تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 588093

چگونه سئو کار شویم

چگونه سئو کار شویم

در دنیای امروز که همه به دنبال پیشرفت در دنیای مجازی هستند و میخواهند در بستر اینترنت به دور از محدودیت های مکانی و زمانی کسب درآمد داشته باشند سئو یکی از کارهایی است که می تواند درآمد زیادی به همراه داشته باشد. اگر در ذهن شما هم سوال چگونه سئو کار شویم شکل گرفته

در دنیای امروز که همه به دنبال پیشرفت در دنیای مجازی هستند و میخواهند در بستر اینترنت به دور از محدودیت های مکانی و زمانی کسب درآمد داشته باشند سئو یکی از کارهایی است که می تواند درآمد زیادی به همراه داشته باشد. اگر در ذهن شما هم سوال چگونه سئو کار شویم شکل گرفته تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اگر میخواهید به صورت حرفه ای سئو سایت را یاد بگیرید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای در این حوزه مشغول به کار شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید می توانید در کلاس آموزش سئو آریا تهران شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های 02166919634 الی 7 تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید.

چگونه سئو کار شویم

سئو کار چیست

در تعریف سئوکار میتوان گفت کسی که به اصول سئو تسلط داشته و ان ها را در سایت ها پیاده سازی میکند و در تلاش برای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و جلب رضایت کاربران است سئوکار گفته می شود.

یک سئو کار باید بتواند دانش و اطلاعات خود را با جدیدترین تغییرات و آپدیت های الگوریتم های گوگل به روز کند تا بتواند در دنیای رقابت اینترنتی حرفی برای گفتن داشته باشد.

اصلی ترین کاری که سئوکار باید بتواند انجام دهد پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سفید در سایت به منزله بهبود رتبه سایت و کسب جایگاه برتر و تثبیت جایگاه می باشد. تکنیک های سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اشاره دارد که باید از همان ابتدای برنامه سئو و چیدن استراتژی سئو در نظر گرفت و تکنیک هایی است که از جانب گوگل به عنوان ضوابط مطرح شده است و سایت هایی که این ضوابط را رعایت میکنند هرگز مورد جریمه گوگل واقع نمی شوند.

با پیاده سازی تکنیک سئو کلاه سفید سایت جایگاه اصلی خود را پیدا میکند و می تواند از طریق جذب ترافیک کسب درآمد در حوزه کاری خود داشته باشد.

برای آشنایی با تکنیک ها برتر سئو کلاه سفید می توانید مقاله سئو کلاه سفید چیست را مطالعه کنید.

چگونه سئو کار شویم

با اطلاع از حقوق و درآمد سئوکاران اولین سوالی که در ذهن افراد شکل میگیرد این است که چگونه سایت را سئو کنیم و در کل چگونه سئو کار شویم؟

برای سئوکار شدن باید مهارت هایی را در خود تقویت کنید و مهمتر از همه باید دانش خود را در این حوزه افزایش دهید. پس میتوان گفت اولین قدم برای سئوکار ماهر شدن این است که تحت یک آموزش تخصصی قرار بگیرید و از تخصص اساتید برتر برای یادگیری تکنیک های کاربردی سئو نهایت بهره را ببرید.

در این حوزه می توانید از آموزش سئو آریا تهران با تدریس برترین اساتید سئو کشور و ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی استفاده کنید.

دومین کار برای آن که یک سئو کار خوب شوید این است که برای سئو سایت علاوه بر آن که موتور های جستجو را در نظر میگیرد تلاش کنید مطالب سایت شما برای کاربران جذابیت داشته باشد. در واقع شما باید سایت تان را کاربرپسند درست کنید که این کاربر پسند بودن سایت هم باید در ظاهر سایت و هم مطالب و ساختار فنی سایت رعایت شده باشد تا سایت شما به رتبه های برتر گوگل برسد.

برای سئوکار شدن باید دانش خود را در زمینه های وردپرس، کار با ابزار سئو، سرچ در اینترنت، تولید محتوا، سئو تصاویر، بهینه سازی سرعت سایت، یادگیری انواع تکنیک های سئو افزایش دهید و نهایت تلاش برای ایمن کردن سایت تان از قرار گرفتن انجام دهید.

یکی از عللی که ممکن است سئوکار مبتدی انجام دهد و سایت را به اصطلاح در پنالتی قرار دهید یا آن را از دسترس خارج کند استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه می باشد.

اگر میخواهید امنیت محتوا سایت تان را افزایش دهید و اموری که از تکنیک های سئو کلاه سیاه است را در سایت تان انجام ندهید حتما مقاله سئو کلاه سیاه چیست را مطالعه کنید تا هم از آن ها برای پیاده سازی فنون سئو استفاده و هم امنیت سایت را تامین نمایید.

چگونه سئو کار شویم

حقوق سئو کار

مهمترین مسئله ایی که سئو را به عنوان شغل خود انتخاب کنید و در این حوزه قصد کسب درآمد داشته باشید اطلاع از حقوق  سئو کار می باشد. حقوق سئو کار در سازمان ها و مجموعه های مختلف و حتی در شهر ها و کشور های متفاوت متغیر میباشد اما عواملی بر درآمد سئوکاران تاثیر گذار است.

مهمترین عامل موثر بر حقوق سئوکار میزان دانش فنی و تخصص و تجربه او می باشد. هرچه سئو کار رزومه کاری قوی تری داشته باشد و در این زمینه حرفه ای تر باشد درآمد بیشتری خواهد داشت و هر چه سئوکار مبتدی تر باشد به تبع حقوق کمتری دارد.

در صورتی که شما ابتدای مسیر آموزش هستید و دوره آموزشی خود را در آموزشگاه آریا تهران سپری کرده اید می توانید برای استخدام سئو کار مبتدی اقدام کنید و در همان ابتدای کار به عنوان یک کارمند حقوق وزارت کار را دریافت کنید.

به طور کلی اگر شما در این حوزه مهارت داشته باشید می توانید حقوق سئو کار حرفه ای از 8 میلیون تومان الی 20 میلیون تومان را بر حسب میزان توانایی های خود دریافت کنید.

 

البته در مورد درآمد سئو کار محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید درآمد خیلی بالاتری نیز داشته باشید که همه چیز به تسلط و مهارت شما بستگی دارد.

مهارت های سئوکار سایت

برای آن که بتوانید سئوکار شوید باید مهارت هایی را در خود تقویت کنید و تلاش کنید اطلاعات خود را حتی در مور تکنیک هایی که ممکن است به سایت صدمه وارد کند بالا ببرید تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای سئو سایت اقدام کنید.

از مهارت های تخصصی سئوکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با انواع سئو
  • تسلط به تکنیک های سئو کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه
  • دوره از انجام تکنیک های سئو منفی (برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سئو منفی چیست را مطالعه کنید.)
  • توانایی تحلیل و آنالیز رقبا و کاربران
  • تقویت مهارت های ارتباطی
  • توانایی کار با ابزار های سئو
  • تدوین استراتژی سئو

به طور کلی یه سئوکار متخصص باید بتواند مانند یک بازاریاب محتوا سایت خود را تبلیغ کند تا کاربرانی که وارد سایت شده اند از خدمات سایت نهایت بهره را برده و به مشتری دائمی تبدیل شوند.

وظایف سئو کار

اگر میخواهید به عنوان یک سئو کار خوب مشغول فعالیت شوید و کسب درآمد بالایی داشته باشید و حقوق سئو کار حرفه ای را دریافت کنید باید به وظایف سئوکاران اشراف کامل داشته باشید. وظایف سئو کار عبارت است از:

  1. پیاده سازی اصول سئو داخلی، خارجی و تکنیکال در سایت
  2. آنالیز رقبا و تحقیق کلمات کلیدی پر ترافیک و پردرآمد برای کسب  کار
  3. ارائه مشاوره سئو مناسب به مشتری و کارفرما
  4. آپدیت دانش و علم سئو خود
  5. آشنایی با سئو انواع سایت ها

سئو کار به انگلیسی

در انتهای این مقاله که متوجه شدید چگونه سئو کار شویم باید به شما بگوییم سئو کار به انگلیسی seo analyst می باشد و شما برای آن که بتوانید در خارج از کشور به عنوان سئوکار درآمد بسیار بالاتری داشته باشید می توانید این عنوان شغلی را سرچ کنید.

برای آن که بتوانید در حوزه سئو تخصص لازم را کسب کنید می توانید با همکاران ما با شماره 02166919634 الی 7 تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و برای شرکت در کلاس سئو و دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی سئو که در کشور های خارجی اعتبار دارد اقدام کنید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.