گرافیک جدید شفاف‌سازی داشته باشند تا خریداران بدانند چه نوع کارت گرافیکی را د..

کارت گرافیک انویدیا RTX 3050 Ti در وبسایت ایسوس رویت شد

احتمالاً انویدیا در فکر رونمایی از کارت گرافیک جدید RTX 3050 Ti است. وبسایت VideoCardz گزارش داد که حتی ایسوس مشخصات لپ‌تاپ‌های جدید خود با این کارت گرافیک را منتشر کرده است.

این گزارش بیان می‌کند که انویدیا می‌خواهد در مجموع ۴ نوع لپ‌تاپ با کارت‌های گرافیک RTX 3060، RTX 3070 و RTX 3080 را نیز روانه بازار کند. وبسایت ایسوس به ۴ گیگابایتی بودن این کارت گرافیک اشاره می‌کند، اما مشخصات دیگری مانند سرعت کلاک این کارت گرافیک مشخص نیست. RTX 3050 Ti کارت گرافیکی میان‌رده خواهد بود که دارای حافظه ۱۲۸ بیتی باس و نیازمند منبع تغذیه ۶۰ واتی است.nvidia

معرفی سری ۳۰ کارت‌های گرافیک RTX انویدیا اندکی گیج‌کننده نیز بوده است. این شرکت دیگر برچسب «Max-Q» را به انواع ضعیف‌تر و کم‌مصرف‌تر کارت‌های گرافیک خود اضافه نمی‌کند و در نتیجه تشخیص این که چه نوعی از GPU را دریافت می‌کنید کمی دشوار است. از طرفی، خود انویدیا از شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ خواسته است تا در مورد سری ۳۰ این کارت‌های گرافیک جدید شفاف‌سازی داشته باشند تا خریداران بدانند چه نوع کارت گرافیکی را در سیستم خود دارند، در صورتی که انویدیا با حذف برچسب‌هایی مانند «Max-Q» سردرگمی بیشتری برای همه ایجاد کرده است.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.