تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 62026

چگونه مشکلات نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ را برطرف کنیم؟

چگونه مشکلات نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ را برطرف کنیم؟

چگونه مشکلات نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ را برطرف کنیم؟برخی از کاربران گلکسی بادزهای سامسونگ هنگام کار با این گجت پوشیدنی محبوب با مشکلات نرم افزاری مواجه می‌شوند. از این رو قصد داریم شما را با ۷..

چگونه مشکلات نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ را برطرف کنیم؟

برخی از کاربران گلکسی بادزهای سامسونگ هنگام کار با این گجت پوشیدنی محبوب با مشکلات نرم افزاری مواجه می‌شوند. از این رو قصد داریم شما را با ۷ مورد از پرکاربردترین راهکارهای عیب‌یابی گلکسی بادزها آشنا کنیم.

گلکسی بادزهای سامسونگ از طراحی مدرن و زیبایی بهره می‌برند و با ارائه قابلیت‌های پیشرفته خود توانستند نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. این هدفون های بی سیم که در هنگام کار، سرگرمی و ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرند بعضا با مشکلات نرم افزاری مواجه می‌شوند و چالش‌هایی را برای کاربران خود به همراه دارند، اما با شناخت چند راهکار مهم می‌توان این مشکلات را در زمان کوتاهی برطرف کرد. در همین راستا قصد داریم شما را با پرکاربردترین راهکارهای عیب‌یابی گلکسی بادزهای سامسونگ آشنا کنیم.

رفع مشکلات نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ

حل مشکل قطع ارتباط گلکسی بادز با گوشی موبایل

گلکسی بادزهای سامسونگ

اگر هنگام کار با گلکسی بادز با مشکل قطع ارتباط دائم با گوشی موبایل مواجه شدید، باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  1. ابتدا از بالا بودن کیفیت اتصال بلوتوثی بادز با گوشی موبایل اطمینان حاصل کنید. البته باید بدانید اتصال بلوتوثی بادز با سایر دستگاه‌ها تا حداکثر فاصله حدود ۱۰ متر خواهد بود. همچنین باید بدانید این فاصله در برخی از محیط‌ها و مدل‌های گوشی متفاوت خواهد بود.
  2. نزدیک بودن به موانعی چون دیوارها، روترها، تجهیزات الکترونیکی و امواج الکترومغناطیسی باعث می‌شود اتصال بلوتوثی بادز دچار اختلال شود.
  3. از قرارگیری درست بادزها در گوش خود اطمینان حاصل کنید.
  4. از آپدیت بودن نرم افزار بادز مطمئن شوید. به کمک اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید در سریع‌ترین زمان از آپدیت بودن نرم افزار بادز اطمینان حاصل پیدا کنید.
  5. وضعیت باتری بادز را مورد بررسی قرار دهید. اگر باتری شارژ کمی داشته باشد، احتمال قطع اتصال هدفون‌ها با گوشی موبایل وجود خواهد شد.

پخش صدای اخطار از بادزها

گلکسی بادزهای سامسونگ

دستگاه‌های دیجیتالی چون موبایل‌های هوشمند، ساعت های هوشمند، تبلت‌ها و هدفون‌ها با محدودیت دمایی خاصی مواجه بوده و بهترین عملکرد را در دمای خاصی که برای آنها در نظر گرفته شده ارائه می‌دهند. همچنین قرارگیری این دستگاه‌ها در دمای خیلی سرد یا گرم باعث می‌شود نتوانند به خوبی فعالیت کنند و در عملکرد آنها اختلال ایجاد می‌شود.

گلکسی بادزهای سامسونگ هنگامی که به دمای بالایی برسند و بیش از اندازه داغ شوند، به شکل خودکار اخطاری مانند بوق را پخش خواهند کرد. در این زمان باید حتما بادزها را از گوش خود خارج کرده و تا هنگامی که به شکل کامل دمای آنها کاهش پیدا نکرد، آنها را در جعبه شارژ قرار ندهید و از روشن کردن آنها خودداری کنید.

صدای غیر عادی از بادزها

شرکت سامسونگ گلکسی بادزهای خود را با هدف این که از مصرف بیهوده باتری جلوگیری کنند به نوعی طراحی کرده تا هنگامی که در داخل گوشتان قرار ندارند، غیر فعال شوند، اما اگر سنسورهای لمسی بادز به دلیل وجود لکه یا یک شی خاصی کثیف باشند، احتمالا دستگاه به اشتباها بادزها را در داخل گوش کاربر تشخیص خواهد داد و به همین دلیل صدایی که در زمان برقراری اتصال به دستگاه شنیده می‌شود را پخش خواهد کرد. به همین دلیل باید همواره بادزها را تمیز کرده و در زمان عدم استفاده، آنها را در کیس شارژ قرار دهید.

استفاده از یک بادز

اگر به هر دلیلی یکی از دو بادز با مشکل نقص فنی مواجه شد یا یکی از آنها را گم کردید، می‌توانید با استفاده از یک بادز همچنان به شنیدن موسیقی بپردازید. البته برای این کار باید حتما از دستگاهی که قبلا به آن متصل شده‌اید، استفاده کنید.

پیام حد مجاز صدا

شرکت‌ها برای گوشی های هوشمند و تبلت‌ها قابلیت حد مجاز صدا را در نظر گرفتند تا مانع آسیب‌های شنوایی به گوش‌های کاربران شود. از این رو هنگامی که با هدفون به گوشی یا تبلت اتصال برقرار کرده و صدا را زیاد می‌کنید، هنگام فعال بودن این قابلیت، یک پنجره در دستگاه نمایش داده شده و به شما در خصوص حد مجاز صدا هشدار می‌دهد.

شنیدن بوق متوالی در زمان پایان تماس

گلکسی بادزهای سامسونگ

اگر قبل از آپدیت نرم افزاری گلکسی بادزهای سامسونگ گزینه Play tone when call ends را غیر فعال کرده باشید، پس از پایان تماس بوق ممتد پخش نخواهد شد. با آپدیت نرم افزار Galaxy Wearable می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید. همچنین از این که گلکسی بادزتان به آخرین نسخه از نرم افزار Galaxy Wearable متصل شود باید مطمئن باشید. اگر با این موارد مشکلتان برطرف نشد، باید به بخش تنظیمات دستگاه مراجعه کرده و گزینه Calls alert and ringtone را انتخاب نمایید. پس از آن نیز گزینه Play tone when call ends را غیر فعال کنید.

مشکلات آپدیت نرم افزار گلکسی بادز

گلکسی بادزهای سامسونگ

برخی از کاربران هنگام آپدیت گلکسی بادز با مشکل مواجه می‌شوند که برای حل آن باید از این ۷ راهکار استفاده کنید:

  1. دستگاهی که بادز به آن متصل شده را مورد بررسی قرار دهید و از این که به اینترنت متصل است اطمینان حاصل کنید.
  2. هدفون‌ها را حداقل ۳۰ دقیقه شارژ نمایید.
  3. اگر هنگام آپدیت با خطا مواجه شدید، اپلیکیشن را به شکل کامل ببندید.
  4. اطمینان حاصل کنید که بادزها به درستی به اپلیکیشن متصل هستند.
  5. از آپدیت بودن سیستم عامل دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.
  6. جدیدترین نسخه اپلیکیشنی که از آن برای آپدیت استفاده می‌کنید را نصب نمایید.
  7. در پایان اگر همچنان با مشکل آپدیت گلکسی بادزهای سامسونگ مواجه بودید، با تماس با خدمات پس از فروش می‌توانید مشکل خود را برطرف سازید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.