تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 11788

چرا از سرور ها و هاست های ایران استفاده کنیم ؟

چرا از سرور  ها و هاست های ایران استفاده کنیم ؟

فرمانده پلیس مرزبانی: کشور پاکستان باید اعضای گروهک تروریستی را تحویل ایران دهد فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: کشور پاکستان باید امنیت را در مرز فراهم کند و اعضای گروهک تروریستی را تحویل ایران دهد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی در بازدید از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با گروهک تروریستی، ضمن عرض تسلیت شهادت دو مرزدار غیور کشور، اظهار کرد: بعد از برگزاری جشن ملی انتخابات که در کمال امنیت برگزار شد، طی چند روز گذشته گروهکهای معاند قصد نفوذ به خاک کشور را داشتند که با هوشیاری مرزبانان شناسایی و از نفوذ آنها به خاک میهن جلوگیری شد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه در درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی تعدادی از معاندان مجروح شده و به هلاکت رسیدند، تأکید کرد: کشور پاکستان باید امنیت را در مرز فراهم کند و اعضای گروهک تروریستی را تحویل ایران دهد، در حال حاضر شهادت مرزبانان از طریق مسئولان دیپلماسی با کشور پاکستان پیگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد: یکی از شهدای این حادثه از اهل سنت سیستان و بلوچستان و شهید والامقام دیگر نیز اهل..

طراحی سایت با رشد رو به رشدی که دارد در حقیقت روالی جهت ورود به دنیای تجارت الکترونیک است و هر کسی با پرداخت هزینه های مربوطه می تواند سایت خودش را در اختیار داشته باشد. ولی اصلی ترین چالش موجود، امنیت هاست است.
هاست (سرویس میزبانی وب سایت) در واقع  یک فضایی را گویند که وب سایت تان در آن واقع شده است.
بنابراین فضای مذکور باید کاملا امن باشد تا صاحبان وب سایت نگرانی بابت امنیت وب سایت خود نداشته باشند. بسیاری از وب سایت هایی که به مرحله خوبی در بازار اینترنتی می رسند ممکن است مورد حمله رقبا یا  هکرها قرار گیرند که برای مقابله با این موضوع، نیاز است وب سایت تان بهترین هاست با امنیت بالا را داشته باشد. هاست با امنیت زیاد جهت طراحی سایت خیلی حایز اهمیت است. این اهمیت غیر قابل انکار است. هاست هایی که توسط شرکت ما عرضه می شوند در مراکز دیتای خارجی و داخلی با امنیت بالا موجود هستند و محاسنی به شرح ذیل دارند:

محاسن هاست با امنیت بالا در مراکز دیتای ایران

ممانعت از مسدود شدن به علت تحریم های سیاسی در سرور های ایران وجود ندارد
فعال بودن سایت ها وقتی که اینترنت به شکل عمومی قطع شود
امنیت زیاد سرورها که از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری قوی بهره می برند
خدمات پشتیبانی با سرعت نسبت به مراکز دیتای خارجی
دسترسی فیزیکی به سرور در حالت وجود مشکلات فنی
ایجاد نسخه پشتیبان بیرون از سرور

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.