تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۳:۵۱
کد خبر : 65206

چووی مینی بوک ایکس، اولین لپ تاپ جهان با دوربین پانچ هول روی نمایشگر است

چووی مینی بوک ایکس، اولین لپ تاپ جهان با دوربین پانچ هول روی نمایشگر است

چووی مینی بوک ایکس، اولین لپ تاپ جهان با دوربین پانچ هول روی نمایشگر است برند چینی چووی از اولین لپ تاپ دنیا با حفره نمایشگر رونمایی کرد. چووی مینی بوک ایکس از یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزول..

چووی مینی بوک ایکس، اولین لپ تاپ جهان با دوربین پانچ هول روی نمایشگر است

برند چینی چووی از اولین لپ تاپ دنیا با حفره نمایشگر رونمایی کرد. چووی مینی بوک ایکس از یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲K بهره می‌برد و حاشیه‌های خیلی کمی دارد.

اپل در لپ تاپ مک بوک پرو ۲۰۲۱ از ناچ نمایشگر استفاده کرد؛ اما تاکنون نشنیده بودیم که لپ تاپی با حفره نمایشگر یا همان پانچ هول عرضه شود. تا اینکه یک برند چینی کمتر شناخته شده به نام Chuwi تصمیم گرفت شرایط را تغییر دهد و به همین خاطر از چووی مینی بوک ایکس به عنوان اولین لپ تاپ دنیا با حفره نمایشگر رونمایی کرده است.

چووی مینی بوک ایکس

چووی مینی بوک ایکس

این لپ تاپ مشخصات خیلی خوبی هم دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. چووی MiniBook X با برچسب قیمتی ۶۱۹ دلاری عرضه شده است؛ اما کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت از کد تخفیف ۷۰ دلاری استفاده کرده و لپ تاپ چووی را با پرداخت ۵۴۹ دلار تهیه کنند. یک قلم استایلوس نیز به عنوان اکسسوری جانبی به همراه لپ تاپ عرضه خواهد شد.

این لپ تاپ از یک نمایشگر کوچک ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲K بهره می‌برد. در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر نیز شاهد حفره نمایشگر هستیم که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی HD را در خود جای داده است. این دوربین برای تماس‌های تصویری و برگزاری جلسات مناسب است. همچنین به لطف قرار گرفتن دوربین در حفره نمایشگر، شرکت سازنده توانسته حاشیه‌های نمایشگر را تا حد زیادی کاهش دهد.

چووی مینی بوک ایکس

چووی در مینی بوک ایکس از یک کیبورد جزیره‌ای با حاشیه‌های کناری باریک نیز بهره گرفته است. MiniBook X یک لپ تاپ کلاسیک نیست و می‌تواند به شکل‌های مختلف درآید. نمایشگر لپ تاپ را می‌توان تا ۳۶۰ درجه چرخاند و بستگی به نیاز آن را در حالت‌های Tablet، Tent، Viewing و Notebook استفاده کرد.

سکاندار این مجموعه پردازنده نسل یازدهم اینتل N5100 است که با گرافیک اینتل UHD همراه شده است و از کمک ۱۲ گیگ رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد. این لپ تاپ از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند و به سیستم عامل ویندوز ۱۱ نیز مجهز شده است.

چووی مینی بوک ایکس

چووی مینی بوک ایکس همچنین دارای درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این لپ تاپ تنها ۸۹۹ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به ۱۱ میلی‌متر می‌رسد.

منبع :Gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.