چرا کشور آلمان جزو بهترین گزینه های مهاجرت است؟ کشور آلمان به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد. این کشور به دلیل داشتن نظام آموزشی بسیار قوی و رایگان مورد توجه متقاضیان تحصیل می باشد. کشور آلمان دارای ۱۶ ایالات می باشد …

 

چرا کشور آلمان جزو بهترین گزینه های مهاجرت است؟
کشور آلمان به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی مزیت‌های بیشتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد. این کشور به دلیل داشتن نظام آموزشی بسیار قوی و رایگان مورد توجه متقاضیان تحصیل می باشد. کشور آلمان دارای ۱۶ ایالات می باشد که معروف ترین آنها مانند هامبورگ ، بایرن و برلین برای ایرانی ها نام آشناست. دانشگاه های این کشور اکثراً دارای رنکینگ بالای جهانی هستند و بستری مناسب برای پرورش دانشمندان بزرگی مانند آلبرت اینشتین‏ ، گئورگ زیمون اهم‏ ، جرج آدولف ارمان و … بوده اند. و همچنین بیشتر دانشگاه های آلمان جوایز نوبل بسیار زیادی کسب کرده اند.

 

از دیگر امکانات این کشور خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیت بسیار بالا و همچنین وجود بازار کار برای تخصص های مختلف می باشد. که باعث محبوبیت این کشور برای مهاجرت شده است. اما همانطور که شنیده اید مردم آلمان حساسیت زیادی به زبان مادری خود دارند، به همین دلیل برای مهاجرت به این کشور و سایر کشورهایی که زبان رسمی آنها آلمانی است. یادگیری این زبان از واجبات است.

آیا آلمانی زبان سختی است؟
یادگیری هر زبانی به غیر از زبان مادری قطعا چالش های خاص خود را دارد. اما برخی از زبان ها به دلیل نوع تلفظ لغات و تفاوت بین نوشتار و تلفظ کلمه و همین طور موقعیت ها و گرامرهای خاص خود، تلاش بیشتری را برای یادگیری و مهارت در آن زبان نیازمند است. اما جالب است بدانید در صورتیکه به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، یادگیری زبان آلمانی آسانتر خواهد بود. زیرا این دو زبان ریشه های مشترک دارند.

کدام کشورها به زبان آلمانی صحبت می کنند؟
زبان آلمانی (Deutsch) یک زبان اروپایی ‌است که در اروپای مرکزی استفاده می‌شود. این زبان به طور گسترده و به صورت رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس ، و لیختن اشتاین صحبت می شود. این زبان همچنین یکی از زبان های رسمی (اما نه زبان اکثریت) در کشورهای لوکزامبورگ و بلژیک است. آلمانی از نظر ریشه شباهت و نزدیکی زیادی با زبان های هلندی و انگلیسی دارد.

زبان آلمانی یکی از زبان های اصلی جهان و زبان مادری بیش از ۹۵ میلیون نفر در سراسر جهان است. زبان آلمانی دومین زبان علمی جهان نیز به سبب تعداد مقالات نوشته شده می باشد. و از لحاظ کتابهای منتشر شده زبان پنجم دنیاست. زبان آلمانی دارای لهجه های مختلفی مانند سوئیسی ، اتریشی و… می باشد.

روش اصولی یادگیری زبان آلمانی
شاید یادگیری زبان آلمانی در نگاه اول سخت به نظر بیاید ولی با شرکت در دوره های زبان آلمانی در یک آموزشگاه با سابقه می توانید بسیارساده و آسان آن را فرا بگیرید.

هر کاری بدون هدف بسیار سخت و پر زحمت است برای سهولت کار حتما هدفی برای خود مشخص کنید. و برای آن هدف برنامه ریزی وتلاش کنید. انگیزه افراد برای یادگیری زبان آلمانی می تواند موارد زیر باشد:

•ادامه تحصیل درکشورآلمان

•آشنایی با فرهنگ مردم آلمان

•سفرتوریستی به کشور آلمان

•مطالعه ادبیات یا فلسفه آلمانی

•کارکردن درشرکتهای آلمانی

روش اصولی یادگیری زبان آلمانی حضور در محیطی است که بتوانید با افراد به این زبان تعامل برقرارکنید. ولی با توجه به دردسترس نبودن این موضوع برای بسیاری از افراد، حضور در آموزشگاه باسابقه و تعامل با اساتید و سایر زبان آموزان می‌تواند یادگیری زبان آلمانی را آسانتر کند.

آموزش آنلاین زبان آلمانی
پس از همه گیری شیوع کرونا بسیاری از زبان آموزان به دلیل آنکه نتوانسته اند خود را با شرایط جدید وفق دهند؛ رفته رفته از آموزش زبان آلمانی فاصله گرفته اند و این خود باعث فراموشی و یا پسرفت زبان آموزان شده است. آموزشگاه زبان‌های خارجی پردیسان با فراهم کردن بسترهای مناسب اینترنتی اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین آلمانی نموده است. دراین کلاس‌ها زبان آموزان به طور کامل با یکدیگر در تعامل و مکالمه هستند و با ابزارهای مختلف می توانند روند آموزش خود را دقیقا مانند کلاس‌های حضوری ادامه دهند.

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران
اگر تصمیم به فراگیری زبان آلمانی دارید و ساکن شهر تهران هستید، احتمالا در جستجوی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران باشید. اما آیا می‌دانید ویژگی های یک موسسه زبان خوب چیست ؟ بهتر است در اولین قدم به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه خوب بپردازیم. از ویژگی های مهم یک آموزشگاه خوب وجود اساتید با تجربه همراه با تکنیک های جدید آموزشی و همچنین محیط آموزشی آرام و مجهز که زبان آموز بتواند در آرامش کامل به یادگیری زبان جدید بپردازد. با توجه به اینکه زبان آموزان از رده های سنی مختلف هستند امکانات و تکنیک های مناسب آن رده سنی استفاده شود. به عنوان مثال برای کودکان از فلش کارتهای مخصوص ،‌ کتابهای داستان ، اشعار و محیط کودکانه در کلاس استفاده شود تا کودکان بتوانند با اساتید و زبان جدید ارتباط بگیرند. با توجه به شیوع کرونا آموزشگاه ها موظف به رعایت تمامی پروتکلها می‌باشند . به همین دلیل قبل از ثبت نام در موسسه زبان از اجرای این مورد اطمینان حاصل کنید.

آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان
آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان با توجه به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، محیط مناسب توام با آرامش برای زبان آموزان عزیز فراهم کرده است . کادر پرسنلی و اداری آموزشگاه پردیسان که آموزش‌های بسیاری پیرامون نحوه تعامل با زبان آموزان دیده اند، همواره در کنارشما هستند. تیم پشتیبان آموزشی در تعامل مستقیم با زبان آموزان می باشند تا زبان آموزان بتوانند انتقادت و پیشنهادات خود را انتقال دهند. تمامی کلاسها مجهز به نمایشگر LED ، سیستم گرمایش و سرمایش ، محیط کلاس و صندلی های مناسب که پیوسته در حال ضدعفونی شدن هستند. وجود تجهیزات بهداشتی در آموزشگاه برای زبان آموزان عزیز و بررسی سلامت و نشانه های کرونا هم در اساتید و هم در زبان آموزان جهت جلوگیری از شیوع کرونا.

آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان از پیشگامان تدریس زبان آلمانی می باشد . این آموزشگاه سابقه طولانی و درخشان در تدریس زبان آلمانی را دارد و همین تجربه موجب ارائه راهکارهای بهتر برای یادگیری ساده تر و آسان‌تر زبان آلمانی می‌شود تا زبان آموزان بتوانند با صرف هزینه و زمان کم تر زبان آلمانی را یاد بگیرند. قدمت و سابقه طولانی آموزشگاه زبان پردیسان در دپارتمان آلمانی باعث جذب کادر حرفه ای و با تجربه اساتید زبان آلمانی شده است.  کادرمجرب و حرفه ای اساتید آموزشگاه پردیسان با متدهای نوین آموزشی همراه شماست.

خروج از نسخه موبایل