تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 62058

پیکاپ غول پیکر آمیکو آسنا توربو اتوماتیک رسما معرفی شد+عکس و مشخصات

پیکاپ غول پیکر آمیکو آسنا توربو اتوماتیک رسما معرفی شد+عکس و مشخصات

پیکاپ غول پیکر آمیکو آسنا توربو اتوماتیک رسما معرفی شد+عکس و مشخصاتآمیکو آسنا توربو اتوماتیک به شکل رسمی معرفی شد. این خودرو به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امک..

پیکاپ غول پیکر آمیکو آسنا توربو اتوماتیک رسما معرفی شد+عکس و مشخصات

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به شکل رسمی معرفی شد. این خودرو به صورت نقدی و با تحویل فوری به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ غول پیکر جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک صبح روز ۴ آذر ۱۴۰۰ طی نشستی با حضور شهرام فداکار (مدیرعامل)، حمید ترکی (مدیر فروش) و غلامحسین بی ریا (مدیر تحقیقات بازار و ارتباطات گروه صنعتی آمیکو) به صورت رسمی معرفی شد. فداکار با اعلام این که آمیکو آسنا توربو اتوماتیک به مناسب سی‌امین سالگرد تاسیس گروه صنعتی آمیکو معرفی شده عنوان کرد این پیکاپ غول پیکر با قیمت ۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود و تحویل آن نیز به شکل فوری خواهد بود، اما فقط مراحل شماره‌گذاری آن یک هفته تا ۱۰ روز طول خواهد کشید.

فروش و تحویل فوری

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو در ادامه بیان کرد این پیکاپ دارای قابلیت‌های متعددی بوده که آن را با هدف معرفی بهتر برند آمیکو در نظر گرفتیم. وی با اعلام این که تولید و فروش این خودرو محدود خواهد بود گفت تصمیم بر آن شد تا فقط ۱۰۰ دستگاه از این پیکاپ را به تولید برسانیم. همچنین از آنجایی که این محصول و مشتریان آن خاص هستند، شرایط فروش این محصول نیز به شکل محدود و نقدی خواهد بود. طبق گفته فداکار عرضه آمیکو اتوماتیک با هدف سودآوری انجام نمی‌شود و در واقع هدف از عرضه این محصول تقویت برند آمیکو خواهد بود.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

فداکار در ادامه گفته‌های خود بیان کرد برخی از آپشن‌های این محصول نظیر تغییرات جلوپنجره به دلیل مسائل شماره‌گذاری در محصول اولیه نصب نشده، اما بعد از فرایند شماره‌گذاری این تغییرات به همراه سایر آپشن‌ها به این خودرو اضافه خواهد شد. ضمن این که سال آینده نیز این پیکاپ را با تیراژ و آپشن‌های بیشتری روانه بازار خواهیم کرد.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو در خصوص تغییرات آمیکو آسنا توربو اتوماتیک نسبت به آسنا دنده‌ای عنوان کرد برای آسنا اتوماتیک تغییرات متعددی را در نظر گرفتیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به استانداردسازی آپشن‌ها، تغییر جزئی در فرمان، تقویت ترمزها به دلیل موتور توربوشارژ، سیستم تعلیق عقب، تریم داخلی از جمله داشبورد، تغییر موتور و گیربکس اشاره کرد. همچنین در سال آینده برای این خودرو آپشن‌های جدیدی نیز در نظر گرفتیم و این خودرو قرار است به سیستم پایداری نیز مجهز شود.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

فداکار در ادامه تاکید کرد برای مشتریان آسنا اتوماتیک شناسنامه‌ای در نظر گرفته‌ایم که از محدود بودن این خودرو حکایت دارد و تمام مشخصات و ویژگی‌های خودرو نیز در آن درج شده است. وی افزود هرچند تولید آسنا اتوماتیک محدود است، اما امکان ارائه مدل سفارشی‌سازی شده نیز به مشتریان وجود خواهد داشت که به نوعی از ورود آمیکو به حوزه تیونینگ حکایت دارد.

خدمات پس از فروش

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو در ادامه عنوان کرد بر این باوریم که خدمات پس از فروش باید از تولید شروع شود. از این رو آمیکو سعی دارد از همان ابتدا بهترین کیفیت و محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین طی سال‌های گذشته برای ارائه بهتر خدمات مورد نیاز به جز نمایندگی‌های قبلی این مجموعه حدود ۷ نمایندگی دیگر را نیز راه‌اندازی کردیم. ضمن این که در حوزه خدمات پس از فروش نیز امداد خودرو و تعدادی نمایندگی ویژه برای خدمات‌رسانی به این خودرو در نظر گرفته‌ایم. البته کلیه نمایندگان آمیکو به محصولات آسنا نیز خدمات‌رسانی خواهند کرد.

گارانتی

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

فداکار در ادامه اظهار کرد آمیکو شبکه امداد سیار را از سال قبل برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر، سریع‌تر و بهتر راه‌اندازی کرده و توانسته آن را به خوبی گسترش دهد. وی افزود هرچند آسنا توربو اتوماتیک از ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر گارانتی بهره می‌برد، اما قصد داریم برای این محصول یک سال مدت گارانتی را افزایش دهیم.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو در مورد میزان ساخت داخل این خودرو با اشاره به این که ساخت داخل آمیکو بسیار پیشرفته است گفت برای مثال اکسل از جمله موارد داخلی‌سازی این گروه صنعتی محسوب می‌شود که هر شرکتی به داخلی‌سازی آن ورود نمی‌کند. همچنین رینگ آسنا نیز با سرمایه‌گذاری آمیکو داخلی‌سازی شده و مجموع این موارد توانسته میزان داخلی‌سازی آسنا را به ۳۰ درصد برساند.

برخورداری از قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

فداکار در بخش دیگری از گفته‌های خود بیان کرد پیکاپ آسنا توربو اتوماتیک برای اولین بار در کشور با قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک روانه بازار خواهد شد. وی افزود علاوه بر پیشرانه ۴K2 میتسوبیشی و گیربکس پانچ فرانسوی برای مشتریان سورپرایزهای فنی دیگری را نیز در نظر گرفته‌ایم که به‌زودی جزئیات آنها را اعلام خواهیم کرد. فداکار خاطرنشان کرد آسنا اتوماتیک به دلیل برخورداری از امکانات متعدد، در کنار توانمندی‌های پیکاپ قادر است با کابینی بزرگ‌تر از رقبا قابلیت‌های یک شاسی بلند را نیز ارائه دهد.

مشخصات آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

برای آمیکو آسنا اتوماتیک یک موتور ۲.۴ لیتری ۴K2 میتسوبیشی در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. از آنجایی که این خودرو به فناوری توربوشارژ مجهز است، دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده نخواهد شد. یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک (۶ دنده جلو + یک دنده عقب) قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های عقب و جلو منتقل خواهد کرد. این گیربکس حالت‌های برفی و تیپ ترونیک را نیز به همراه دارد. همچنین شرکت پانچ شعبه فرانسه این گیربگس را به سفارش آمیکو ساخته است.

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

از امکانات این پیکاپ غول پیکر نیز می‌توان به تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، رهیاب ماهواره‌ای، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تریم داخلی چرم و دو کیسه هوا اشاره کرد. البته مدل سفارشی و محدود این خودرو از امکانات دیگری نظیر سنسور پارک جلو، نورپردازی کابین، آینه‌های تاشو برقی و دوربین جلو نیز بهره می‌برد.

منبعاسب بخارمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.