تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 45213

چگونه یک شغل دوم پردرآمد و پولساز داشته باشیم؟

چگونه یک شغل دوم پردرآمد و پولساز داشته باشیم؟

پیدا کردن شغل دوم این روزها با توجه به سخت شدن شرایط اقتصادی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اما بهترین شغل دومی که می توانید داشته باشید چیست؟ بسیاری از افراد کار با ماشین، کار در منزل یا فروشندگی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنند. …

پیدا کردن شغل دوم این روزها با توجه به سخت شدن شرایط اقتصادی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. اما بهترین شغل دومی که می توانید داشته باشید چیست؟ بسیاری از افراد کار با ماشین، کار در منزل یا فروشندگی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنند. باید بگوییم انتخاب شغل دوم چندان ساده نیست. بسیاری از افراد نه تنها با راه اندازی شغل دوم به درآمد نمی رسند، بلکه شغل اول خود را نیز از دست می دهند.

بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دائما موضوعاتی از قیبل چگونه شغل دوم پیدا کنیم؟ پردرآمدترین شغل دوم را جستجو می کنید با ما تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین شغل دوم کدام است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان یک شغل خاص را به عنوان بهترین شغل معرفی کرد. انتخاب شغل دوم بایستی با توجه به علایق شما باشد. بنابراین اگر به دنبال شغل دوم هستید ابتدا به بررسی علایق خود بپردازید.

سرویس های خانگی (پرستاری، آشپزی، نگهداری از حیوانات)، مشاوره، خدمات مبتنی بر مهارت از جمله دسته های شغلی عالی و درآمدزا برای انتخاب شغل دوم هستند.

نتایج تحقیقات نشان داده است که در سال های اخیر مشاغل فنی و خدماتی جز مشاغل پردرآمد و پولساز هستند. این مشاغل شامل گروه ها و دسته های گوناگونی می شوند. برق و الکترونیک، تعمیرات و تاسیسات، جوشکاری، مشاغل مرتبط با خودرو برخی از دسته های مهم مشاغل فنی می باشند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین مشاغل فنی برای انتخاب شغل دوم بپردازیم، با ما همراه باشید.

چگونه یک شغل دوم پردرآمد و پولساز داشته باشیم؟

۱-شغل تعمیرات لوازم خانگی

مشاغل مربوط به تعمیرات لوازم خانگی یکی از بهترین فرصت های درآمدزایی در ایران و سایر کشورها هستند. برای ورود به بازار کار این شغل مهارت های لازم برای تعمیرات انواع لوازم خانگی (یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و غیره) را با شرکت در یک دوره تعمیرات لوازم خانگی به دست آورید.

امروزه سایت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات آنلاین تعمیرات لوازم خانگی راه اندازی شده اند، تنها کافیست در این کسب و کارها ثبت نام کنید و پس از پایان وقت اداری به تقاضای مشتریان پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که امروزه با تغییر سبک زندگی لوازم خانگی از تنوع بالایی برخوردار بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، همچنین با توجه به افزایش قیمت این لوازم افراد به هنگام خراب شدن لوازم خانگی به دنبال تعمیر به جای تعویض آن هستند.

بنابراین در صورتی ورود به این شغل به شما اطمینان می دهیم که در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی دست خواهید یافت. بنابراین با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل از طریق شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی، یک شغل دوم عالی و درآمدزا برای خود پیدا کنید.

۲- شغل تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل یکی از دیگر شغل های عالی و درآمدزا به عنوان شغل دوم می باشد. امروزه موبایل به یکی از پرطرفدارترین گجت ها تبدیل شده و افراد از کودک تا بزرگسال با این دستگاه کار کرده و بسیاری از امور روزانه خود را از طریق این دستگاه انجام می دهند.

اگر از علاقه مندان به موبایل هستید باید بگوییم که شغل تعمیرات موبایل یکی از بهترین مشاغل برای شما است. برای ورود به این شغل شما می بایست مهارت های لازم برای عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های جدید و قدیمی اندروید و آیفون را داشته باشید.

تعویض ال سی دی گوشی، رفع مشکلات باتری، فلش گوشی، رفع مشکلات آنتن دهی و غیره برخی از رایج ترین مشکلاتی است که شما به عنوان تعمیرکار موبایل بایستی با آن آشنا باشید.

با بررسی هایی که بر روی بازار کار این شغل داشتیم، درآمد تعمیرکار موبایل در یک ماه به طور متوسط مبلغی بین ۷ تا ۲۰ میلیون تومان می باشد. ضمن اینکه تعمیرات موبایل نیاز به زمان و مکان مشخصی نداشته و شما می توانید در هر زمان و مکانی به کار عیب یابی و تعمیرات بپردازید.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب یک شغل دوم هستید توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را شناسایی کرده و در دوره تعمیرات موبایل آن ثبت نام نمایید.

چگونه یک شغل دوم پردرآمد و پولساز داشته باشیم؟

۳-شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی

دنبال شغل دوم هستید؟ بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی این روزها در ایران بهتر و داغ تر از همیشه است. اگر به ساختار لوازم برقی و الکترونیکی نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که برد الکترونیک از مهم ترین قطعاتی است که در تمامی لوازم برقی از کوچک تا بزرگ استفاده شده است.

کار عیب یابی و تعمیر برد در عین سادگی بسیار تخصصی است و همین موضوع باعث شده تا افراد فعال در این حوزه اندک بوده و این شغل اشباع نشده باشد.

این شغل فنی نیز همانند بسیاری از دیگر مشاغل فنی مهارت محور بوده و ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته و تنها شرط لازم برای ورود به آن دانش و مهارت است.

شما به عنوان تعمیرکار برد بایستی مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیک را داشته باشید، دقت داشته باشید که هر چه تخصص شما در این شغل بیشتر باشد بدون شک درآمد شما نیز بالاتر خواهد شد.

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش تعمیرات برد را برگزار می نماید. توصیه ما به شما عزیزان شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات برد در بهترین آموزشگاه فعال در این حوزه و یادگیری صفر تا صد مهارت های لازم این شغل می باشد.

آموزشگاه فنون برق، بهترین مجتمع فنی تهران

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای دوره های آموزشی فنی حرفه ای را در گروه های متفاوت برق و الکترونیک، مکانیک خودرو، جوشکاری، تعمیرات و تاسیسات برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید متخصص و به صورت عملی برگزار می نماید. این موضوع باعث شده تا بیش از ۸۰ درصد کارآموزان پس از شرکت در دوره های این آموزشگاه وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

مجتمع فنی فنون برق، پس از پایان دوره آموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای را در اختیار کارآموزان قرار می دهد. همچنین کارآموزان از پشتیانی نامحدود آموزشگاه بهره مند بوده و در صورت عدم یادگیری امکان تجدید دوره رایگان برای آن ها در نظر گرفته شده است.

بنابراین اگر به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستید و به مشاغل فنی نیز علاقه مندید. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.