چری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصاتچری تیگو ۸ پرو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند..

چری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصات

چری تیگو ۸ پرو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا می‌شویم.

به تازگی تصاویری از تیگو ۸ پرو در خیابان‌های ایران منتشر شده که نشان می‌دهد خبرهای قبلی صحت داشته و مدیران خودرو قصد دارد این خودرو چینی را در آینده نزدیک مونتاژ و به بازار عرضه کند. چری تیگو ۸ توربو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی مدیران خودرو محسوب می‌شود. در ادامه شما را با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم کرد.

مشخصات چری تیگو ۸ پرو

چری تیگو ۸ پرو که به تازگی وارد بازار چین، برزیل، روسیه، خاورمیانه و آمریکای جنوبی شده به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری محسوب می‌شود. این شاسی بلند چینی می‌تواند ۷ نفر را در خود جای دهد و فضای مناسبی را برای آنها فراهم سازد. چری تیگو ۸ پرو دارای ۴۷۲۲ میلی‌متر طول، ۱۸۶۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۴۵ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۱۰ میلی‌متر می‌رسد.

این شاسی بلند چینی با چنین ابعادی در کلاس رقابتی رنو کلئوس، میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه قرار دارد. چری تیگو ۸ پرو اکنون به یک جلوپنجره الماس شکل نیز مجهز شده که توانسته در بخش جلوی آن یک نمای جذاب و به‌روز را به وجود آورد.

تیگو ۸ پرو اکنون به یک کابین به‌روز نیز مجهز شده و داشبورد آن نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. در داشبورد مدرن این خودرو شاهد دو صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی مربوط به صفحه تنظیمات و کنترل هستیم که در مجموع ابعاد آنها به ۲۴.۶ اینچ می‌رسد. در واقع این خودرو به نمایش دو تکه شناور مجهز شده که می‌توانند ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای را ارائه دهند.

برای این شاسی بلند لوکس پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI توربو با تزریق سوخت مستقیم در نظر گرفته شده است. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را دور موتور ۲۲۰۰ به تولید برساند. همچنین طبق اعلام شرکت سازنده این خودرو از شتاب فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برد.

مدیران خودرو پس از آوردن چندین دستگاه از این شاسی بلند به ایران قصد دارد در آینده نزدیک پس از دریافت مجوزهای لازم این خودرو را تولید و به بازار عرضه کند.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل