تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 71490

چاپ لیوان با طرح عید نوروز

چاپ لیوان با طرح عید نوروز

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟ به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و لیوان حرارتی قیمت مناسب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. چاپ لیوان با …

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و لیوان حرارتی قیمت مناسب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ لیوان با طرح عید نوروز

چاپ لیوان با طرح عید نوروز یکی از ایده های جدید و جذاب برای کادوی سال نو است.شما می توانید به دو صورت لیوان با طرح نوروز  مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مورد اول انتخاب لیوان های موجود در بازار است که اغلب  تنوع طرح محدودی دارند. مورد دوم انتخاب چاپ لیوان عکسچاپ است که طرح چاپ شده روی این لیوان کاملا مبتنی بر سلیقه مشتری است و مشتری جنس لیوان، سایز لیوان،فرم و تصویر را جهت چاپ  انتخاب می کند.

نکته قابل توجه اینکه برای چاپ بر روی لیوان از تصویر های باکیفیت استفاده کنید برای گرفتن عکس های جدید و هنری از شما دعوت می شود به سایت اشا مراجعه کنید.چاپ لیوان عکسچاپ بطور کلی بر روی لیوان استیل، لیوان چینی، لیوان شیشه ای،لیوان سفالی،و…انجام می شود. هر کدام از این مدل ها دارای طرح ها و فرم های متنوعی هستند و شما می توانید متناسب با سلیقه ،لیوان دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

لیوان حرارتی طرح نوروز

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم

یکی دیگر از کالاهایی که برای سورپرایز در سال نو مورد استفاده قرار میگیرد لیوان حرارتی است.چاپ روی این محصول بسیار متنوع و با مبتنی بر سلیقه مشتریان انجام می شود و یکی از  موارد منتخب ، چاپ طرح مناسبتی است. چاپ طرح مناسبتی به این معنا است که شما می توانید متناسب با مناسبتی که پیش رو دارید طرح دلخواه خود را بر روی بدنه ماگ چاپ نمایید .به عنوان مثال یکی از مناسبت های ویژه روز مادر است و برای چاپ از تصاویر فانتزی، تصاویر خانوادگی، چاپ جملات تبریکی، و…استفاده می شود. نکته قابل توجه درباره این محصول اینکه لیوان حرارتی قیمت بسیار مناسبی با لیوان های موجود در بازار دارد و بعلاوه طرح روی آن سفارشی می باشد.

 

 

چاپ با کیفیت با شرکت عکسچاپ

انتخاب یک مرکز چاپ برای درج تصویر روی لیوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در این جهت یکی از مجرب ترین شرکت ها یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر لیوان  تصویر دلخواه خود را بر روی بشقاب،تیشرت، کاور گوشی،ماگ حرارتی، و… چاپ نمایید.در انتخاب عکس جهت چاپ محدودیتی وجود ندارد اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از عکس های با کیفیت جهت چاپ بر روی کالاهای چاپی استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم که برای گرفتن عکس های جذاب و زیبا به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید و اگر هم قصد دارید با دوربین موبایل خود عکاسی کنید حتما به چند مورد عکاسی  مانند نورپردازی و ژست توجه داشته باشید.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.