تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 58783

چری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصات

چری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصات

چری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصاتچری تیگو ۸ پرو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند..

چری تیگو 8 پروچری تیگو ۸ پرو ، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی به ایران آمد+عکس و مشخصات

چری تیگو ۸ پرو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا می‌شویم.

به تازگی تصاویری از تیگو ۸ پرو در خیابان‌های ایران منتشر شده که نشان می‌دهد خبرهای قبلی صحت داشته و مدیران خودرو قصد دارد این خودرو چینی را در آینده نزدیک مونتاژ و به بازار عرضه کند. چری تیگو ۸ توربو به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چینی مدیران خودرو محسوب می‌شود. در ادامه شما را با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم کرد.

مشخصات چری تیگو ۸ پرو

چری تیگو 8 پرو

چری تیگو ۸ پرو که به تازگی وارد بازار چین، برزیل، روسیه، خاورمیانه و آمریکای جنوبی شده به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری محسوب می‌شود. این شاسی بلند چینی می‌تواند ۷ نفر را در خود جای دهد و فضای مناسبی را برای آنها فراهم سازد. چری تیگو ۸ پرو دارای ۴۷۲۲ میلی‌متر طول، ۱۸۶۰ میلی‌متر عرض، ۱۷۴۵ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۱۰ میلی‌متر می‌رسد.

چری تیگو 8 پرو

این شاسی بلند چینی با چنین ابعادی در کلاس رقابتی رنو کلئوس، میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه قرار دارد. چری تیگو ۸ پرو اکنون به یک جلوپنجره الماس شکل نیز مجهز شده که توانسته در بخش جلوی آن یک نمای جذاب و به‌روز را به وجود آورد.

چری تیگو 8 پرو

تیگو ۸ پرو اکنون به یک کابین به‌روز نیز مجهز شده و داشبورد آن نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. در داشبورد مدرن این خودرو شاهد دو صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی مربوط به صفحه تنظیمات و کنترل هستیم که در مجموع ابعاد آنها به ۲۴.۶ اینچ می‌رسد. در واقع این خودرو به نمایش دو تکه شناور مجهز شده که می‌توانند ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای را ارائه دهند.

چری تیگو 8 پرو

برای این شاسی بلند لوکس پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI توربو با تزریق سوخت مستقیم در نظر گرفته شده است. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را دور موتور ۲۲۰۰ به تولید برساند. همچنین طبق اعلام شرکت سازنده این خودرو از شتاب فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برد.

چری تیگو 8 پرو

مدیران خودرو پس از آوردن چندین دستگاه از این شاسی بلند به ایران قصد دارد در آینده نزدیک پس از دریافت مجوزهای لازم این خودرو را تولید و به بازار عرضه کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.