تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 68669

چاپ با کیفیت با طرح دلخواه

چاپ با کیفیت با طرح دلخواه

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و سفارش لیوان حرارتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با جذاب ترین موارد کادو آشنا کنیم. چاپ عکس روی لیوان چاپ لیوان به سبب سفارشی و دلخواه بودن یک گزینه هنری …

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و سفارش لیوان حرارتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با جذاب ترین موارد کادو آشنا کنیم.

چاپ عکس روی لیوان

چاپ لیوان به سبب سفارشی و دلخواه بودن یک گزینه هنری محسوب می شود و هر طرح یا تصویر مشتری پس از سفارش با کیفیت بسیار بالایی بر روی این مورد چاپ می شود. منظور از چاپ لیوان عکس چاپ این است که شما می توانید جهت چاپ طرح دلخواه خود  به سایت عکس چاپی مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را با کیفیت بسیار بی نظیری  بر روی لیوان یا سایر کالاهای دیگر مانند بشقاب، تیشرت، ماگ، و… چاپ کنید.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ

خوشبختانه با پیشرفت و تکنولوژی این امکان به وجود آمده است که  تصاویر مد نظر مشتریان با کیفیت بسیار بالایی بر روی بدنه و دسته لیوان چاپ شود.چاپی که برای درج تصاویر روی لیوان بکارگرفته می شود از نوع سابلیمیشن است و با این چاپ می توان بر روی سطوح تخت و کروی تصویر مورد نظر را درج کرد. ماندگاری طرح چاپ  شده روی چاپ لیوان عکسچاپ بسیار بالا است و حفظ این ماندگاری بیشتر بستگی به نگهداری شما از این محصول دارد. برای حفظ طرح چاپ شده روی این محصول هرگز نباید جهت شستشو آن از سیم ظرفشویی یا سایر اجسام زبر استفاده کرد زیرا اجسام زبر باعث خراشیدگی طرح چاپ شده روی لیوان حرارتی میشوند.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

سفارش لیوان حرارتی

علاوه بر ماگ، بدنه لیوان های حرارتی امروزه جایگاه خوبی برای چاپ طرح دلخواه است و  چاپ و سفارش لیوان حرارتی با طرح دلخواه بصورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به:

  •  امکان چاپ روی بسیاری از کالا ها( تیشرت،بشقاب،و..)
  •  دوام و ماندگاری بالای طرح چاپ شده و قابل شستشو بودن
  •  ظرافت و کیفیت در چاپ
  •  هزینه مناسب و… اشاره کرد عملکرد لیوان حرارتی همانطور که از نام آن پیداست به دما وابسته می باشد و این به سبب جوهری است که سطح روی آن را پوشیده و در مقابل حرارت تغییر می یابد. این مدل لیوان زمانی که در دمای معمولی اتاق قرار می گیرد مات و بدون طرح است اما زمانی که بدنه آن با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای ریخته می شود) طرح چاپ شده از پایین به بالا شروع به نمایان شدن می کند و زمانی که  حرارت از بدنه لیوان برداشته می شود طرح به حالت قبلی خود باز میگردد.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.