تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
کد خبر : 73369

چاپ روی لیوان جادویی با طرح دلخواه

چاپ روی لیوان جادویی با طرح دلخواه

به دنبال هر آنچه درباره قیمت لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس روی بشقاب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. لیوان حرارتی یا لیوان جادویی چه کاربردی دارد؟ حتما برای شما هم پیش …

به دنبال هر آنچه درباره قیمت لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس روی بشقاب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی چه کاربردی دارد؟

چاپ روی لیوان جادویی با طرح دلخواه

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال یک کادو سوپرایز کننده باشید ولی ایده مناسبی برای آن نداشته باشید.در ادامه قصد داریم شما را با یکی از جذاب ترین کادوی سورپرایزی یعنی چاپ لیوان عکسچاپ آشنا کنیم. این لیوان ها در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند و یکی از بهترین نوع آن چینی طرح سفید می باشد. این جنس با توجه به دوام و ماندگاری بسیار بالا و رنگ پذیری خوب برای چاپ عکس بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ و ارتباط با کارشناسان عکس و متن دلخواه خود را برای چاپ روی این مدل سفارش  دهید. لازم به ذکر است که این محصول در جنس های چینی ، سفالی، سرامیکی، فلزی تولید می شود و هر کدام از این مدل ها برای چاپ عکس مناسب می باشند.

عملکرد چاپ لیوان عکسچاپ یا لیوان جادویی چگونه است؟

چاپ روی لیوان جادویی با طرح دلخواه

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی عملکرد بسیار جالبی دارد در واقع سطح بیرونی این لیوان با یک ماده حساس به دما پوشیده شده  است و این باعث میشود طرح روی لیوان زمانی نمایان شود که با حرارت در تماس باشد. زمانی که این محصول با حرارت در تماس نیست طرح روی آن کاملا پنهان است و به نوعی مات می باشد. لیوان حرارتی را می توان به دو صورت انتخاب کرد مورد اول  انتخاب از میان طرح های آماده است و مورد بعدی انتخا طرح سفارشی آن است.  قیمت لیوان حرارتی با طرح سفارشی در مقایسه با طرح آماده تفاوت چندانی ندارد ولی به سبب اینکه در آن سلیقه خوب افراد به صورت متنوع بکار رفته از زیبایی بیشتری برخوردار است.

چاپ عکس روی بشقاب چه کاربردی دارد؟

چاپ روی لیوان جادویی با طرح دلخواه

علاوه بر چاپ لیوان عکسچاپ ، چاپ عکس روی بشقاب نیز با کیفیت بسیار بالایی  انجام می شود. این محصول کارایی بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین آن در زمینه کادو مناسبتی می باشد. شما می توانید  با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح دلخواه خود را بر روی بدنه بشقاب در جنس های چینی، سفالی، سرامیکی،و… سفارش دهید. هر کدام از این جنس های ویژگی خاص خود را دارند و برای چاپ بسیار مناسب می باشند.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.