تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 51079

پیش همایش هنری کارگاهی«یاد دوست» در نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار شد

پیش همایش هنری کارگاهی«یاد دوست» در نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار شد

کافه دانش: پیش همایش هنری کارگاهی«یاد دوست» به مناسبت سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی اصفهان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، به مناسبت سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و در راستای ترویج اندیشه نورانی آن عزیز سفر …

کافه دانش: پیش همایش هنری کارگاهی«یاد دوست» به مناسبت سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، به مناسبت سی دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و در راستای ترویج اندیشه نورانی آن عزیز سفر کرده، موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی(س) نمایندگی اصفهان با دعوت از  هنرمندان جوان  و منتخب در رشته هنرهای تجسمی اقدام به خلق آثاری فاخر با موضوع سیره و اندیشه امام خمینی(س) کرد.

هنرمندان معرفی شده به دبیرخانه همایش پس از ارسال طرح اولیه با کسب نظر مساعد داوران به خلق اثر  خود اقدام کردند.

از ویژگی های این همایش حضور هنرمندان منتخب و جوان که همگی متولدین سال های بعد از ارتحال حضرت امام (س)  بوده و روزگاران حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را درک نکرده اند، بود که امروز با خلق اثر  بیعت و ارادت خود را به رهبر فقید انقلاب اسلامی اعلام کردند.

بالغ بر بیست هنرمند به واسطه اساتید فرهیخته و پیشکسوت در رشته های مختلف هنری دانشگاه هنر  و تعدادی نیز از طریق انجمن خوشنویسان و نقاشان به دبیر خانه همایش معرفی شدند.

جلسه اول گردهمایی کارگاهی  این  هنرمندان  روز دوشنبه  دهم  خرداد در محل نگارستان امام خمینی برگزار  شد  که در این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم ونشر اثار امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان، ضمن خیر مقدم به هنرمندان و بازدید از آثار درباره  سیاست های فرهنگی هنری موسسه  و اولویت های آن و استفاده از زبان هنر به واسطه ماندگاری  و تاثیر پذیری آن و برگزاری همایش کار گاهی هنری در آینده ای نزدیک به ایراد سخن  پرداخت و در ادامه هنرمندان به معرفی خود و شرح طرح هنری در حال اجرا اقدام کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.