تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 594769

چگونه زبان انگلیسی را خودآموز بدون کلاس در خانه بیاموزیم؟

چگونه زبان انگلیسی را خودآموز بدون کلاس در خانه بیاموزیم؟

یادگیری زبان انگلیسی برای همه افراد و در همه سنین، اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند در مسیر تحصیل، کار و سفرهای خارجی بسیار مفید باشد. یکی از متداول‌ترین راههای یادگیری زبان انگلیسی، شرکت در کلاس‌های گروهی است اما اگر به واسطه شغلتان، زمان شرکت در کلاس‌های موسسات مختلف را ندارید، یادگیری خودآموز زبان انگلیسی می‌تواند

یادگیری زبان انگلیسی برای همه افراد و در همه سنین، اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند در مسیر تحصیل، کار و سفرهای خارجی بسیار مفید باشد. یکی از متداول‌ترین راههای یادگیری زبان انگلیسی، شرکت در کلاس‌های گروهی است اما اگر به واسطه شغلتان، زمان شرکت در کلاس‌های موسسات مختلف را ندارید، یادگیری خودآموز زبان انگلیسی می‌تواند یک راه موثر و مقرون به صرفه باشد.

با یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز،  شما می‌توانید با توجه به زمان و انگیزه خود و بدون تلف کردن وقت در ترافیک برای شرکت در کلاس، تمام زمان آزاد خود را به یادگیری اختصاص دهید و به صورت خودآموز زبان انگلیسی را در منزل و بدون محدودیت یاد بگیرید.

در این مقاله به چگونگی یادگیری خودآموز زبان انگلیسی بدون کلاس خواهیم پرداخت. با دنبال کردن روش‌های صحیح و مناسب برای خودآموزی، می‌توانید به سرعت و با اعتماد به نفس، زبان انگلیسی را یاد بگیرید و به راحتی با افراد دیگری در سطح مختلف ارتباط برقرار کنید.

روش‌های تضمینی یادگیری به صورت خودآموز در منزل:

یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس کار پر چالشی به نظر می‌رسد، اما شما می‌توانید با رعایت چند نکته و شیوه به صورت خودآموز زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید. برای آشنایی با این توصیه ها در ادامه با ما همراه شوید.

1-هدف‌گذاری:

برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس، باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید. برای مثال، می‌توانید هدف خود را بهبود مهارت مکالمه، خواندن، نوشتاری یا شنیداری قرار دهید.

2- تعیین زمان مطالعه:

برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس، باید زمانی را تعیین کنید که می‌توانید به صورت مداوم در آن زمینه مطالعه کنید.

3- استفاده از منابع آموزشی:

برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، می‌توانید از منابع آموزشی مختلفی مانند دوره‌های آنلاین، کتاب‌های آموزشی، ویدئوهای آموزشی، فایل‌های صوتی و نرم‌افزارهای آموزشی استفاده کنید.

4- شروع با سطح مناسب:

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در خانه، حتماً باید با سطح مناسب خود شروع کنید. برای مثال، اگر هنوز با ابتدایی‌ترین مباحث زبان انگلیسی آشنا نیستید، باید با منابع آموزشی ابتدایی شروع کنید و به مرور زمان با پیشرفت خود، به سطوح بالاتری ارتقاء پیدا کنید.

5- خواندن کتاب و مقالات:

خواندن مقالات، رمان‌ها و کتاب‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، یک روش خوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. شما می‌توانید با استفاده از دیکشنری، کلمات و عبارات جدید را یاد بگیرید و با تمرین، تلفظ آنها را به خوبی فرا بگیرید.

6-گوش دادن به پادکست‌ها و فایل‌های صوتی:

گوش دادن به پادکست‌های آموزشی و فایل‌های صوتی که به زبان انگلیسی هستند، یک روش خوب برای تقویت مهارت شنیداری است. با گوش دادن به این فایل‌ها، می‌توانید با لهجه و ساختار زبانی انگلیسی آشنا شوید.

7- مطالعه و تمرین مداوم:

یکی از راه‌های اصلی یادگیری زبان انگلیسی در خانه، مطالعه و تمرین مداوم است. برای مثال، می‌توانید هر روز یک فصل از کتاب‌های زبان انگلیسی را مطالعه کنید و سعی کنید تمام کلمات جدیدی که در آن می‌بینید را یاد بگیرید. همچنین، می‌توانید هر روز با یک نفر بومی زبان انگلیسی از طریق برنامه‌های تلفن همراه مثل Skype یا Zoom تمرین مکالمه داشته باشید.

برای بهبود مهارت مکالمه در زبان انگلیسی بدون کلاس، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند گفتگو با خودتان، گوش دادن به پادکست‌های زبان انگلیسی، مشارکت در انجمن‌های آنلاین، و ارتباط با افراد زبان‌آموز انگلیسی‌زبان استفاده کنید.

8- تمرین مهارت‌های شنیداری و خواندن:

برای بهبود مهارت‌های شنیداری و خواندن، می‌توانید به فایل‌های صوتی و ویدیوهای آموزشی گوش داده و متوجه محتوای آن‌ها شوید. همچنین، با مطالعه متون انگلیسی مثل روزنامه‌ها، مقالات، وبلاگ‌ها و کتاب‌های زبان انگلیسی، می‌توانید مهارت خواندن خود را بهبود دهید.

چگونه زبان انگلیسی را خودآموز بدون کلاس در خانه بیاموزیم؟

9-دوره خودآموز زبان انگلیسی:

دوره خودآموز زبان انگلیسی ctm سفیر، یکی از معروف‌ترین و کارآمدترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی بدون کلاس است. این دوره شامل مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی، ویدئویی و کتاب‌های الکترونیکی است که شما می‌توانید در خانه و در زمان‌هایی که برای یادگیری خود آموز زبان انگلیسی در نظر گرفته‌اید، از آن استفاده کنید.

در این دوره، به صورت یکپارچه و به شیوه ای جذاب و مفید، تمامی مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی (مهارت شنیداری، مهارت گفتاری، مهارت خواندن و مهارت نوشتاری) به شما آموزش داده می‌شود. در این دوره، برای هر سطح زبان از مبتدی تا پیشرفته، موضوعات مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است که شما را به روشی ساده و با مثال‌های زیاد، با زبان انگلیسی آشنا می‌کند.

به علاوه، دوره خودآموز زبان سفیر دارای مزایایی مانند تمرینات تعاملی و پشتیبانی مستمر آموزشی است . همچنین، امکان ارتقای سطح زبانی در زمان کمتر  با قیمت مناسب‌تر  برای شما وجود دارد و مهم‌تر اینکه می‌توانید در زمانی که برای خود در نظر گرفته‌اید، با استفاده از دوره خودآموز زبان سفیر، به طور کاملاً خودآموز و مستقل، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

10- استفاده از فلش کارت‌ها:

فلش کارت‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری و تقویت واژگان زبان انگلیسی است. برای این کار، می‌توانید واژگان جدیدی که در هر روز یاد می‌گیرید را بر روی فلش کارت‌ها نوشته و همیشه با خود داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید هر زمانی که تمایل داشتید، به مرور واژگان خود بپردازید و آن‌ها را تثبیت کنید.

11- تلاش برای یادگیری از اشتباهات:

همیشه تلاش کنید از اشتباهات خود در یادگیری زبان انگلیسی یاد بگیرید و آن‌ها را بهبود بخشید. برای مثال، هرگاه در مکالمه با یک بومی زبان انگلیسی خطا کنید، سعی کنید از آن خطا یاد بگیرید و در باره‌ی درستی آن سؤال کنید.

12- پرداختن به گرامر و واژگان:

برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس، باید به گرامر و واژگان زبان انگلیسی توجه کنید. می‌توانید از کتاب‌های آموزشی و منابع آنلاین مختلفی برای بهبود مهارت گرامری و گسترش واژگان خود استفاده کنید.

چگونه زبان انگلیسی را خودآموز بدون کلاس در خانه بیاموزیم؟

13- پیگیری پیشرفت:

برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس، باید پیشرفت خود را پیگیری کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند آزمون‌های آنلاین، برنامه‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای آموزشی برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید

14- تکرار آموخته ها:

برای بهبود مهارت زبان انگلیسی بدون کلاس، باید فعالیت‌های زبانی را تکرار کنید. تکرار فعالیت‌های زبانی به شما کمک می‌کند تا اصطلاحات، واژگان و قواعد گرامری را به خاطر بسپارید

15- خودانگیختگی:

برای یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس، باید خودتان را به چالش بکشید و خودتان را به تعهد و خودانگیختگی تشویق کنید. بهتر است که هر روز به صورت مداوم و با انگیزه مطالعه کنید و از خستگی و بی‌علاقگی جلوگیری کنید.

 

سخن آخر:

می‌توان گفت که یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس و به صورت خودآموز در خانه امکان پذیر است؛ با روش‌های مناسب و استفاده از منابع آموزشی موثر می‌توان به نتیجه‌ی مطلوب رسید. در این راستا، دوره خودآموز زبان انگلیسی سفیر با تدریس تخصصی، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و با در نظر گرفتن نیازهای دانشجویان زبان آموز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی بدون کلاس در خانه است. بنابراین، پیشنهاد می‌شود تا با خرید دوره خودآموز زبان انگلیسی سفیر از فرصتی که در اختیار دارید بهره‌مند شوید و با اعتماد به نفس و پشتکار، در مسیر یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.