تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
کد خبر : 62293

چند ارز دیجیتال مهم ( کدوم ارز دیجیتال بخریم ؟ )

چند ارز دیجیتال مهم ( کدوم ارز دیجیتال بخریم ؟ )

امروزه در عصری زندگی می‌کنیم که هر چه بیشتر از قبل زندگی به سمت دیجیتالی شدن پیشروی داشته است و از این قبیل شاهد رخ داد اتفاقات زیادی بوده‌ایم. یکی از این موارد را می‌توان موضوعی به نام ارز دیجیتال دانست که توانسته زندگی بسیاری از افراد را دچار تحول کند و با بوجود آوردن …

امروزه در عصری زندگی می‌کنیم که هر چه بیشتر از قبل زندگی به سمت دیجیتالی شدن پیشروی داشته است و از این قبیل شاهد رخ داد اتفاقات زیادی بوده‌ایم. یکی از این موارد را می‌توان موضوعی به نام ارز دیجیتال دانست که توانسته زندگی بسیاری از افراد را دچار تحول کند و با بوجود آوردن بازاری بسیار وسیع، افراد زیادی را ترغیب به سرمایه‌گذاری کند. افرادی که بعضاً بدون داشتن دانش قبلی، با به این عرصه گذاشته‌اند. حال که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک شده‌ایم، می‌توان نتیجه‌گیری کاملی در رابطه با سرنوشت ارز دیجیتال و همچنین روند پیشرفت آن تا به حال داشت که باعث روشن شدن مسائل زیادی خواهد شد.

ارز دیجیتال چه بخریم

چه ارز دیجیتالی بخریم ؟ تا به اینجا می‌توان گفت که سال ۲۰۲۱ میلادی سال درخشانی برای ارز‌های دیجیتال بوده است و با بوجود آمدن الگوریتم‌های جدید و به روز همراه با تکنولوژی‌های ماینینگ شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم. این موضوع در چند وقت اخیر بیشتر حس شد و شاهد افزایش قیمتی بسیار زیادی بعضی از ارز‌های دیجیتال بوده‌ایم که اگر شما به درستی نمودار این موارد را تحلیل کرده بودید، به راحتی می‌توانستید معاملات پرسودی را انجام دهید.

واقعا کدوم ارز دیجیتال بخریم ؟

حال ممکن است که شما نیز به فکر ورود به این بازار جذاب و بزرگ باشید، اما نمی‌دانید که کار را از کجا شروع کنید و در اصل کدام یک از عرض‌ها بهترین سود را دارند و چطور می‌توان با انجام معاملات در کوتاه مدت و بلند مدت به سود‌دهی خوبی رسید. نگران نباشید چرا که ما با انجام تحقیقاتی کامل به چند گزینه‌ی محدود از ارز‌ها رسیده‌ایم که در نقطه‌ی بلوغ خود قرار دارند و در اصل شما با ورود اندیشمندانه به آن‌ها و تحلیل‌های عمیق می‌توانید بازدهی خوبی داشته باشید. البته قابل توجه است که تمامی موارد به مهارت شما در تحلیل و شناخت داده‌ها مرتبط است و در اصل شما هستید که تعیین کننده‌ی سود دهی یک ارز خواهید بود. حال اگه که به دنبال آشنایی با چند ارز دیجیتال مهم هستید در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین ما سعی داریم تا به سوالات همیشگی شما پاسخ دهیم تا یکبار برای همیشه بدانید که ارز دیجیتال چه بخریم یا در اصل چه ارز دیجیتالی بخریم؟

اتریوم

چند ارز دیجیتال مهم

اولین ارز یا کوینی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، اتریوم می‌باشد. ارزی که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و در نمودار‌ها دارای ارزش بالایی است، در اصل این ارز بعد از بیتکوین با ارزش‌ترین ارز دیجیتال می‌باشد. اتریوم یک پلتفرم نرم‌افزاری غیر متمرکز است که توانسته امکان ساخت و اجرای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های توزیع‌شده را بدون تقلب، کنترل یا مداخله‌ی شخص ثالث برای عموم مردم فراهم کند. قابل توجه است که اپلیکیشن‌های اتریوم بر روی توکن‌های خاصی که بر روی این شبکه سوار هستند کار می‌کنند که با نام اتر شناخته می‌شود. طبق اطلاعات درز شده و همچنین گفته‌ی سازندگان اتریوم، این ارز را می‌توان برای رمزگذاری، غیرمتمرکزسازی، ایمن‌سازی و مبادله‌ی تقریبا هر چیزی استفاده کرد.

لایت‌ کوین

دیگر کوینی که از شهرت بالایی برخوردار است و می‌توان با استفاده از آن نیز به بازار ورود خوبی داشت را می‌توان لایت کوین دانست. کوین مذکور در سال ۲۰۱۱ بود که به بازار آمد و توسط صرافی‌ها شناخته شد، در اصل این ارز جزو اولین ارزهای دیجیتالی بود که پس از بیت‌ کوین معرفی شد. ارزش این کوین نیز بسیار بالا است و بدین شکل که اگر برای شما بیت کوین حکم طلا را داشته باشد، لایت کوین نیز نقره است. سازنده‌ی لایت کوین فردی فارغ التحصیل MIT بود که در اصل مدتی برای گوگل کار می‌کرد، نام او چارلی لی بود. لایت کوین نیز بر اساس شبکه‌ای بنا شده است که متن باز است و در اصل به مانند بیت کوین، نهاد بخصوص بر روی آن نظارت ندارد و بر اساس الگوریتم اسکریپت که بر روی استخراج ارز استفاده می‌شود بنا شده است. این کوین شباهات بسیاری به بیت کوین دارد اما به علت نرخ تولید بلوک بالاتر، بسیار سریع‌تر است و به همین علت می‌تواند تراکنش‌ها را بسیار سریع‌تر انجام دهد.

ارز دیجیتال بخرم یا نه ؟ مطمئنا باید وارد بازار ارز دیجیتال بشید اما حتما با اطلاعات کامل وارد این حوزه بشید که سرتون کلاه نره !

بیت کوین

آخرین کوینی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم را می‌توان بیت کوین دانست، کوینی که بیشتری ارزش را میان انواع توکن و ارز‌های دیجیتالی دارد و در اصل شما می‌توانی سود هنگفتی از شراکت در این بازار کسب کنید، البته اگر به اندازه‌ی کافی دانش و اطلاعات در این زمینه داشته باشید. شاید بتوان این کوین را یکی از اصلی‌ترین مواردی دانست که وجود آن در هر سبد سرمایه‌گذاری‌ای واجب است. از مزیت‌های اصلی بیت کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت فوق‌العاده بالا که باعث شده است به نحوی غیر قابل نفوذ باشد
  • داشتن حامیان زیاد
  • ثبات بازار
  • ارزش زیاد
  • اولین بودن در کوین‌های برتر
  • محبوبیت بالا

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با ارز‌های دیجیتال مهم بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین ارز‌های دیجیتال بپردازیم تا شما بتوانید حداقل اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. البته قابل توجه است که تمام موارد گفته شده بر اساس نظرات شخصی و اطلاعات جمع آوری شده از طریق وب بوده است و لذا شما نباید معیار اصلی خرید و فروش‌های خود را این مطلب قرار دهید. همچنین امیدواریم که به پاسخ سوالات خود یعنی چرا ارز دیجیتال بخریم، ارز دیجیتال بخرم یا نه و کدوم ارز دیجیتال بخریم رسیده باشید.

بهتر است با مشورت متخصصین و افراد حاضر در این زمینه‌ی کاری یا از همه بهتر، کسب دانش و حرفه‌ای شدن در این زمینه؛ خودتان دست به تحلیل و بررسی نمودار‌های مختلف بزنید و با اینکار به موفقیت برسید. فعالیت در بازار ارز‌های دیجیتال نیازمند دانش فراوان همراه با صبر و بردباری است، لذا شما نمی‌توانید در یک شب استاد این حوزه شوید و با انجام چند معامله‌ی کوتاه مدت سود کنید. می‌بایست وقت خود را برای این مهارت بگذارید و با دیدن ویدئو‌های آموزشی از اساتید حرفه‌ای و مطالعه مقالات مختلف از وبسایت‌ها و بررسی نمودارها، کار خود را آغاز کنید. در اصل می‌توان اینگونه گفت که پاس سوال کدوم ارز دیجیتال بخریم یا ارز دیجیتال بخرم یا نه در دستان خود شماست.

چرا ارز دیجیتال بخریم ؟ دلیل اینکه باید وارد بازار ارز دیجیتال بشید این هست که این نوع پول جای پول های کاغذی گذشته را خواهند گرفت به همین دلیل حضور در این فضا مطمئنا خالی از لطف نخواهید داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.