تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
چگونه یک شرکت برنامه نویسی پیدا کنیم؟

قوانین زیر را برای پیدا کردن بهترین شرکت برنامه نویسی برای پروژه برنامه نویسی بعدی خود در نظر بگیرید. قانون شماره 1: شرکت های برتر برنامه نویسی صادق هستند! هر سفری با یک قدم شروع می شود. به زبان ساده، در هیچ زمینه‌ای از زندگی با یک فرد ناصادق برخورد نمی‌کنید، بنابراین همین امر در مورد

قوانین زیر را برای پیدا کردن بهترین شرکت برنامه نویسی برای پروژه برنامه نویسی بعدی خود در نظر بگیرید.

قانون شماره 1: شرکت های برتر برنامه نویسی صادق هستند!

هر سفری با یک قدم شروع می شود. به زبان ساده، در هیچ زمینه‌ای از زندگی با یک فرد ناصادق برخورد نمی‌کنید، بنابراین همین امر در مورد شرکت توسعه شما نیز صدق می‌کند. پیدا کردن بهترین شرکت برنامه نویسی مستلزم شروع با صداقت است.

همه شرکت ها باید از اخلاق تجاری پیروی کنند و تمام تلاش خود را برای محافظت از منافع و مالکیت معنوی مشتریان خود انجام دهند.

سفارش طراحی سایت در شرکت های طراحی سایت مانند https://www.ratingroup.com که می تواند عملکرد و بازدهی خوبی به همراه داشته باشد.

بیایید فرض کنیم که برای توسعه راه‌حل‌های نرم‌افزاری که به دنبال آن هستید، فقط به چند برنامه‌نویس JavaScript، React.js یا Node JS نیاز دارید. بالاخره شما کار توسعه دهندگان را زیر نظر خواهید داشت، پس نباید مشکلی وجود داشته باشد، درست است؟

اشتباه! فقط کافی است به تعداد پلتفرم‌های توسعه نرم‌افزار سازمانی نگاهی بیندازید که اخیراً فروشگاه را بسته‌اند و شرکت‌های مشتری را با پروژه‌های نیمه‌تمام یا بدون پشتیبانی محصول رها کرده‌اند

حقیقت این است که نظارت بر کار توسعه دهندگان نرم افزار و شرکت های برنامه نویسی از راه دور می تواند سخت باشد! تصور کنید که در تهران یا اصفهان هستید و در حال مدیریت کار توسعه دهندگان از راه دور در اوکراین یا هند هستید! به همین ترتیب، اگر در لهستان یا بلاروس هستید، برون سپاری و مدیریت توسعه دهندگان در مکان هایی در ایران  مانند تهران یا شیراز با چالش هایی همراه است اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید.

اگر شرکت برنامه نویسی  را انتخاب کنید که اصول اخلاقی کسب‌وکار را نقض می‌کند، از جمله پرداخت نکردن به موقع به توسعه‌دهندگان، احتمالاً متوجه خواهید شد که چند برنامه‌نویس ضعیف در دستان خود دارید.

برای تعیین اینکه آیا یک شرکت برنامه نویسی اخلاقی است، باید موارد زیر را تجزیه و تحلیل کنید:

  1. آیا شرکت به افراد صادق پاداش می دهد؟یا افرادی با اخلاق مشکوک را تبلیغ می کنند؟ آیا مدیریت ارشد برای صداقت ارزش قائل است و آن را با اقدامات خود نشان می دهد؟ – آیا شرکت توسعه دهندگان خود را به صورت تمام وقت استخدام می کند و برنامه های توسعه مهارت را ارائه می دهد؟
  2. آیا آنها در قبال هر نقصی مسئولیت کامل می‌پذیرند و جبران می‌کنند؟- این را می توان به راحتی با خواندن نظرات به جا مانده از مشتریان گذشته مشخص کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد اخلاق شرکت، در مورد سؤالات و تکنیک های کاوشگری که می توانید در ” آیا شرکت شما آنقدر که به نظر می رسد اخلاقی است؟ 

برای مثال، اگر استعدادهای فریلنسری را از پلتفرم‌های بزرگ مانند استخدام می‌کنید، همچنان باید تحقیقات پیشینه خود را انجام دهید تا بررسی کنید که پلتفرم چقدر خوب است. به عنوان مثال، آیا می‌دانید که Up work از فریلنسرهای خود 20 درصد هزینه دریافت می‌کند و هیچ روش بررسی داخلی قابل توجهی ندارند؟

. و قبل از اینکه کسی را استخدام کنید، مطمئن شوید که دقیقاً نحوه عملکرد پلتفرم را می‌دانید و شرایط و ضوابط آن را به طور کامل مطالعه کنید.

در اینجا اولین سوالی است که باید با آن شروع کنید. چه کسی مالکیت معنوی من را کنترل می کند و چه تدابیری برای اطمینان از ایمن بودن کد من و عدم خطر سرقت وجود دارد؟

برنامه نویسی مستلزم تعامل منظم بین تیم شما و شرکت برنامه نویسی است. در طول فرآیند توسعه، باید مواردی مانند الزامات، مشخصات فنی، اشکالات، بررسی داده های تست و غیره را لمس کنید.

اگر خودتان تیم را مدیریت نمی کنید، باید مطمئن شوید که از هر تیم مدیریتی که آنها در اختیار دارند راضی هستید. بسیاری از این مبادلات مستلزم صداقت و حرفه ای بودن مطلق است.

شرکت هایی که فورا حالت تدافعی به خود می گیرند و سعی می کنند مسئولیت خود را جابجا کنند یا پول بیشتری می خواهند، به جای رسیدگی به مشکل با راه حل، باید از آنها اجتناب شود. برای پروژه های بسیار بزرگ، ممکن
در نهایت، به یاد داشته باشید که به شهود خود اعتماد کنید. اگر احساس خوبی در مورد شرکت ندارید، به دنبال ارائه دهندگان دیگر باشید.

قانون شماره 2: بهترین شرکت های برنامه نویسی سود می برند!

بیایید اینجا به یک متخصص گوش کنیم! استاد فقید مدیریت پیتر اف دراکر به وضوح بیان کرد که یک تجارت باید سود داشته باشد. با این حال، او در ادامه توضیح داد که یک کسب و کار صرفاً به این دلیل وجود ندارد، بلکه در عوض باید برای رسیدن به هدف خود سود کسب کند! این به این دلیل است که تنها زمانی که یک کسب و کار سود می کند، می تواند سرمایه خود را برای تحقیق و توسعه، و توسعه و غیره سرمایه گذاری کند.

یک تجارت برای گسترش باید پول جمع کند. فقط مشاغل سودآور می توانند با هزینه کمتر سرمایه جذب کنند. در مورد اینکه چرا دراکر سودآوری را پیش نیاز یک تجارت موفق می داند، در « طمع خوب است؟ دراکر می گوید دوباره فکر کن .

ایده خوبی است که بدانید ارائه دهنده ای که قصد دارید با آن همکاری کنید، یک شرکت دولتی است یا خصوصی. کشورها فرآیندهای مختلفی را برای تعیین شرکت ها به عنوان دولتی یا خصوصی دنبال می کنند.

یک قانون کلی رایج این است که اگر یک شرکت سهام را به عموم بفروشد، یک شرکت سهامی عام استیعنی پایگاه داده رایگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اگر شرکتی در آنجا ظاهر شود، یک شرکت عمومی است.

الزامات سختگیرانه گزارش و افشا را در مورد شرکت های دولتی الزامی می کند. شما به راحتی می توانید متوجه شوید که آیا آنها سود می کنند یا خیر. با این حال، شرکت های خصوصی ملزم به اعلام نتایج مالی خود به مردم نیستند.

در مورد این قانون ساده برای شرکت‌های خصوصی در «شرکت‌های خصوصی چه نوع صورت‌های مالی باید ثبت کنند؟» بیشتر بخوانید؟ “. اگر قصد دارید یک شرکت خصوصی را برای پروژه توسعه خود درگیر کنید، باید تلاش زیادی را صرف کنید تا متوجه شوید که آیا آنها سود می کنند یا خیر.

یک بار دیگر، تحقیق در اینجا کلیدی است. همچنین می توانید برای تعیین اندازه و نوع پروژه هایی که شرکت ها در حال توسعه هستند، به سایت های بررسی مراجعه کنید. وب سایت شرکت را بررسی کنید تا ببینید مشتریان و انجمن های قبلی آن چه کسانی بودند.

قانون شماره 3: استراتژی شرکت های برنامه نویسی را ارزیابی کنید

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که خدمات بهترین شرکت برنامه نویسی را برای پروژه خود حفظ می کنید. این درست است چه توسعه وب باشد و چه توسعه برنامه های دیگر.

این صرف نظر از اینکه ایده‌های محصول نرم‌افزاری شما به مراقبت‌های بهداشتی، فین‌تک، راه‌حل‌های املاک و مستغلات و غیره پاسخ می‌دهد، ضروری است.

منبع :

https://karikweb.com

 

 

 

خروج از نسخه موبایل