تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 51161

چگونه ادکلن ارزان و اورجینال خرید کنیم؟

چگونه ادکلن ارزان و اورجینال خرید کنیم؟

امروزه ادکلن ها جزء جدا ناپذیر استایل و یکی از مهمترین نیازهای روزمره خصوصا برای جوانان می باشد. رایحه ی مطبوعی که توسط ادکلن ها در هوا و یا از روی لباس حس می شود، علاوه بر ایجاد حس خوشایند در افراد، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شده و در کل مهر تاییدی بر …

امروزه ادکلن ها جزء جدا ناپذیر استایل و یکی از مهمترین نیازهای روزمره خصوصا برای جوانان می باشد. رایحه ی مطبوعی که توسط ادکلن ها در هوا و یا از روی لباس حس می شود، علاوه بر ایجاد حس خوشایند در افراد، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شده و در کل مهر تاییدی بر آراستگی افراد به حساب می آید.

ادکلن ها از اسانس های روغنی، ترکیبات ادکلن، نگهدارنده، ثابت کننده و الکل تشکیل یافته اند. اصولا اسانس ها از تقطیر کردن گیاهان، سبزیجات و گل ها به وجود می آیند، و وظیفه ترکیب و متصل کردن مواد شیمیایی ادکلن ها بر عهده ثابت کننده ها است. عنبر، درخت گل حنا، شیره غدد بودار آهو یا همان مشک نمونه ای از این ثابت کننده ها می باشند.
در یک تعریف کلی می توانیم بگوئیم اُدْکُلُن یا اُدُکُلُن یا اُدوکُلُن در لغت به معنای «آبِ کُلن» است که اولین بار توسط یوهان ماریا فارینا در سال ۱۷۰۹ ترکیب شد.

ادکلن ها انواع مختلفی دارند و بر طبق نوع خود نامگذاری شده اند. تفاوت در نوع این ادکلن ها بستگی به درصد الکل و اسانس به کار رفته در آنها دارد. پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت و ادکلن، از انواع ادکلن ها می باشند.

در گذشته مواردی بود که نشان می داد ادکلن ها باید بسیار گرانقیمت باشند. دلیل اصلی آن هم بالا بودن غلظت رایحه و نوع رایحه در عطرهای گران و ارزان می باشد. این عامل یک عامل تاثیرگذار در خرید ادکلن می باشد. نقاط ضعفی که این مورد داشت این بود که به علت گران بودن فقط قشر خاصی می توانستند از آن استفاده کنند.

در عوض ادکلن های ارزان قیمت نیز در بازار موجود بود اما به علت ارزان بودن، کیفیت و ماندگاری بالا و یا رایحه های دلچسبی را نداشتند و یا اگر رایحه ی دلچسب را دارا بودند خیلی زود وی ناخوشایند پیدا می کردند.

امروزه این مشکل توسط برندهای معتبر حل شده است. این برندها سعی بر این داشته اند که ادکلن های با کیفیت را با پایین ترین قیمت به بازار روانه کنند. سیاست استفاده شده در این برندها به این صورت است که به جای کم کردن کیفیت و ماندگاری ادکلن ها مواردی مانند بسته بندی ها، حجم و غلظت و … را تغییر دادند.

تا تجربه خرید ادکلن ارزان را برای قشرهای متوسط و پایین تر ایجاد کنند. این شرکت ها ادکلن های اورجینال را در بسته بندی های کوچکتر با حجم پایین عرضه می کنند. شیشه های این نوع ادکلن ها دارای جنس معمولی بوده و در اندازه های جیبی نیز تولید می شوند.

در هنگام خرید این نوع ادکلن ها برخی از معیار ها مثل زیبایی ظاهر نباید مد نظر گرفته شود. هدف اصلی این شرکت ها این است که ثابت کنند هیچ دلیلی وجود ندارد که یک عطر گران قیمت، رایحه ای جذاب‌تر نسبت به عطر ارزان قیمت داشته باشد.

ادکلن ساواج و ادکلن بلک افغان از جمله ادکلن های معروف، جذاب و گرانقیمت هستند که امروزه در بین جوانان ترند شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این عطرها با رایحه ای قوی و تند و از ترکیبات بسیار گران قیمت و ارزشمندی تولید شده، همچنین در بسته بندی های کوچک و با قیمت مناسب و ارزان نیز در بازار موجود می باشد.

در پاسخ به این سوال که چگونه می توانیم ادکلن ارزان و اورجینال خرید کنیم؟ می توانیم بگوئیم که نمایندگی های معتبر و عمده فروشی های زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

حتی بسیاری از سایت های معتبر فروش لوازم آرایشی – بهداشتی نیز وجود دارند که اکثرا ادکلن های اورجینال را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

این نمایندگی های فروش عموما تمام ادکلن های معروف، همه پسند و حتی خاص پسند را جهت سفارش دارند. داشتن تنوع قیمت از ویژگی های اصلی و بارز این بخش های فروش می باشد. اینکه افراد در هر قشری و با هر وسع مالی می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند یکی از دلایل اصلی محبوبیت این صنف شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.